Przetargi.pl
OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W MIEJSCOWOŚCIACH GŁUCHÓW, KOSINA, ROGÓŻNO, KRACZKOWA SONINA I WYSOKA W GMINIE ŁAŃCUT

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37100 Łańcut, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza
    37100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
    REGON: 69058179000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W MIEJSCOWOŚCIACH GŁUCHÓW, KOSINA, ROGÓŻNO, KRACZKOWA SONINA I WYSOKA W GMINIE ŁAŃCUT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w miejscowościach Głuchów, Kosina, Rogóżno, Kraczkowa Sonina i Wysoka w Gminie Łańcut. Zamówienie zostało podzielone na VI części: Część I - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Głuchów Część II - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Kosina Część III - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Kraczkowa Część IV - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Rogóżno Część V - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Sonina Część VI - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Wysoka 2. Zakres zamówienia: Opracowanie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Łańcut: Nr XXVI/220/17 z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Głuchów o powierzchni ok. 691ha. Nr XXVI/221/17 z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Kosina o powierzchni ok. 1 677ha. Nr XXVI/222/17 z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Kraczkowa o powierzchni ok. 1 813ha. Nr XXVI/223/17 z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Rogóżno o powierzchni ok. 415ha. Nr XXVI/224/17 z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Sonina o powierzchni ok. 839ha. Nr XXVI/225/17 z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Wysoka o powierzchni ok. 952ha. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla każdej Części: Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego (zwany dalej Planem) należy sporządzić na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych, dotyczących przedmiotu zamówienia, w szczególności: - Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, - Ustawy prawo wodne, - Ustawy prawo budowlane, - Ustawy o gospodarce nieruchomościami, - Ustawy o ochronie zabytków, - Ustawy prawo geologiczne i górnicze, - Waloryzacja przyrodnicza, innych niezbędnych aktów prawnych do poprawnego opracowania miejscowego Planu zagospodarowania przestrzennego, Opracowanie projektu Planu winno być poprzedzone wariantowymi koncepcjami, które będą podlegać akceptacji Zamawiającego. 4. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: Analiza materiałów wyjściowych, ocena ich wzajemnej spójności i przydatności do prac nad opracowaniem Planu. Wytyczne i wnioski do prac planistycznych. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia Plan Przedstawienie zgłoszonych wniosków od 2003r. dotyczących terenów objętych opracowaniem w formie graficznej, ich ocena spójności ze SUIKZP wraz z uzasadnieniem rozwiązań projektowych, Inwentaryzacja urbanistyczna. Opracowanie ekofizjograficzne. Uwzględnienie waloryzacji przyrodniczej, Analiza i ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym terenu objętego Planem przedstawionych stosownie w formie opisowej i graficznej, Przygotowanie projektu Planu do opiniowania i uzgodnień, Opracowanie prognoz oddziaływania na środowisko do Planu, Przygotowanie wniosku o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne, z niezbędnymi załącznikami oraz uzasadnieniem, ewentualne przygotowanie odwołania, Wyłożenie projektu Planu do publicznego wglądu i dyskusja publiczna. Analiza uwag wniesionych do projektu Planu z uzasadnieniem, przygotowanie projektu listy nieuwzględnionych uwag, z uzasadnieniem, oraz informacją Wójta w sprawie rozpatrzenia uwag, i innych niezbędnych dokumentów, Przygotowanie projektu Planu do uchwalenia przez Radę Gminy, wraz z niezbędnymi załącznikami, Przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały uchwalającej Plan wraz z dokumentacją prac planistycznych (odpowiednio opisaną i ułożoną), Przygotowanie uzasadnienia i podsumowania – zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Opracowanie całościowej dokumentacji formalno-prawnej. Nanoszenie wszelkich poprawek w trakcie opracowywania Planów. Wszelkie prace należy przekazywać osobiście do Urzędu Gminy Łańcut, nie będą tolerowane e-mailowe formy kontaktu i przesyłania dokumentacji. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1. przygotowania merytorycznego dokumentacji formalno-prawnej Planu na każdym etapie postępowania (zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, pism, wykazów organów uzgadniających i opiniujących, wykazów wniosków, opinii, uzgodnień, uwag, wszelkich wyjaśnień, uzasadnień, podsumowań, rozstrzygnięć, informacji i innych niezbędnych dokumentów) w odpowiednich ilościach i formach (papierowej, elektronicznej), 2. prowadzenia bieżących konsultacji rozwiązań projektowych z Zamawiającym, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. 3. prezentacji Wójtowi oraz radnym przyjętych rozwiązań i stanu zaawansowania prac projektowych, w szczególności przed zakończeniem poszczególnych etapów prac projektowych, 4. prowadzenia publicznych sesji warsztatowych prezentujących przyjęte rozwiązania oraz udzielania stosownych informacji i wyjaśnień i spisywania z nich protokołów, 5. prezentacji projektu Planu podczas posiedzeń komisji Rady Gminy, Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, sesji Rady Gminy, dyskusji publicznej i sporządzania z nich notatek, 6. udziału w każdym wyłożeniu projektu Planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i udzielania informacji zainteresowanym na temat przyjętych rozwiązań – spisania notatki, 7. przygotowania niezbędnej ilości kompletów materiałów na spotkania, sesje warsztatowe i sesję uchwalającą. 8. obowiązkowego udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia Planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, 9. udostępnianie na wniosek zamawiającego na każdym etapie postępowania projektu w aplikacji GIS 6. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały znajdujące się w jego posiadaniu, a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia, w tym inwentaryzację przyrodniczą (Część materiałów dostępna jest na stronach internetowych: www.gminalancut.pl pozostałe materiały znajdują się do wglądu u Zamawiającego). 8. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu kompletne opracowania Planu stanowiące przedmiot odbioru w następującej formie i ilości: a) część tekstowa (wydruk) w formacie A 4 z częścią graficzną obejmującą wszystkie kolorowe rysunki Planu w skali 1:1000, w ilości 5 kompletów; b) część graficzna obejmująca wszystkie kolorowe plansze Planu w skali 1:1000 pomniejszone odpowiednio do formatu A3 – forma książkowa, w ilości 5 kompletów; c) część graficzna Planu w skali 1:1000 w wersji kolorowej, na utwardzonym i zabezpieczonym przed zniszczeniem podłożu - 1 egz., Plan w wersji elektronicznej sporządzone na nośnikach elektronicznych (3 szt.) do odczytu i wydruku: a) część graficzna - format plików: JPG, PDF, Shp z atrybutami /aplikacja GIS/ b) część tekstowa - format plików: doc. i PDF. Opracowanie ekofizjograficzne - 3 egz. (wydruk + wersja elektroniczna). Wersja elektroniczna opracowań w wymaganych formatach: JPG i PDF. Prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. (wydruk + wersja elektroniczna). Wersja elektroniczna opracowań w wymaganych formatach: JPG i PDF. 9. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania Zamawiającemu: - wszystkie czynności będące przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać we własnym zakresie i na własny koszt, co uwzględni przy sporządzaniu oferty m. in.: opracowanie, redagowanie wszystkich pism formalno - prawnych w odpowiednich ilościach i formach (papierowej, elektronicznej, udział w prezentacjach, dyskusjach, itp.) - materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym aktualne wypisy z rejestru gruntu, zestawienia gruntu oraz mapy planistyczne wraz z potwierdzeniem aktualności map przez właściwy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził dokumentacje z wizji w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 10. Termin wykonania zamówienia a) przekazanie Zamawiającemu opracowania ekofizjograficznego – w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy; b) przekazanie Zamawiającemu projektu planu do zaopiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną w terminie – 4 miesięcy od daty podpisania umowy. c) przekazanie Zamawiającemu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko w celu przeprowadzenia opiniowania i uzgodnień przez organy określone w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - w terminie 7 dni od uzyskania opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, d) przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów do wniosku o zgodę Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi na przeznaczenie gruntów rolnych kl. I - III na cele nierolnicze, (i odpowiednio- wniosku o zgodę Marszałka Województwa Podkarpackiego na zmianę gruntów leśnych na cele nieleśne), - w terminie 7 dni od uzyskania opinii i uzgodnień projektu planu; e) przekazanie projektu planu Zamawiającemu celem wyłożenia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu – w terminie 7 dni od uzyskania zgody Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi (i odpowiednio – zgody Marszałka Województwa na przeznaczenie gruntów leśnych na cele nieleśne), f) przygotowanie stanowiska co do uwag wniesionych do projektu planu w czasie jego wyłożenia do publicznego wglądu w uzgodnieniu z Wójtem – w terminie do 7 dni od daty zakończenia okresu składania uwag, g) wprowadzenie ewentualnych poprawek do projektu planu wynikających ze sposobu rozpatrzenia uwag wniesionych w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu – w terminie do 7 dni od daty rozpatrzenia uwag przez Wójta, h) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu projektu planu wraz z załącznikami i dokumentacją prac planistycznych do uchwalenia przez Radę Gminy - w terminie do 7 dni od daty rozpatrzenia uwag przez Wójta, i) sporządzenie kopii uchwalonego planu i przekazanie Zamawiającemu – w terminie do 3 dni przed datą wejścia w życie Uchwały Rady Gminy uchwalającej plan, j) pośrednie terminy tj. opiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną, wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu i terminu dyskusji publicznej oraz uchwalenia planów, ustali Zamawiający. k) sporządzenie projektu planu w formie umożliwiającej podjęcie Uchwały Rady Gminy Łańcut, ustala się na 4 miesiące od dnia uzyskania zgody Ministra Rolnictwa o przeznaczeniu gruntów rolnych na cele nierolnicze. Wszelkie prace należy przekazywać osobiście do Urzędu Gminy Łańcut, nie będą tolerowane e -mailowe formy kontaktu i przesyłania dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71400000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Część I – 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) Część II – 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych) Część III – 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych) Część IV – 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) Część V– 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) Część VI – 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych złotych) do dnia 20.03.2017 r. do godz. 11.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach