Przetargi.pl
Zimowe ręczne utrzymanie czystości i porządku na wybranych ciągach pieszych w mieście Starachowice w dwóch sezonach zimowych 2015-2017

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 45
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 273 82 75 , fax. 41 273 82 75
  • Data zamieszczenia: 2015-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 273 82 75, fax. 41 273 82 75
    REGON: 29100989200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starachowice.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe ręczne utrzymanie czystości i porządku na wybranych ciągach pieszych w mieście Starachowice w dwóch sezonach zimowych 2015-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest gotowość świadczenia (tzw. akcja bierna) oraz wykonywanie (tzw. akcja czynna) usługi zimowego, ręcznego utrzymania czystości i porządku na wybranych ciągach pieszych, w tym schodów, na terenie miasta Starachowice, a także realizacja pozimowego sprzątania całej powierzchni tych ciągów komunikacyjnych, zgodnie z określonym w projekcie umowy zakresem rzeczowym i standardami zimowego utrzymania. Wykonawca realizuje usługę poprzez: - organizację w Starachowicach bazy garażowo - technicznej służącej do parkowania lub garażowania pojazdów i sprzętu oraz składowania piasku. Baza winna posiadać pomieszczenia: socjalne dla pracowników oraz biurowe - punkt kontaktowy obsługiwany całodobowo przez pracowników służby dyżurnej Wykonawcy. Biuro obowiązkowo winno być wyposażone w telefon stacjonarny. Osoby odpowiedzialne za organizację i nadzór nad wykonywanymi usługami winny być dodatkowo wyposażone w telefony komórkowe, - prowadzenie akcji czynnej, polegającej na pełnym zimowym utrzymaniu obsługiwanych terenów poprzez usuwanie śniegu, lodu, błota pośniegowego, uszorstnianie nawierzchni przy wystąpieniu równoczesnym lub osobnym czynników pogodowych: opadów atmosferycznych, zawiei i śliskości, - prowadzenie akcji biernej, polegającej na utrzymaniu stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Występuje w przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych (bez wystąpienia czynników pogodowych wymienionych w akcji czynnej). Wykonawca w trakcie akcji biernej utrzymuje w czystości i porządku obsługiwane tereny poprzez codzienne usuwanie i unieszkodliwianie śmieci zebranych z całej powierzchni ciągów pieszych i terenów bezpośrednio przyległych. - realizację corocznego pozimowego sprzątania ciągów pieszych, polegającego na zebraniu z całej powierzchni utrzymywanych zimą ciągów pieszych, w tym schodów, odpadów powstałych z materiałów uszorstniających używanych przez wykonawcę do zwalczania śliskości, a następnie ich unieszkodliwienie lub wykorzystanie gospodarcze. Całkowita powierzchnia wybranych ciągów pieszych na terenie miasta Starachowice, na których realizowane będzie zimowe oraz pozimowe sprzątanie wynosi: minimum 25.000 m2; maksimum 27.000 m2. Na podstawie przeprowadzonych akcji w trakcie sezonów zimowych w latach 2011 - 2015 przewiduje się, że w trakcie realizacji niniejszego zamówienia uruchomionych zostanie: - akcji biernych - minimum 2880; maksimum 3840 godzin rozliczeniowych - akcji czynnych - minimum 40; maksimum 80 dób rozliczeniowych Do obliczenia ceny ofertowej Zamawiający w kalkulacji ceny przyjął maksymalnie 2880 godzin akcji biernej i 80 dób akcji czynnej. Doba rozliczeniowa akcji czynnej zimowego utrzymania, rozpoczyna się od wezwania telefonicznego dyżurnego akcji zima i trwa 24 godziny. Czas akcji biernej liczony jest od dnia uruchomienia akcji zimowego utrzymania lub od chwili zakończenia akcji czynnej do chwili rozpoczęcia następnej akcji czynnej lub do chwili zawieszenia lub odwołania akcji zimowego utrzymania. Wykonawca realizujący zadanie zapewnia: dostateczną ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, służbę dyżurną, przekazywanie Zamawiającemu informacji o warunkach panujących na ciągach pieszych, prowadzenie ewidencji usług realizowanych w ramach zawartej umowy. W okresie trwania akcji zimowego utrzymania Wykonawca podejmuje samodzielnie, przy jednoczesnej ścisłej współpracy z przedstawicielami Zamawiającego, decyzje w zakresie: rodzaju i ilości użytego sprzętu, sposobie odśnieżania i zwalczania śliskości. Wykonawca po telefonicznym uruchomieniu akcji czynnej przystępuje do niezwłocznej realizacji akcji czynnej na ciągach pieszych, lecz nie później niż w ciągu 1,5 godziny. Stan gotowości do akcji zimowego, ręcznego utrzymania czystości i porządku na wybranych ciągach pieszych trwa od 15 października do 15 kwietnia roku następnego. Uruchomienie i zawieszenie akcji zimowego utrzymania następować będzie na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. Zawieszenie akcji zimowego utrzymania po 15 marca, skutkuje rozpoczęciem przez Wykonawcę realizacji pozimowego sprzątania ciągów pieszych. W przypadku wcześniejszego zawieszenia akcji zimowego utrzymania termin rozpoczęcia sprzątania określi Zamawiający. Sprzątanie winno zostać zrealizowane w ciągu 21 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gotowość do terminowego świadczenia usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach