Gmina Frysztak ogłasza przetarg
- Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 017 27777110 w. 302
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
ul. Księdza Wojciecha Blajera 20 20
38-130 Frysztak
tel. 017 27777110 w. 302
REGON: 69058218600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak. Zakres opracowania obejmuje: 1. Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak. projekt należy opracować na aktualnych podkładach geodezyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, dokumentacja powinna zawierać min. aktualne wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów 2. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zakresu robót objętych projektem oraz specyfikacji technicznych. 3. Uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich wymaganych uzgodnień z osobami fizycznymi i prawnymi oraz instytucjami w tym także uzyskanie prawa do dysponowania gruntem na cele budowlane w formie umów cywilno - prawnych z właścicielami gruntów, 4.Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania prawomocnej decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego , decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji oraz prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 5. Opracowanie wyciągu z dokumentacji technicznej (projekt i opis techniczny), który może być wymagany przy składaniu wniosku o przyznanie dofinansowania projektów realizowanych w ramach środków UE- na pisemne żądanie Zamawiającego. 6. Opracowanie niezbędnej dokumentacji geologiczno- inżynieryjnej dla projektowanych obiektów 7. Opracowanie raportu oceny oddziaływania na środowisko projektowanej inwestycji o ile będzie wymagany. 8. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanej inwestycji. 9. Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie pozwoleń wodno - prawnych włącznie z decyzją pozwolenia wodno-prawnego. 10. Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie przekroczenia siecią dróg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00zł słownie: dwa tysiące złotych do dnia 09.06.2009 r. do godz. 10:00 w wybranej przez siebie formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 2. Parafowany projekt umowy. II.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia, że: 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.Dokumenty potwierdzające , że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień 4. Wykaz osób i podmiotów , podwykonawców , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności 6. Wykaz osób do kontaktu Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz studium wykonalności dla przedsięwzięcia pn.POMORSKIE SZLAKI KAJAKOWE - BIAŁA I CZERNICA na terenie gmin Rzeczenica i Czarne, woj. pomorskie.
Dodano: 2016-07-12 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) dla zadania: Budowa ścieżek i tras pieszo-rowerowych na terenie gminy Łubniany na podstawie opracowanej koncepcji
Dodano: 2016-02-23 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi rowerowej przy drogach powiatowych Warszewice - Biskupice -Brąchnowo -Pigża- Leszcz
Dodano: 2015-11-27 - Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje.
Dodano: 2014-10-13 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej w m. Końskowola ul. Lubelska oraz rozbudowę sieci wodociągowej w m. Stary Pożóg.
Dodano: 2014-09-18 - Budowa dróg na osiedlu Rzemieślniczym w Międzyzdrojach wraz z infrastrukturą.
Dodano: 2014-03-11 - Wykonanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzyszkowo gmina Rokietnica.
Dodano: 2014-01-31 - Przebudowa drogi ulicy Myśliwskiej, Sportowej i Mieszka I wraz z sieciami.
Dodano: 2014-01-20 - Przebudowa drogi ulicy Leśnej, Józefa Gintera, Lipowej w Międzyzdrojach wraz z sieciami.
Dodano: 2013-11-14 - Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jedlec, Tursko
Dodano: 2013-10-28