Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano wykonawczego montażu instalacji kolektorów słonecznych, na zadanie inwestycyjne pn. ,,Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż kolektorów słonecznych na terenie Gminy Goniądz.

Urząd Miejski w Goniądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Goniądz, Plac 11 Listopada 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7380043 , fax. 085 7380307
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Goniądzu
    Plac 11 Listopada 38 38
    19-110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 085 7380043, fax. 085 7380307
    REGON: 00052738000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano wykonawczego montażu instalacji kolektorów słonecznych, na zadanie inwestycyjne pn. ,,Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż kolektorów słonecznych na terenie Gminy Goniądz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych, kosztorysu, przedmiaru robót, specyfikacji wykonania i odbioru robót instalacyjnych kolektorów słonecznych na 179 budynkach mieszkalnych i 3 budynkach użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Goniądz w oparciu o założenia stanowiące załącznik do SIWZ i w lokalizacjach stanowiących załącznik do SIWZ. Zamawiający przewiduje, że dla prywatnych budynków mieszkalnych wykonany zostanie projekt budowlano-wykonawczy obejmujący 3 schematy wielkości zestawów kolektorów słonecznych i robót instalacyjnych uwzględniający zapotrzebowanie na ciepłą wodę użytkową w podziale na liczbę osób korzystających z ciepłej wody użytkowej w podziale na grupy 1-3 osoby, 4-6 osób i 7-10 osób. 2) W przedmiocie zamówienia mieści się również uzyskanie przez Wykonawcę (Projektanta) wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień, uzgodnień z właścicielem nieruchomości, sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów . 3) Zamawiający ponadto wymaga aby projekt dla każdej lokalizacji zawierał: rzut dachu i budynku z zaznaczeniem rozmieszczenia montażu kolektorów słonecznych składających się z następujących elementów: - grupy kolektorów słonecznych, - zasobnika - bufora, - układu pompowego, - układu bezpieczeństwa, - sterownika, - izolacji, - stelaży do mocowania kolektorów, - innych elementów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania zestawu solarnego, rzut pomieszczenia kotłowni z przebiegiem rurociągów i miejscem posadowienia zbiornika biwalentnego, plan sytuacyjny z naniesionym budynkiem, schemat technologiczny instalacji solarnej do podgrzewu ciepłej wody użytkowej , wyliczony efekt ekologiczny i ekonomiczny w każdej nieruchomości oraz oświadczenie Projektanta o możliwości zamontowania kolektorów słonecznych w miejscu proponowanej lokalizacji montażu zestawu solarnego (dach budynku, ściana budynku, posadowienie na gruncie) 4) Wykonanie wstępnej koncepcji projektu budowlano wykonawczego (1 lokalizacja) w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy celem przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji. Sprawdzenie wstępnej wersji projektu przez Zamawiającego nastąpi w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty przedłożenia; tylko zaakceptowana pozytywnie (pisemnie) wersja wstępna może stanowić podstawę do dalszych prac projektowych; 5) Opracowanie projektu instalacji kolektorów słonecznych winno być dostarczone Zamawiającemu w ilości 3 egzemplarzy w wersji papierowej na każdą lokalizację oraz 1 wersja elektroniczna całości dokumentacji na nośniku CD w formacie PDF 7) Opracowanie przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z 2011 r. Nr 42 poz. 217), - w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej plus wersję elektroniczną na nośniku CD w formacie PDF . 8) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz wersję elektroniczną na nośniku CD w formacie PDF; 9) Projekt budowlano wykonawczy powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami szczególnymi oraz ustaleniami Polskich Norm, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wymaganiami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Działanie 5.2 - Rozwój lokalnej infrastruktury ochrony środowiska (kolektory słoneczne) w sposób umożliwiający realizację zadania. 10) Opracowany projekt budowlano wykonawczy musi stanowić gotowy opis przedmiotu zamówienia dla przyszłego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych wg. projektu będącego przedmiotem niniejszego postępowania. Wykonawca (Projektant) będzie zobowiązany udzielać odpowiedzi na zapytania Wykonawców kierowane do Zamawiającego przyszłego postępowania na roboty budowlane związane z montażem kolektorów słonecznych 11) Zamawiający preferuje aby lokalizacja kolektorów słonecznych była na dachach budynków mieszkalnych objętych przedsięwzięciem; UWAGA: Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej nieruchomości, na których będą zamontowane kolektory słoneczne. Szczegółowa lokalizacja instalacji kolektorów słonecznych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, normami i uregulowaniami prawnymi, z należną starannością, przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia. Dokumentacja projektowa powinna być spójna z założeniami instalacji kolektorów słonecznych na terenie Gminy Goniądz, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumentacja projektowa nie może wskazywać na konkretne produkty, patenty, czy pochodzenie materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych zero groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 37808500050130009720000050 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium 4. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w pokoju nr 11 (kasa) w siedzibie Zamawiającego (w godzinach 7:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku), zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy. Termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Dokument ten musi zawierać kwotę gwarancji. 5. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach