Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na realizację zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dęba i Dęba Kolonia.

Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 99A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
  • Data zamieszczenia: 2015-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka 99A 99A
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
    REGON: 00123284700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na realizację zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dęba i Dęba Kolonia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano - wykonawczy) dla zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dęba i Dęba Kolonia. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace, badania i czynności niezbędne do wykonania zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Sieć kanalizacyjna winna być zaprojektowana na obszarze przewidzianym do skanalizowania - obszar przewidziany do skanalizowania został wskazany w załączniku graficznym - załączniki nr 7 do SIWZ. Mapa poglądowa - załącznik do niniejszego opisu, na którym wskazano obszary objęte projektowaniem nie może być przedmiotem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego zarówno pod względem planowanych rozwiązań technicznych, przebiegu projektowanych tras kanalizacyjnych jak również ewentualnych roszczeń w zakresie ewentualnych robót dodatkowych oraz zamiennych. Opracowana dokumentacja techniczna winna być kompletna. STAN AKTUALNY Nowoprojektowana sieć kanalizacji sanitarnej zostanie włączona w system kanalizacyjny w Rudzie Malenieckiej do oczyszczalni ścieków w Rudzie Malenieckiej. Oczyszczalnia ścieków w Rudzie Malenieckiej posiada przepustowość 200 m3/d. Gmina nie posiada opracowanego Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu objętego projektem. Obszar objęty projektowaniem - działki osób prywatnych i prawnych, drogi krajowe, powiatowe i gminne - dla których zarządcą jest odpowiednio Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Kielce Rejon Kielce, Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich oraz Gmina Ruda Maleniecka. Na obszarach objętych zakresem projektu lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie nie znajdują się obszary Natura 2000, nie występują tereny osuwiskowe i górnicze, strefy ochrony wód, parki krajobrazowe i podobne. STAN PROJEKTOWY Projektowaną kanalizację należy włączyć do istniejącej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ruda Maleniecka. Kanalizację sanitarną oraz przepompownie/tłocznie należy zaprojektować w technologii oraz w takich parametrach technicznych, które zapewnią odbiór ścieków z całego obszaru wskazanego do skanalizowania. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą wszelkie prace projektowe, badania oraz czynności niezbędne do wykonania zamówienia w pełnym jego zakresie określonym w niniejszym zamówieniu. Sieć kanalizacyjna, grawitacyjno - ciśnieniowa z sieciowymi pompowniami tłocznymi - z pełnym uzbrojeniem na obszarze objętym projektowaniem z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej ? 200 w Rudzie Malenieckiej. Orientacyjna szacunkowa długość projektowego zakresu do skanalizowania dla zadania - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dęba i Dęba Kolonia: - sieć grawitacyjna - 3,0 km - sieć tłoczna - 2,0 km - sieć tranzytowa - 2,2 km - przyłącza - 184 szt. Podane wielkości są wartościami orientacyjnymi i nie odzwierciedlają rzeczywistej długości, rodzaju sieci kanalizacyjnej, którą należy zaprojektować w celu skanalizowania obszaru objętego przedmiotem zamówienia. Rzeczywista długość sieci kanalizacyjnej opracowania projektowego będzie wynikiem zastosowanych rozwiązań przez Wykonawcę oraz rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego na obszarze objętym projektowaniem i może ulec zmianie w zależności od potrzeb. Z tytułu różnicy długości projektowanej sieci w stosunku do szacowanej długości Zamawiający nie przewiduje żadnych rekompensat finansowych. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonania wizji w terenie celem właściwego oszacowania wszelkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji jak również uzyskania niezbędnych danych w celu przygotowania rzetelnej oferty. W ramach prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest pozyskać zgody na zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami na poszczególnych działkach. Zgoda ma być wyrażona w formie pisemnej - z załącznikiem graficznym w postaci mapy sytuacyjno-wysokościowej obrazującej uzgodniony przebieg projektowanej sieci kanalizacyjnej, studni kanalizacyjnych rewizyjnych w tym również planowane podłączenia nieruchomości zabudowanej (szkic ma zawierać domiary do istniejącej zabudowy). Załącznik graficzny do zgody winien być tożsamy z projektowanym przebiegiem sieci i przyłączy podlegającym uzgodnieniom ZUD. Na Wykonawcy ciąży również obowiązek posiadania odmowy na zaprojektowanie kanalizacji dla osób nie wyrażających zgody na przebieg kanału przesyłowego jak również podłączenia do sieci. Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie wykonania robót, doboru materiałów, urządzeń i zastosowanej technologii określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie przez odpowiedni opis parametrów precyzujących rodzaj, standard jak również inne istotne elementy zamówienia. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza zastosowanie kanalizacji ciśnieniowej. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA Dokumentacja techniczna winna być kompletna w zakresie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, jak również kompletna w zakresie opracowania projektowego przedmiotu zamówienia Projekt winien uwzględniać najbardziej nowoczesne rozwiązania techniczne, przy maksymalnym zminimalizowaniu kosztów eksploatacyjnych. Długość projektowanej sieci kanalizacyjnej będzie wynikiem przyjętych rozwiązań technicznych na obszarze wskazanym do zaprojektowania i nie może mieć wpływu na końcową wartość umowy. Wykonawca winien dokonać wizji w terenie w celu własnego oszacowania niezbędnych nakładów i kosztów opracowania dokumentacji projektowej dla przedmiotu zamówienia. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje: a) opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia wraz z niezbędnymi załącznikami, - ewentualne opracowanie raportu oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko - w przypadku konieczności jego sporządzenia, - uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, - opracowanie kompletnego wniosku do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, -uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, - zaświadczenie organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000; b) przeprowadzenie wszelkich badań gruntowych niezbędnych do wykonania i zatwierdzenia dokumentacji; c) uzyskanie aktualnych map do celów projektowych wraz z posadowieniem infrastruktury podziemnej i nadziemnej oraz zinwentaryzowaniem wszystkich zbiorników nieczystości płynnych posesji w projektowanym obszarze; d) uzyskania brakujących wypisów z ewidencji gruntów obejmujący przewidywany teren na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obszar na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie z ośrodka ewidencji gruntów; e) wnioski o wydanie warunków technicznych do wszystkich gestorów infrastruktury technicznej na obszarze objętym zamówieniem publicznym, pozyskanie stosownych decyzji oraz niezbędnych uzgodnień w tym zakresie; f) wykaz wszystkich przyłączy z podaniem numeru działki, adresu, właściciela działki i długości przyłącza; g) bilans ilościowy ścieków wykonany obliczeniowo z przedstawieniem w sposób szczegółowy metody wykonanych obliczeń bilansu ścieków; h) szczegółowa inwentaryzacja zieleni przewidzianej do wycinki; i) kompletny projekt budowlany i wykonawczy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych - 5 egz.; j) wystąpienie i uzyskanie na rzecz Zamawiającej pozwolenia na budowę; k) projekt technologii wykonania robót; l) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - art. 20 ust. 1 pkt. 1b ustawy Prawo Budowlane; ł) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ze szczegółowym opisem i wymaganiami dla proponowanych materiałów przewidzianych do wbudowania, wykonanie przedmiaru robót oraz kosztorysów inwestorskich; m) prowadzenie uzgodnień, wprowadzanie modyfikacji lub rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań projektowych w przypadku stwierdzenia w trakcie budowy wad i usterek bądź braków uniemożliwiających prowadzenie robót; n) sprawowanie w trakcie trwania całej inwestycji nadzoru autorskiego we wszystkich branżach w ramach wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu (minimum 1 raz na 2 m-ce, a w przypadku koniecznym na każde wezwanie Zamawiającego; o) dokumentacja geotechnicznych warunków posadowienia kanalizacji sanitarnej i pompowni (otwory geotechniczne co 150/200 m, w przypadku lokalizacji sieci kanalizacyjnej w pasie drogowym - jezdni należy zaprojektować odtworzenie nawierzchni na całej szerokości drogi wg warunków technicznych uzyskanych od zarządcy drogi); p) opracowanie innych niezbędnych dokumentów umożliwiających uzyskanie pozwolenia na budowę; r) przyłącza kanalizacyjne należy zaprojektować od sieci głównej do pierwszej studni betonowej dostosowanej do wyjścia wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej z mieszkania lub w przypadku braku studzienki do ściany budynku mieszkalnego; s) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia wodno-prawnego, jeśli będzie wymagane; W ramach prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do: a) sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji objętej niniejszym opracowaniem; b) w razie potrzeby aktualizacji dokumentacji kosztorysowej dla potrzeb Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia; c) wprowadzanie modyfikacji lub rozwiązań zamiennych w przypadku zgłoszonych przez Inwestora wad lub braków, uniemożliwiających realizację inwestycji, zastosowania niewłaściwych rozwiązań mogących mieć niekorzystny wpływ na funkcjonowanie i koszty eksploatacji; d) wyjaśnienie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, również na etapie ogłoszenia przetargu o roboty budowlane; Projekt budowlany i projekt wykonawczy w wersji papierowej zostanie opracowany w 5 egz., oraz na nośnikach CD i DVD - 2 egz. Dokumentacja techniczna na nośnikach CD i DVD winna zawierać: a) rysunki w formacie pdf, tekst w formacie pdf lub doc; b) przedmiary robót winny być zapisane w pdf lub doc; c) kosztorysy inwestorskie winny być zapisane w pdf lub doc; d) SST ze szczegółowym opisem uzgodnionych z Zamawiającym materiałów i urządzeń; e) wszystkie dokumenty uzupełniające, decyzje, opinie oraz inne winny być zamieszczone na nośnikach CD i DVD; Dokumentacja w wersji elektronicznej przekazana na nośnikach CD - DVD oraz w formacie pdf winna umożliwiać ich wydruk. Dokumentacja projektowo kosztorysowa ma być zrealizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami: a) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 ze zm.); b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389); c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129); d) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.); e) Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2015r., poz. 469); f) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r., poz. 1232 ze zm.) . Zakres opracowania: - Opracowanie kompletnego wniosku do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji w terminie, - W przypadku wystąpienia konieczności opracowanie raportu oddziaływania na środowisko, - Opracowanie kompletnego wniosku do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, - Opracowanie map do celów projektowych oraz dokumentacji geotechnicznych warunków posadowienia kanalizacji sanitarnej i pompowni/tłoczni, - Opracowanie dokumentacji projektowej - projekt budowlano - wykonawczy wraz z kompletem uzgodnień, - Złożenie wniosków o pozwolenie na budowę, - Dokumentacja kosztorysowa (przedmiary i kosztorysy inwestorskie), SST; - Uzyskanie pozwolenia na budowę; - Nadzór autorski. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy m. in. zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r., poz. 907 z e zm.). W dokumentacji nie należy używać znaków towarowych, patentów, pochodzenia, oznaczeń producentów i nazw własnych. W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów, pochodzenia, oznaczeń producentów i nazw własnych, Wykonawca w każdym takim przypadku zobowiązany jest jednocześnie: - uzasadnić, że taki opis podyktowany jest specyfiką przedmiotu zamówienia, - wskazać iż nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, - dopuścić w tym zakresie rozwiązania równoważne poprzez dodanie wyrazów lub równoważny, - określić parametry rozwiązań równoważnych. Dokumentacja projektowa musi być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1. W pieniądzu - sposób przekazania - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Przedborzu Oddział Ruda Maleniecka, nr rachunku: 98 8988 0001 0040 0403 5190 0006 z adnotacją - wadium na: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na realizację zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dęba i Dęba Kolonia lub w jednej z poniżej podanych form: 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych powyżej form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach