Przetargi.pl
Opracowanie projektu koncepcyjnego i wykonawczego wielobranżowego modernizacji pomieszczeń dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni i Punktu zbiorczego bielizny czystej i brudnej

Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 31-202 Kraków, ul. Prądnicka 35-37
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 25 78 291 , fax. 012 25 78 292, 2578229
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza
    ul. Prądnicka 35-37 35-37
    31-202 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 25 78 291, fax. 012 25 78 292, 2578229
    REGON: 35720766400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu koncepcyjnego i wykonawczego wielobranżowego modernizacji pomieszczeń dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni i Punktu zbiorczego bielizny czystej i brudnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie niżej wymienionej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie: 1.Projekt koncepcyjny. 2.Projekt budowlany. 3.Projekty wykonawcze wszystkich branż w tym projekt technologiczny wraz z zestawieniem wyposażenia medycznego i technicznego wraz z uzgodnieniami zgodnie z Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1133) oraz z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zmianami). 4.Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zmianami). 5.Przedmiary robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zmianami). 6.Kosztorys inwestorski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389). 7.Wykonanie pełnej dokumentacji projektowej w 6 egz. ( w tym 1 egz. nietrwale spięty) oraz 1 x w zapisie cyfrowym na nośniku CD, a specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski i przedmiary w 2 egz. (również w wersji elektronicznej - 1 x). 8.Wykonanie innych usług zgodnie z wymaganiami określonymi w załączonym do SIWZ projektem umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 1 Program - materiały wyjściowe wraz z Opisem Nr 1- Centralna Sterylizatornia, szkicem 1 - usytuowanie pomieszczeń i szkicem 2 - punkt zbiorczy bielizny brudnej i czystej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)wykonał co najmniej 2 usługi projektowe dotyczące modernizacji i/lub przebudowy i/lub rozbudowy i/lub remontu pomieszczeń o powierzchni użytkowej minimum 500 m?, w tym minimum 1 usługę projektową w obiekcie służby zdrowia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości min. 100 000 zł brutto każda, b)dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ). 4.Wykonawca nie polega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usług zostały wykonane należycie (min. 2). 3.Oświadczenie z art. 22 i 24 - zał. nr 3. 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń we wszystkich wymaganych branżach (architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne w tym wentylacja, klimatyzacja, instalacje gazów niezbędnych do uruchomienia sterylizacji, co, wod.-kan. instalacje elektryczne i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne) wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach