GMINA SKOŁYSZYN ogłasza przetarg
- Adres: 38-242 Skołyszyn, Skołyszyn 12
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134491729
- Data zamieszczenia: 2024-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA SKOŁYSZYN
Skołyszyn 12
38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie
tel. 134491729
REGON: 370440382 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.skolyszyn.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie rozbudowy stacji uzdatniania wody w Skołyszynie wraz z budową sieci wodociągowej rozdzielczej dla miejscowości Harklowa, Pusta Wola i Kunowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie rozbudowy stacji uzdatniania wody w Skołyszynie wraz z budową sieci wodociągowej rozdzielczej dla miejscowości Harklowa, Pusta Wola i Kunowa o długości od 10 do 12 km (w obszarze oznaczonym na załączniku graficznym będącym załącznikiem nr 12 do SWZ). Zadanie realizowane będzie w oparciu o nowo wybudowaną sieć wodociągową na terenie miejscowości Harklowa i Kunowa – zrealizowaną w ramach etapu I i II etapu budowy (oznaczone na załączniku graficznym) w oparciu o istniejące końcówki wodociągu PEHD 160 lub projektowane końcówki wodociągu PEHD 160 (które realizowane będą w ramach budowy etapu III wodociągu wsi Harklowa lub projektowane końcówki wodociągu PEHD 160 (które realizowane będą w ramach budowy etapu III wodociągu wsiHarklowa); jak również z wodociągu woD150 w miejscowości Skołyszyn w rejonie SUW Skołyszyn.Zamierzeniem Inwestora jest docelowe zaopatrzenie w wodę miejscowości Harklowa / w tym przysiółek Harklowa – Równie,Harklowa – Tarcze/, Kunowa, Pusta Wola/– stąd docelowa sieć winna zamykać się w pierścień. Ze względu na prognozowane koszty inwestycji – zadanie realizowane będzie etapami, stąd opracowywaną dokumentację projektową ikosztorysową należy opracować w sposób umożliwiający podział realizacji zadania na kilka etapów. Szczegóły podziału zadania na etapy zostaną dopracowane w porozumieniu z Zamawiającym po przedstawieniu przez Wykonawcę koncepcji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ - OPZ oraz załącznik nr 5 do SWZ - projekt umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku;4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa wymagania, szczegóły w pkt 2.2.Każdy z wykonawców, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w terminie składania ofert składa wstępne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (przykładowe oświadczenie - załącznik nr 3 do SWZ).Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli będą wymagane), których mowa w pkt 2.2 SWZ składać będzie tylko Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona.2.2. Warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej będzie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:2.2.1 Posiada wiedzę i doświadczenie w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług polegających na:2.2.1.1 zaprojektowaniu sieci wodociągowej lub sieci kanalizacyjnej, o długości minimum 10 kilometrów - co najmniej 1 zadanie;2.2.1.2 budowie budynku stacji uzdatniania wody wraz ze zbiornikami (magazynami) na wodę oraz niezbędną infrastrukturą - co najmniej 1 zadanie.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łącznedoświadczenie). Wzór wykazu usług stanowi załącznik Nr 8 do SWZ.2.2.2. Dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone, tj.:2.2.2.1 Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę projektanta dokumentacji w branży budowlanej, posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawieprzygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).2.2.2.2 Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę projektanta dokumentacji w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) .2.2.2.3 Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę projektanta dokumentacji w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm.) oraz RozporządzeniaMinistra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 9 do SWZ.2.3. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga, aby wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu złożył wymagane oświadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w terminie składania ofert każdy z wykonawców składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (przykładowe oświadczenie - załącznik nr 3 do SWZ).2.4. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ustawy Pzp będzie wzywał wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2.2 - w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-18
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie dokumentacji projektowo-budowlanej dla stabilizacji osuwisk"
Dodano: 2024-06-04 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA MODERNIZACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
Dodano: 2024-05-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dachu i prac restauratorskich budynków szkoły i sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu przy ul. Kilińskiego
Dodano: 2024-05-13 - Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
Dodano: 2024-04-25 - Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego budynku kina Ballada w Stalowej Woli.
Dodano: 2024-04-23 - Wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1818R Radymno-Chałupki Medyckie w km 1+398 do 5+825
Dodano: 2024-04-11 - „Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącej sieci wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Zagórz”
Dodano: 2024-03-13 - Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Jarowej od ul. Nowogrodzkiej do pętli autobusowej z uzyskaniem decyzji o ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego nad robotami
Dodano: 2024-03-11 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI MODERNIZACJI DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
Dodano: 2024-03-07 - „Opracowanie dokumentacji projektowej dla zad. pn.: „Poprawa jakości życia mieszkańców Gminy Baranów Sand. poprzez rewitalizację przestrzeni publicznej w miejscowościach Baranów Sand. i Skopanie”
Dodano: 2024-02-16