Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-908 Warszawa, Gen. Witolda Urbanowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48261837865 , fax. +48261839723
- Data zamieszczenia: 2019-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Gen. Witolda Urbanowicza 2
00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48261837865, fax. +48261839723
REGON: 12122900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu koncepcyjnego wraz z uzyskaniem warunków zabudowy na budowę budynku Centrum Laboratorium Satelitarnego (CSL) WEL WAT Opracowanie projektu koncepcyjnego wraz z uzyskaniem warunków zabudowy na budowę skrzydła przylegającego do budynku nr 61 WEL WAT - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 „Opracowanie projektu koncepcyjnego wraz z uzyskaniem warunków zabudowy na budowę budynku Centralnego Laboratorium Satelitarnego (CLS) WEL WAT” ZAKRES: 1. Wykonanie projektu koncepcyjnego dla przedmiotowej inwestycji wynikające z dostosowania budynków do wymagań obowiązujących przepisów rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 r. poz. 1422). 2. Opracowanie dokumentacji projektu koncepcyjnego obejmującego Wykonanie projektu koncepcyjnego ( 3 warianty) do wyboru przez użytkownika. 3. Projekt koncepcyjny powinien zawierać m.in.: a. Rzuty poszczególnych kondygnacji wraz z podaniem wielkości pomieszczeń. b. Przekroje budynku c. Rzuty elewacji części nowoprojektowanej wraz z częścią istniejącą d. Wizualizacje z każdej strony świata zawierające bryłę budynku oraz przylegające otoczenie ( zagospodarowanie terenu) e. Wizualizacje pomieszczeń ( Aula , korytarze, szklany łącznik, pracownie itp.) f. Opis budynku g. Każda z koncepcji powinna być zróżnicowana pod względem powierzchni, elewacji, układu i ilości pomieszczeń, zagospodarowania terenu, h. Wizualizację zawierającą montaż anten na terenie inwestycji, i. opracowanie wstępnego kosztorysu sporządzonego na podstawie cennika Sekocenbud WKI z kwartału na dzień odbioru projektu koncepcyjnego; opisy w formacie DOC/Excel rozpoznawalnym przez program WORD/Excel oraz PDF; całość na 1 płycie. 4. Uzyskanie mapy zasadniczej z terenem objętym inwestycją. 5. Uzyskanie ostatecznej decyzji Warunków Zabudowy dla planowanej inwestycji. 6. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 7. Uzyskanie zgody od Konserwatora zabytków o braku przeciwwskazań na wykonanie inwestycji. 8. Wszystkie elementy składowe dokumentacji powinny być dostarczone do siedziby Zamawiającego w 3 egz. wersji papierowej oraz na nośniku CD/DVD (1 szt.) w formatach bez możliwości edycji (PDF) oraz w formatach umożliwiających edycję (doc., cad. itp.). 9. Dokumentacja winna zawierać: optymalne rozwiązania technologiczne, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne zestawienia (np. Szaf rozdzielni, aparatów elektrycznych, kabli), rysunki, schematy wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału, urządzenia. 10. Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, wiedzą techniczną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w formie PFU. 11. Dokumentacja powinna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. 12. Zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji ma być podpisany przez projektanta i sprawdzającego. 13. Uzyskanie prawomocnej decyzji o warunkach zabudowy lub uzgodnienia lokalizacji celu publicznym przedmiotowego zadania (termin uzyskania decyzji nie wlicza się w okres projektowania koncepcji) Zadanie nr 2 „Opracowanie projektu koncepcyjnego wraz z uzyskaniem warunków zabudowy na budowę skrzydła przylegającego do budynku nr 61 WEL WAT” ZAKRES: 1. Wykonanie projektu koncepcyjnego dla przedmiotowej inwestycji wynikające z dostosowania budynków do wymagań obowiązujących przepisów rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2015.0.1422). 2. Opracowanie dokumentacji projektu koncepcyjnego obejmującego Wykonanie projektu koncepcyjnego ( 3 warianty) do wyboru przez użytkownika. 3. Projekt koncepcyjny powinien zawierać m.in.: j. Rzuty poszczególnych kondygnacji wraz z podaniem wielkości pomieszczeń. k. Przekroje budynku l. Rzuty elewacji części nowoprojektowanej wraz z częścią istniejącą m. Wizualizacje z każdej strony świata zawierające bryłę budynku oraz przylegające otoczenie ( zagospodarowanie terenu) n. Wizualizacje pomieszczeń (Aula , korytarze, szklany łącznik, pracownie itp.) o. Opis budynku p. Każda z koncepcji powinna być zróżnicowana pod względem powierzchni, elewacji, układu i ilości pomieszczeń, zagospodarowania terenu, q. opracowanie wstępnego kosztorysu sporządzonego na podstawie cennika Sekocenbud WKI z kwartału na dzień odbioru projektu koncepcyjnego; opisy w formacie DOC/Excel rozpoznawalnym przez program WORD/Excel oraz PDF; całość na 1 płycie; 4. Uzyskanie mapy zasadniczej z terenem objętym inwestycją. 5. Uzyskanie ostatecznej decyzji Warunków Zabudowy dla planowanej inwestycji. 6. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 7. Uzyskanie zgody od Konserwatora zabytków o braku przeciwwskazań na wykonanie inwestycji. 8. Wszystkie elementy składowe dokumentacji powinny być dostarczone do siedziby Zamawiającego w 3 egz. wersji papierowej oraz na nośniku CD/DVD (1 szt.) w formatach bez możliwości edycji (PDF) oraz w formatach umożliwiających edycję (doc., cad. Itp.). 9. Dokumentacja winna zawierać: optymalne rozwiązania technologiczne, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne zestawienia (np. Szaf rozdzielni, aparatów elektrycznych, kabli), rysunki, schematy wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału, urządzenia. 10. Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, wiedzą techniczną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w formie PFU. 11. Dokumentacja powinna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. 12. Zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji ma być podpisany przez projektanta i sprawdzającego. 13. Uzyskanie prawomocnej decyzji o warunkach zabudowy lub uzgodnienia lokalizacji celu publicznym przedmiotowego zadania (termin uzyskania decyzji nie wlicza się w okres projektowania koncepcji) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; d) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. d) – stanowiące załącznik Nr 2B do SIWZ; e) pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; d) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą - oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego udzielenia lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. e) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa regulująca współpracę, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność; f) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. b) - stanowiące załącznik nr 2B do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont instalacji sanitarnych z remontem pomieszczeń bloku żywienia w Przedszkolu nr 237 przy ul. Tyszkiewicza 33 - numer postępowania: 22/ZP/24
Dodano: 2024-03-28 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budynku mieszkalnego przy ul. Żyznej w Płocku wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2024-02-22 - Opracowanie koncepcji przebudowy, rozbudowy oraz nadbudowy istniejących budynków użytkowych wraz z przygotowaniem wniosków o wydanie warunków zabudowy dla nieruchomości przy ul. Łopuszańskiej 5/7.
Dodano: 2023-10-30 - Opracowanie dokumentacji technicznej na remonty budynków IAS w Warszawie” – zadanie 5 (Maków Mazowiecki, Ostrów Mazowiecka, Ciechanów, Pułtusk, Gostynin)
Dodano: 2023-10-02 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa i rozbudowa budowli hydrotechnicznych w Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu”
Dodano: 2023-09-24 - Remont OSP w Gąskach celem utworzenia lokalnego centrum integracyjnego w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-09-04 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa i rozbudowa budowli hydrotechnicznych w Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu”
Dodano: 2023-07-07 - Usługę opracowania dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji i pozwoleń dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o. o.
Dodano: 2022-11-22 - Przygotowanie przez Wykonawcę i przekazanie do Zamawiającego dokończonej/poprawionej posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej w zakresie Projektu wykonawczego
Dodano: 2022-11-17 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla etapu I i II zgodnie z zamiennym (...)Budowa nowoczesnego schroniska dla zwierząt(...)
Dodano: 2022-09-19