Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 33-180 Gromnik, ul. Witosa 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6514202, 6514238 , fax. 014 6514095
- Data zamieszczenia: 2015-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Witosa 2 2
33-180 Gromnik, woj. małopolskie
tel. 014 6514202, 6514238, fax. 014 6514095
REGON: 00053509500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących źródła energii elektrycznej w Gminie Gromnik - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie zaprojektowanie i wykonanie 32 szt. kompletnych instalacji ogniw fotowoltaicznych (w tym: moduły fotowoltaiczne, inwertery, przewody i kable, rozdzielnice, aparatura pomiarowo - zabezpieczająca, osprzęt, konstrukcja mocująca generator PV na dachu budynku wraz z rozbudową instalacji odgromowej na dachu tak, aby spełniała ona wymagania aktualnych norm technicznych i skutecznie chroniła instalację fotowoltaiczną przed wyładowaniami atmosferycznymi) wraz z wykonaniem odpowiednich robót budowlanych (wszelkie roboty przygotowawcze, towarzyszące i odtworzeniowe). 2. Ponadto zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych, dodatkowych i innych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz przekazania do użytkowania i prawidłowej eksploatacji, 2) Uzyskanie wymaganym prawem uzgodnień i pozwoleń, 3) Sporządzenie i uzgodnienie z operatorem systemu dystrybucyjnego dokumentacji umożliwiającej przyłączenie mikroinstalacji fotowoltaicznych do sieci zewnętrzne (w tym 1 egz. dla Zamawiającego i 1 dla użytkownika mikroinstalacji), dokonując jej uzupełnień lub zmian na wezwanie właściwych podmiotów, w terminach przez nie wskazanych, a w przypadku braku wskazania terminu do 7 dni, 4) Podłączenie mikroinstalacji fotowoltaicznych do sieci zewnętrznej, 5) Dokonanie rozruchu i uruchomienia instalacji fotowoltaicznych, 6) Poinformowanie każdego z użytkowników mikroinstalacji fotowoltaicznych o obowiązkach wynikających z ustawy o odnawialnych źródłach energii oraz przeszkolenie w zakresie obsługi mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz ze sporządzeniem protokołu potwierdzającego powyższe czynności, w tym 1 egz. protokołu dla Zamawiającego i 1 dla użytkownika mikroinstalacji, 7) Zapewnienie w ramach wynagrodzenia określonego niniejszą umową wykonania czynności serwisowych niezbędnych do prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznych w okresie gwarancji, 8) uczestnictwo w spotkaniach związanych z realizacją umowy w wyznaczonym miejscu i czasie przez Zamawiającego; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Program funkcjonalno - użytkowy, stanowiący Załącznik nr 9, 2) Zbiorcze dane dotyczące miejsca montażu oraz dane odbiorców indywidualnych (w tym kosztorysy ofertowe) - Załącznik nr 10. Ustalenia dodatkowe: 4. Zastosowane moduły ogniw fotowoltaicznych muszą pochodzić z roku produkcji minimum 2014. 5. Zamawiający wymaga, aby falownik wyposażony był w modem internetowy umożliwiający monitoring parametrów, serwis instalacji PV przez przeglądarkę www. oraz podłączony do sieci lokalnej użytkownika 6. Wszelkie zamontowane urządzenia nie mogą powodować uszkodzenia dachu. 7. Zamawiający/Użytkownik może zgłaszać wady, usterki w dowolnym terminie trwania gwarancji i rękojmi (Zamawiający/Użytkownik posiada prawo zgłoszenia wad, usterek przez 24h przez cały rok),. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający w trakcie obowiązywania umowy nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości SIWZ. 8. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. 9. Zamawiający wymaga, aby w kosztorysach ofertowych wskazać typ i producenta zastosowanych paneli fotowoltaicznych. We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji, konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100). 2. Wadium musi być wniesione do dyspozycji Zamawiającego nie później niż z terminem ostatecznego składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w BSRz w Krakowie, O/Gromnik Nr konta 38 8589 0006 0210 0000 1182 0005. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. do dnia 01.09.2015r. do godz. 11:00, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Oryginał wniesienia wadium w formach, o których mowa w pkt.3, lit. b-e należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Gromnik. W przypadku złożenia oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy, do oferty należy załączyć kopie dowodu wniesienia wadium. 15. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużony okres gwarancji i rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.gromnik.pl (zakładka: BIP, Zamówienia publiczne i ogłoszenia 2015)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie projektu remontu i rozbudowy ruin zamku w Muszynie wraz z zagospodarowaniem bezpośredniego otoczenia zamku
Dodano: 2016-03-08 - Wykonanie projektu zagospodarowania terenu Nad Popradem pomiędzy aleją spacerową, a rzeką Poprad w Muszynie oraz projekt dalszego zagospodarowania terenów na wzgórzu przy Ogrodach sensorycznych
Dodano: 2016-01-12 - ZP.272.26.2015 Zamówienie na usługi projektowe opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wielobranżowego pod nazwą Przebudowa kotłowni olejowej na gazową w budynku ZSP w Nawojowej nr 348 B oraz opracowanie dokumentacji związanej z termomodernizacją budynków ZSP w Nawojowej nr 348 A i 348 B, zlokalizowanych na działce nr 157/43, obręb Nawojowa, gm. Nawojowa w oparciu o opracowania audytorskie dla przedmiotowych budynków wraz z usługami nadzoru autorskiego
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska w ramach projektu; Budowa mikroinstalacji prosumenckich -fotowoltaicznych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska
Dodano: 2015-09-04 - Zakup i montaż mikroinstalacji prosumenckich na terenie gminy Gnojnik
Dodano: 2015-08-26 - Budowa mikroinstalacji prosumenckich-fotowoltaicznych na terenie Gminy Raba Wyżna.
Dodano: 2015-08-24 - Wykonanie makiety Tatr
Dodano: 2015-08-20 - ZP.272.15.2015 Zamówienie na opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego pod nazwą: Projekt zmieniony wielobranżowy obejmujący doprojektowanie instalacji solarnej ze zmianą sposobu docieplenia budynku i wymianą stolarki, oraz rozwiązaniami projektowymi w kotłowni dla pawilonu A - B DPS Zbyszyce na działkach ewidencyjnych nr 1/6, 7/24, w obrębie Zbyszyce, gm. Gródek nad Dunajcem, z usługami nadzoru autorskiego
Dodano: 2015-05-28 - ZP.272.13.2015 Zamówienie na opracowanie dokumentacji projektowej pod nazwą: Rozbudowa istniejącego budynku oświatowego o salę gimnastyczną z zapleczem oraz przebudowa i nadbudowa przedmiotowego budynku z przeznaczeniem na Liceum Ogólnokształcące w Grybowie, z budową boiska sportowego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 678, 679/2 położonych w Grybowie
Dodano: 2015-05-06 - SA.2710.3.2015.TB Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla przebudowy szlaków zrywkowych na drogi leśne w Nadleśnictwie Stary Sącz
Dodano: 2015-04-16