Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa placu św. Floriana, budowa fundamentu i cokołu pod nową lokalizację pomnika św. Floriana, budowa tablic i urządzeń reklamowych świetlnych, budowa schodów terenowych, budowa i przebudowa murków oporowych, budowa oświetlenia placu, utwardzenie placu, przebudowa sieci wodociągowej, budowa kanalizacji deszczowej we Frysztaku

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 017 27777110 w. 302
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20 20
    38-130 Frysztak
    tel. 017 27777110 w. 302
    REGON: 69058218600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa placu św. Floriana, budowa fundamentu i cokołu pod nową lokalizację pomnika św. Floriana, budowa tablic i urządzeń reklamowych świetlnych, budowa schodów terenowych, budowa i przebudowa murków oporowych, budowa oświetlenia placu, utwardzenie placu, przebudowa sieci wodociągowej, budowa kanalizacji deszczowej we Frysztaku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa placu św. Floriana we Frysztaku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności budowę fundamentu i cokołu pod nowa lokalizację pomnika św. Floriana, budowę tablic i urządzeń reklamowych świetlnych, budowa schodów terenowych, budowa i przebudowa murków oporowych, budowa oświetlenia placu, utwardzenie placu, przebudowa sieci wodociągowej, budowa kanalizacji deszczowej we Frysztaku. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN słownie: dziesięć tysięcy PLN 00/100 w formach przewidzianych ustawa prawo zamówień publicznych Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strzyżowie Oddział w Frysztaku 95 9168 1027 5505 8519 2000 0005
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki kwalifikujące, potwierdzone w wypełnionych formularzach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1.Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2.Wykonawca musi wskazać na stanowisko kierownika budowy osobę ,osoby posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych, sieci elektrycznych, sieci sanitarnych oraz przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Wykonawca musi posiadać dostęp do środków finansowych o wysokości nie mniejszej niż 700.000,00 PLN. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wielkości dotyczące każdego z partnerów będą zsumowane w celu stwierdzenia czy wykonawca-konsorcjum spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne wymienione powyżej. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty wykonawcy-konsorcjum. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie warunku spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane kierownika ,kierowników budowy w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji elektrycznych oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składające się na ofertę Złożona przez wykonawcę oferta musi składać się z następujących dokumentów: 1.Wypełniony Formularz ofertowy. 2.Wypełniony Formularz cenowy 3.Szczegółowy kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót. 4.Dowód wpłaty wadium. 5.Formularze i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9. 6.Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów zawartych w ofercie. 7.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu postępowania z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. 8.Parafowany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach