Przetargi.pl
1. Budowa Zbiornika Małej Retencji w Nisku oś. Podwolina - I etap. 2. Rekultywacja istniejącego składowiska odpadów w Nisku - II etap

Gmina Nisko ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Plac Wolności 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8415643, 015 8415638 , fax. 015 8415630
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
    Plac Wolności 14 14
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8415643, 015 8415638, fax. 015 8415630
    REGON: 00054413100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Budowa Zbiornika Małej Retencji w Nisku oś. Podwolina - I etap. 2. Rekultywacja istniejącego składowiska odpadów w Nisku - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa Zbiornika Małej Retencji w Nisku oś. Podwolina - I etap.; 2. Rekultywacja istniejącego składowiska odpadów w Nisku - II etap. Przy rekultywacji składowiska odpadów zostaną wykorzystane masy ziemne uzyskane z budowy Zbiornika Małej Retencji w Nisku oś. Podwalina. OBIEKT I - Budowa Zbiornika Małej Retencji w Nisku - os. Podwolina - Etap I. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Roboty pomiarowe elementów zbiornika określone w dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem ; między innymi takich jak granice linii brzegowej I-go etapu, trasę wału opaskowego i bocznego, przepusty, wyznaczenie linii brzegowej II i III - go etapu pomiędzy zbiornikiem i wałem opaskowym celem podwyższenia i niwelacji tego terenu. 2. Odmulenie rowu Borowina długości 64 m, wykonanie rowu tymczasowego i kanału odpływowego z czaszy zbiornika . 3. Prace agrotechniczne na powierzchni objętej zdejmowaniem, humusu polegające na wykoszeniu traw oraz rozdrobnieniu wierzchniej warstwy gleby (humusu). 4. Wykopy pod zbiornik i ukształtowanie jego geometrii, pod rów opaskowy, rów boczny, pod umocnienie rowu Borowina 5. Nasypy na terenie zbiornika celem utworzenia wału opaskowego i podniesienia terenu pomiędzy zbiornikiem ( I,II i III etap) oraz wałem opaskowym według zaprojektowanych profili. 6. Transport pozostałego gruntu poza teren zbiornika w ilościach i odległościach określonych w przedmiarze robót. Trasę przewozu gruntu ustala Zamawiający w projekcie organizacji ruchu. 7. Umocnienie wylotu rowu Borowina do rzeki Barcówki. 8 Wykonanie przepustów na wale opaskowym i w ciągu ul.Dąbrowskiego. 9. Inwentaryzacja geodezyjna wykonanych robót obejmująca : A. Sporządzenie nowej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:1000, obejmującej cały obszar inwestycji z naniesionymi obiektami tj. obrys zbiornika z podaniem rzędnej lustra wody w czasie wykonywania pomiarów, naniesionym wałem i rowami : opaskowym, bocznym, tymczasowym oraz Borowina z zaznaczeniem umocnień, przepustami i ich rzędnymi, przedstawiającej nowe ukształtowanie terenu w rejonie zbiornika, na osiedlu Grądy oraz obmiar składowiska ziemi w Racławicach. Na mapie powinny być podane rzędne dna zbiornika, najlepiej wzdłuż przekrojów jak w dokumentacji z zaznaczonym wypłyceniem pod projektowane kąpielisko.. Mapy terenu zbiornika oraz os. Grądy należy przekazać do zasobów geodezyjnych. B. Sporządzenie profili podłużnych rowów : opaskowego, bocznego ,tymczasowego wraz z Borowiną na ok.100 m, profilu wału opaskowego, zaznaczenie skrzyżowań z sieciami (podać głębokość lub wysokość linii nad budowlą), ponadto wykonać przekroje poprzeczne w miejscu skrzyżowań z sieciami (linie NN, gazociągiem z podaniem rzędnych) oraz wykonać przekroje poprzeczne: na Borowinie wlot do zbiornika - 3 przekroje i na rowie opaskowym wraz zwałem co 100 m. Zakres powyższych robót określa dokumentacja przetargowa. Do wyceny robót należy pomocniczo wykorzystać dołączony do SIWZ przedmiar robót Nr MM9-004b. OBIEKT II - Rekultywacja istniejącego składowiska odpadów w Nisku -II etap Opis przedmiotu zamówienia. 1.- wykonanie nowych 5-ciu studni odgazowujących i dokończenie 4 szt istniejących. Zabudowę pochodni wykonać w dwóch etapach zgodnie z opisem w projekcie. 2.- wykonanie drenażu obwodowego i niecki odparowalno-przesiąkowej. 3.- wykonanie warstwy uszczelniającej z maty bentonitowej i kompozytu drenażowego czaszy składowiska i skarp. 4.- wykonanie warstwy zakrywającej z materiałów opisanych w dokumentacji i przedmiarze robót (piasek, grunt mineralny i osady ściekowe zmieszane z ziemią (35%) jako zewnętrzna okrywa) Grunt i piasek będzie dowożony sukcesywnie na plac budowy poza kosztami tej budowy w ilościach określonych w przedmiarze robót. Transport osadów ściekowych (bez kosztów nabycia) do zmieszania z ziemią na wydzielonym terenie placu budowy zapewnia Wykonawca. Zamawiający nawiązał kontakt z Miejskim Zakładem Komunalnym w Stalowej Woli, ul. Komunalna 1, tel 015 842 34 11, który deklaruje nieodpłatne pozyskanie osadów i częściowe sfinansowanie ich transportu środkami Miejskiej Oczyszczalni Ścieków . tel 015 842 28 93. 5.- wykonanie zabudowy pochodni odgazowujących dla 9-ciu studni i ich ogrodzeń . 6.- sianie mieszanki traw zalecanych w technologii rekultywacji (dawka nasion wg poz. a) 7.- uporządkowanie przyległej od strony wschodniej składowiska działki nr ew. 1015/1, z której Wykonawca będzie mógł prowadzić następujące roboty : - wykonanie odwodnienia drenażowego uformowanej czaszy składowiska wzdłuż jego wschodniej granicy, z czym wiąże się wejście na w/w działkę sprzętem i materiałami budowlanymi. Wykonawca nie może po w/w działce transportować i gromadzić gruntu potrzebnego do rekultywacji składowiska .W ramach w/w uporządkowania Wykonawca uwzględnia roboty opisane w przedmiarze robót . 8.- inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót na Składowisku Odpadów obejmującą geometrię czasy składowiska według projektu zagospodarowania i wszystkich przekrojów z dokumentacji projektowej, inwentaryzację drenażu wraz z niecką odparowalno - przesiąkową i studni odgazowujących. Zakres powyższych robót określa dokumentacja przetargowa. Do wyceny robót należy pomocniczo wykorzystać dołączony do SIWZ przedmiar robót Nr MM9-006. 9. Rekultywacja składowiska jest prowadzona w 2 etapach. I etap obejmował wbudowanie ok. 7800 m3 mas ziemnych W przedmiarze robót II etapu (będącego przedmiotem niniejszego zamówienia) nie została ujęta ilość brakujących mas ziemnych (do przewiezienia i wbudowania) niezbędnych do zakończenia warstwy wyrównawczej I etapu. Oferent winien dokonać we własnym zakresie powyższego obmiaru robót i koszty z tego tytułu ująć w złożonej ofercie. Powyższe koszty należy ująć w kosztach ogólnych.. Masy ziemne zostaną pozyskane z działki Zamawiającego , na której realizowany jest zbiornik małej retencji. W przypadku gdy wystąpi nierównomierne osiadanie gromadzonych od wielu lat bez szczelnego podłoża odpadów, pod wpływem zwiększanego dowożonym gruntem obciążenia,, Wykonawca w ramach obowiązującego ryczałtu (ceny oferty) winien przewidzieć możliwość wystąpienia takiej sytuacji co spowoduje konieczność przewiezienia i wbudowania większej ilości mas ziemnych niż przewidzianych w dokumentacji i przedmiarze robót, do wbudowania. Ilości gruntu przewidzianego w dokumentacji i przedmiarze robót należy traktować jako orientacyjne minimum. Zawarta z Wykonawcą umowa będzie umową ryczałtową, a więc umową rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452472703
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 60 000 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Sposób spełnienia 1, Złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Złożenie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Sposób spełnienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem środków finansowych na rachunku bankowym - co najmniej 3 mln zł - lub zdolnością kredytową w tej wysokości, W tym celu przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania albo składania ofert; Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Sposób spełnienia 1. Załączenie wykazu wykonanych robót budowlanych ( minimum 2 roboty budowlane dotycząca zbiornika wodnego i minimum 2 roboty budowlane dotycząca rekultywacji składowiska odpadów) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (zbiornik wodny )należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: a) powierzchnia zbiornika min. 3 ha. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (składowisko odpadów )należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: a) wartość wykazanej roboty będzie wynosić co najmniej 1 000 000 zł brutto 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj należy załączyć: 2.1.Uprawnienia budowlane kierowników budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: do kierowania budową i robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga ustanowienia odrębnego kierownika budowy na każdy obiekt, a więc należy dołączyć uprawnienia dwóch różnych osób. 2.2.aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę w-w osób do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem jego ważności. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wymaganego wadium w terminie, formie i wysokości określonej w specyfikacji w pkt 8 siwz Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w-w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Proszę zwrócić szczególną uwagę aby z treści załączonych dokumentów wynikało jednoznacznie, iż warunek określony w 6.2 Wykonawca spełnia. Oświadczenie z art. 22 i 24 Potwierdzenie złożenia wadium wg pkt 8 siwz Wykaz części zamówienia, które wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nisko.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach