Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowy kanalizacji sanitarnej w msc. Samsonów (Kępa).

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2020-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowy kanalizacji sanitarnej w msc. Samsonów (Kępa).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej: a) sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Samsonów ( Kępa), b) przyłączy kanalizacji sanitarnej do istniejących budynków mieszkalnych, c) odcinków należących do sieci (ONS) do granic pasa drogowego każdej niezbudowanej nieruchomości. Szacowana łączna długość projektowanej kanalizacji (z przyłączami i odcinkami ONS) ok. 1070 mb. Dokumentację projektową należy opracować w oparciu o: - zakres określony do projektowania przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ - konsultacje i uzgodnienia z wyznaczonymi przedstawicielami Zamawiającego 2.Zakres rzeczowy obejmuje: a) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1935 teks jedn. ze zm.), a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 ze zm.), b) opracowanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), c) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 ze zmianami), d) opracowanie przedmiaru robót, e) inwentaryzację zieleni - uzyskanie warunków na prowadzenie robót w pasach zieleni, w pobliżu drzew oraz uzyskanie decyzji na wycinkę (jeśli będzie taka potrzeba), f) wykonanie badań i ekspertyz na potrzeby dokumentacji budowlanej i wykonawczej, g) uzyskanie opinii o warunkach gruntowo - wodnych w terenie objętym inwestycją, h) opracowanie projektu geotechnicznego, i) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, j) uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót we właściwej jednostce administracyjnej i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia, k) uzyskanie w Ośrodku Geodezyjnym aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych, l) uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości, na których zaprojektowany będzie system kanalizacji, m) wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na przekroczenie cieków i rzek (w przypadku takiej konieczności), n) uzyskanie warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę w tym między innymi: - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia (jeżeli wystąpi taka konieczność), - uzyskanie warunków technicznych do projektowania od „Wodociągów Kieleckich” Sp. z. o. o., ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, - uzyskanie uzgodnienia projektu z zarządcą sieci - „Wodociągów Kieleckich” - uzyskanie warunków odtworzenia nawierzchni, które należy ustalić z właścicielem lub zarządcą terenu (przy zaprojektowaniu sieci kanalizacyjnej w pasach drogowych itp.), - uzyskanie zgody od właścicieli nieruchomości na realizację planowanego przedsięwzięcia po wcześniejszym ustaleniu przebiegu na mapie sieci. odcinków ONS i przyłączy, - uzgodnienie projektu budowlanego w Zespole Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej, - uzgodnienie projektu budowlanego i wykonawczego oraz uzyskanie decyzji od zarządcy dróg (powiatowych i gminnych) w przypadku zaistnienia takiej konieczności, - uzyskanie decyzji pozwalającej na przekroczenie cieków wodnych i rzek w przypadku zaistnienia takiej okoliczności, o) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z jej zatwierdzeniem, p) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, Po uzyskaniu pozwolenia na budowę/zgłoszenia Wykonawca zobowiązany jest przekazać dokumentację projektowo-kosztorysową Zamawiającemu w następującej formie: a) projekt budowlany opieczętowany - 4 egz. (2 oryginały i 2 kserokopie), b) projekt wykonawczy - 4 egz. c) dokumentację geotechniczną – 2 egz. d) inwentaryzację zieleni – 2 egz. e) dokumentację kosztorysową: przedmiar robót i kosztorys inwestorski – po 2 egz. f) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz. g)i nformację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), Dokumentację projektowo-kosztorysową należy dostarczyć w wersji elektronicznej na płytach CD - wykonana w pdf i edytowalna (w identycznej wersji co papierowa). 3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o: a) Warunki Techniczne Spółki „Wodociągi Kieleckie”, które winien uzyskać Wykonawca, b) Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Zagnańsk, c) Strategię Rozwoju Społeczno - Gospodarczego Gminy Zagnańsk na lata 2014-2024, marzec 2014 r. d) Program Ochrony Środowiska dla Gminy Zagnańsk na lata 2018- 2021 z perspektywą do 2025 r. e) Obowiązujące normy, przepisy i instrukcje. f) Ustawę z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 teks jedn. ze zm.). g) Ustawę z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 tekst jedn. ze zm). h) Ustawę z dnia 10 stycznia 2012r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2018r. poz. 2268 tekst jedn. ze zm.). i) Ustawę z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019 r. poz. 725 tekst jed. ze zm). j) Ustawę z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków (Dz. U. z 2019 r. poz. 1437 teks jedn. ze zm.). k) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). l) Obwieszczenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2019 r. poz. 868 tekst jedn. ze zm.). m) Ustawę z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2019 r. poz. 868), n) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012r. poz. 463). o) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno – inżynierskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 2033). 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego odpowiednio dla danego sołectwa. 5. Zakres objęty zamówieniem należy zaprojektować i wykonać w oparciu o warunki techniczne wydane przez Spółkę „Wodociągi Kieleckie”. 6. Zaleca się aby trasy sieci kanalizacji sanitarnej zlokalizować w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych. 7. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnych mapach do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji. 8 Ustalenia dodatkowe: 8.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac projektowych w trakcie ich sporządzania. .8.2. W przypadku uwag Wykonawca zobowiązany jest nanieść poprawki i ponownie przedłożyć Zamawiającemu, akceptacja końcowa nastąpi niezwłocznie w formie pisemnej. .8.3. Dokumentacja projektowo- kosztorysowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii uwzględniając zasady uczciwej konkurencji (w przypadku określenia konkretnych materiałów jakie projektant proponuje do zastosowania, takiemu wskazaniu muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”). .8.4 Zakres rzeczowy zamówienia nie wyklucza wykonania innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów min. Prawa Budowlanego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tego tytułu bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach złożonej oferty. 8.5. W ramach zamówienia autor projektu będzie sprawował nadzór autorski nad inwestycjami realizowanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane. 8.6. Wykonawca projektu przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania. Zamawiający może wykorzystać przedmiotowy projekt budowlany i wykonawczy w całości lub w dowolnych częściach przy dalszych etapach realizacyjnych. 8.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu prac projektowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Dokumenty, z których wynika uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na których polegał będzie wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wymagana forma oryginał

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach