Przetargi.pl
Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stalowa Wola oraz III zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru usług produkcyjno – rzemieślniczych przy ul. Energetyków w rejonie Elektrowni Stalowa Wola – etap II.

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 156 433 456 , fax. 156 433 412
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 156 433 456, fax. 156 433 412
    REGON: 830409086
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stalowa Wola oraz III zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru usług produkcyjno – rzemieślniczych przy ul. Energetyków w rejonie Elektrowni Stalowa Wola – etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stalowa Wola oraz III zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru usług produkcyjno – rzemieślniczych przy ul. Energetyków w rejonie Elektrowni Stalowa Wola – etap II. 2. Zasadniczy zakres usługi obejmuje: 1.) zadania nr 1 obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, tj. Urząd Miasta Stalowej Woli, mieszczący się w Stalowej Woli przy ul. Wolności 9, przedmiotu zamówienia w następujących formach: a) zgromadzenie i analiza materiałów wyjściowych – planistycznych, b) wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej dla obszaru obejmującego projekt zmiany studium, c) analiza złożonych wniosków do zmiany studium wraz z przygotowaniem propozycji ich rozpatrzenia, d) opracowanie projektu zmiany studium z uwzględnieniem uwag i wniosków Zamawiającego – wydruk (1 szt.) + wersja elektroniczna (w formie jpg. lub tif.) w kolorze, odpowiednio w skali uzgodnionej z Zamawiającym, e) prezentacja Zamawiającemu projektu zmiany studium w siedzibie Urzędu Miasta w Stalowej Woli lub przekazana w wersji elektronicznej na e-maila: mmorawska@stalowawola.pl, mpawusiak@stalowawola.pl - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, obejmująca obowiązkowo zakres określony w lit. b, c i d, f) wprowadzenie ewentualnych korekt wynikających z uwag i wniosków Zamawiającego, g) opracowanie: „Prognozy oddziaływania na środowisko do projektu zmiany studium” – zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, h) wydruk nowych ustaleń i prognozy do projektu zmiany studium oraz wersja elektroniczna na płycie CD w ilości uzgodnionej z Zamawiającym, i) udział projektanta w posiedzeniu nad ww. projektem Miejskiej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej przy Prezydencie Miasta Stalowej Woli (w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego), j) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z otrzymanych opinii i uzgodnień oraz ewentualna współpraca przy ponownym zaopiniowaniu - uzgodnieniu projektu zmiany studium, k) przekazanie projektu zmiany studium wraz z „Prognozą oddziaływania zmiany studium na środowisko” do wyłożenia do publicznego wglądu – wydruk (1 szt., rysunek w skali uzgodnionej z Zamawiającym) + wersja elektroniczna (rysunek w formacie jpg. lub tif. uzgodnionym z Zamawiającym, teksty w formacie doc., pdf.), l) udział projektanta w dyskusji publicznej (w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego) nad przyjętymi w projekcie zmiany studium rozwiązaniami, m) przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu zmiany studium w trakcie wyłożeń do publicznego wglądu, w formacie uzgodnionym z Zamawiającym; n) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu zmiany studium wynikających z uwzględnienia przez Prezydenta Miasta Stalowej Woli uwag, o) na min. 2 tygodnie przed posiedzeniem komisji Rady Miejskiej przekazanie Zamawiającemu: - projektu zmiany studium, - prognozę oddziaływania na środowisko, - rozstrzygnięcia o których mowa w art. 12 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. - uzasadnienie i podsumowanie, o których mowa w art. 42 i art. 55 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. p) ewentualny udział projektanta w posiedzeniu Komisji Rady Miejskiej poprzedzającej uchwalenie zmiany studium w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz udzielanie wyjaśnień na ewentualne zapytania radnych, q) wprowadzenie ewentualnych zmian w projekcie zmiany studium w wyniku stwierdzenia przez Radę Miejską takiej konieczności lub w wyniku uwzględnienia przez Radę Miejską uwag – w przypadku wprowadzenia przez Radę Miejską zmian powodujących konieczność ponownego: zaopiniowania, uzgodnienia lub wyłożenia projektu zmiany studium do publicznego wglądu, r) skompletowanie dokumentacji planistycznej celem przekazania do oceny przez Wojewodę, obejmującej oryginał dokumentacji planistycznej wraz ze wszystkimi załącznikami. 2) zadania nr 2 obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, tj. Urząd Miasta Stalowej Woli, ul. Wolności 9, przedmiotu zamówienia w następujących formach: a) zgromadzenie i analiza materiałów wyjściowych – planistycznych, b) wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej dla obszaru projektu planu, c) analiza złożonych wniosków do zmiany planu wraz z przygotowaniem propozycji ich rozpatrzenia, d) opracowanie projektu zmiany planu z uwzględnieniem uwag i wniosków Zamawiającego – wydruk (1 szt.) + wersja elektroniczna (w formie jpg. lub tif.) w kolorze, odpowiednio w skali uzgodnionej z Zamawiającym, e) prezentacja Zamawiającemu projektu zmiany planu w siedzibie Urzędu Miasta w Stalowej Woli lub przekazana w wersji elektronicznej na e-maila: mmorawska@stalowawola.pl, mpawusiak@stalowawola.pl - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, obejmująca obowiązkowo zakres określony w lit. b, c i d, f) wprowadzenie ewentualnych korekt wynikających z uwag i wniosków Zamawiającego, g) opracowanie: „Prognozy oddziaływania na środowisko do projektu zmiany planu oraz „Prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu” – zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, h) wydruk nowych ustaleń i prognozy do projektu zmiany planu oraz wersja elektroniczna na płycie CD w ilości uzgodnionej z Zamawiającym, i) udział projektanta w posiedzeniu nad ww. projektem Miejskiej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej przy Prezydencie Miasta Stalowej Woli (w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego), j) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z otrzymanych opinii i uzgodnień oraz ewentualna współpraca przy ponownym zaopiniowaniu - uzgodnieniu projektu zmiany planu, k) przekazanie projektu zmiany planu wraz z „Prognozą oddziaływania zmiany planu na środowisko” do wyłożenia do publicznego wglądu – wydruk (1 szt., rysunek w skali uzgodnionej z Zamawiającym) + wersja elektroniczna (rysunek w formacie jpg. lub tif. Uzgodnionym z Zamawiającym, teksty w formacie doc., pdf.), l) udział projektanta w dyskusji publicznej (w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego) nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami, m) przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu zmiany planu w trakcie wyłożeń do publicznego wglądu, w formacie uzgodnionym z Zamawiającym; n) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu zmiany planu wynikających z uwzględnienia przez Prezydenta Miasta Stalowej Woli uwag, o) na min. 2 tygodnie przed posiedzeniem komisji Rady Miejskiej przekazanie Zamawiającemu: - projektu zmiany planu, - prognozę oddziaływania na środowisko, - prognozę skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego spełniającej warunki określone w §11 rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - rozstrzygnięcia o których mowa w art. 20 ust.1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. - uzasadnienie, o którym mowa w art.15 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - uzasadnienie i podsumowanie, o których mowa w art. 42 i art. 55 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko p) ewentualny udział projektanta w posiedzeniu Komisji Rady Miejskiej poprzedzającej uchwalenie zmiany planu w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz udzielanie wyjaśnień na ewentualne zapytania radnych, q) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany planu w wyniku stwierdzenia przez Radę Miejską takiej konieczności lub w wyniku uwzględnienia przez Radę Miejską uwag – w przypadku wprowadzenia przez Radę Miejską zmian powodujących konieczność ponownego: zaopiniowania, uzgodnienia lub wyłożenia projektu zmiany planu do publicznego wglądu, r) skompletowanie dokumentacji planistycznej celem przekazania do oceny przez Wojewodę, obejmującej oryginał dokumentacji planistycznej wraz ze wszystkimi załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) parafowany wzór umowy; 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach