Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Hetmańska 9
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. , fax. 017 8536421
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
ul. Hetmańska 9 9
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, fax. 017 8536421 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nie posiadająca osobowości prawnej (jedn. budżet.)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn. Budowa Rodzinnego Ogrodu Działkowego Relaks I i Relaks II na terenie miasta Mielca, woj. podkarpackie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.:Budowa Rodzinnego Ogrodu Działkowego Relaks I i Relaks II na terenie miasta Mielca, woj. podkarpackie. Zakres opracowania obejmuje prace przedprojektowe i projektowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: a)niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)spełniający warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych a w szczególności: - Wykonawca składający ofertę winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres min. 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamówienie powyższe powinno być potwierdzone dokumentami potwierdzającymi, że zostało wykonane należycie (np. referencje od Zamawiających). Kwalifikacja na podstawie w/w załączników. - Wymagany minimalny skład Zespołu Projektantów odpowiedzialnego za realizację zamówienia oraz niezbędne uprawnienia: - 1 osoba z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej, - 1 osoba z uprawnieniami w zakresie geodezji, - 1 osoba z uprawnieniami w zakresie hydrogeologii, - 1 osoba z uprawnieniami do projektowania w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, - 1 osoba z uprawnieniami do projektowania w zakresie sieci elektrycznych, - 1 osoba z wykształceniem przyrodniczym. - W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców warunki określone w pkt.1 i 2 powinny być spełnione przez wszystkie te podmioty łącznie. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Wzór formularza oferty (załącznik Nr 1 do specyfikacji) oraz zawierać załączniki: Załącznik Nr 1 - Zakres rzeczowo-finansowy Załącznik Nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Załącznik Nr 3 - aAktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. bJeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych w pkt. a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik Nr 4,5 - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Załącznik Nr 6 - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wg podanego wzoru Doświadczenie w zakresie projektowania. Zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia to projekty, studia, koncepcje programowo-przestrzenne w dziedzinie infrastruktury technicznej, tj. sieci: wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych. Załącznik Nr 7 - Dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w zał. Nr 6 zostały wykonane należycie np. referencje od Zamawiających. Załącznik Nr 8 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg podanego wzoru Kwalifikacje techniczne. Załącznik Nr 9 - Kserokopie uprawnień dla osób wskazanych w zał. Nr 8 Załącznik Nr 10 - Zaświadczenie o wpisie pracowników wskazanych w zał. Nr 8 na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Załącznik Nr 11 - Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne, bądź informacja, że wszystkie dokumenty są jawne. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Załącznik Nr 12 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. załączniki Nr 3, 4, 5 składa dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenia zamówienia ofertawinna być sporządzona wg następujących zasad: formularz oferty i załączniki: Nr 1,11, 12 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, pozostałe załączniki: nr 2-10 do oferty winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzmiuw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: Zabezpieczenie przeciwfiltracyjne korpusu lokalnie i podłoża na całej długości na prawym wale rzeki Wisłoki w km rzeki 21+300-27+900 w msc. Mielec wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie oceny pięcioletniej stanu technicznego jazu żelbetowego na terenie działalności Inspektoratu Mielec, na potoku Ruda w km 0+823 , w miejscowości Rzemień gm. Przecław
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadań: Zadanie nr 1 - przebudowa drogi dojazdowej na działce nr 1283 obręb 2 Osiedle (droga boczna ulicy Przemysłowej), Zadanie nr 2 - przebudowa łącznika pomiędzy ul. Westerplatte a ul. Lachnita, Zadanie nr 3 - przebudowa drogi boczna Wolności 4-10
Dodano: 2016-07-06 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Zabezpieczenie przed powodzią terenu m. Jarosław poprzez zmianę parametrów hydraulicznych koryta pot. Szewnia-Miłka w km od 16+115 do 16+761 wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji i pozwoleniu na budowę.
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa przedłużenia ul. Korczaka w Mielcu
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Przebudowa ul. Wyszyńskiego w Mielcu, Zadanie nr 2 - Przebudowa ul. Przemysłowej w Mielcu
Dodano: 2016-06-13 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa przedłużenia ul. Korczaka w Mielcu
Dodano: 2016-06-03 - wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Remont ogrodzenia oraz zagospodarowanie ogrodów przedszkolnych przy Przedszkolu Miejskim nr 13 w Mielcu przy ul. Łukasiewicza 1B
Dodano: 2016-05-16 - wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa przedłużenia ul. Korczaka w Mielcu
Dodano: 2016-05-11 - wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Remont ogrodzenia oraz zagospodarowanie ogrodów przedszkolnych przy Przedszkolu Miejskim nr 13 w Mielcu przy ul. Łukasiewicza 1B
Dodano: 2016-04-29