Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza ogłasza przetarg
- Adres: 31-202 Kraków, ul. Prądnicka 35-37
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 25 78 291 , fax. 012 25 78 292, 2578229
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza
ul. Prądnicka 35-37 35-37
31-202 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 25 78 291, fax. 012 25 78 292, 2578229
REGON: 35720766400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu koncepcyjnego i wykonawczego wielobranżowego modernizacji pomieszczeń dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni i Punktu zbiorczego bielizny czystej i brudnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie niżej wymienionej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie: 1.Projekt koncepcyjny. 2.Projekt budowlany. 3.Projekty wykonawcze wszystkich branż w tym projekt technologiczny wraz z zestawieniem wyposażenia medycznego i technicznego wraz z uzgodnieniami zgodnie z Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1133) oraz z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zmianami). 4.Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zmianami). 5.Przedmiary robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zmianami). 6.Kosztorys inwestorski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389). 7.Wykonanie pełnej dokumentacji projektowej w 6 egz. ( w tym 1 egz. nietrwale spięty) oraz 1 x w zapisie cyfrowym na nośniku CD, a specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski i przedmiary w 2 egz. (również w wersji elektronicznej - 1 x). 8.Wykonanie innych usług zgodnie z wymaganiami określonymi w załączonym do SIWZ projektem umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 1 Program - materiały wyjściowe wraz z Opisem Nr 1- Centralna Sterylizatornia, szkicem 1 - usytuowanie pomieszczeń i szkicem 2 - punkt zbiorczy bielizny brudnej i czystej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)wykonał co najmniej 2 usługi projektowe dotyczące modernizacji i/lub przebudowy i/lub rozbudowy i/lub remontu pomieszczeń o powierzchni użytkowej minimum 500 m?, w tym minimum 1 usługę projektową w obiekcie służby zdrowia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości min. 100 000 zł brutto każda, b)dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ). 4.Wykonawca nie polega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usług zostały wykonane należycie (min. 2). 3.Oświadczenie z art. 22 i 24 - zał. nr 3. 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń we wszystkich wymaganych branżach (architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne w tym wentylacja, klimatyzacja, instalacje gazów niezbędnych do uruchomienia sterylizacji, co, wod.-kan. instalacje elektryczne i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne) wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie projektu remontu i rozbudowy ruin zamku w Muszynie wraz z zagospodarowaniem bezpośredniego otoczenia zamku
Dodano: 2016-03-08 - Wykonanie projektu zagospodarowania terenu Nad Popradem pomiędzy aleją spacerową, a rzeką Poprad w Muszynie oraz projekt dalszego zagospodarowania terenów na wzgórzu przy Ogrodach sensorycznych
Dodano: 2016-01-12 - ZP.272.26.2015 Zamówienie na usługi projektowe opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wielobranżowego pod nazwą Przebudowa kotłowni olejowej na gazową w budynku ZSP w Nawojowej nr 348 B oraz opracowanie dokumentacji związanej z termomodernizacją budynków ZSP w Nawojowej nr 348 A i 348 B, zlokalizowanych na działce nr 157/43, obręb Nawojowa, gm. Nawojowa w oparciu o opracowania audytorskie dla przedmiotowych budynków wraz z usługami nadzoru autorskiego
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska w ramach projektu; Budowa mikroinstalacji prosumenckich -fotowoltaicznych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska
Dodano: 2015-09-04 - Zakup i montaż mikroinstalacji prosumenckich na terenie gminy Gnojnik
Dodano: 2015-08-26 - Budowa mikroinstalacji prosumenckich-fotowoltaicznych na terenie Gminy Raba Wyżna.
Dodano: 2015-08-24 - Wykonanie makiety Tatr
Dodano: 2015-08-20 - Budowa mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących źródła energii elektrycznej w Gminie Gromnik
Dodano: 2015-08-17 - ZP.272.15.2015 Zamówienie na opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego pod nazwą: Projekt zmieniony wielobranżowy obejmujący doprojektowanie instalacji solarnej ze zmianą sposobu docieplenia budynku i wymianą stolarki, oraz rozwiązaniami projektowymi w kotłowni dla pawilonu A - B DPS Zbyszyce na działkach ewidencyjnych nr 1/6, 7/24, w obrębie Zbyszyce, gm. Gródek nad Dunajcem, z usługami nadzoru autorskiego
Dodano: 2015-05-28 - ZP.272.13.2015 Zamówienie na opracowanie dokumentacji projektowej pod nazwą: Rozbudowa istniejącego budynku oświatowego o salę gimnastyczną z zapleczem oraz przebudowa i nadbudowa przedmiotowego budynku z przeznaczeniem na Liceum Ogólnokształcące w Grybowie, z budową boiska sportowego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 678, 679/2 położonych w Grybowie
Dodano: 2015-05-06