Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na realizację inwestycji drogowej pn. Przebudowa ulicy Derdowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ulicami Wysoka, Mickiewicza, Zielona oraz przebudowa ulicy Zielonej wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Strzelecką.

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3966533
  • Data zamieszczenia: 2011-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    ul. 31 Stycznia 56 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3966533
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na realizację inwestycji drogowej pn. Przebudowa ulicy Derdowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ulicami Wysoka, Mickiewicza, Zielona oraz przebudowa ulicy Zielonej wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Strzelecką.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na realizację inwestycji drogowej pn. Przebudowa ulicy Derdowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ulicami Wysoka, Mickiewicza, Zielona oraz przebudowa ulicy Zielonej wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Strzelecką. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D- SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia i Rozdziale F- SIWZ Postanowienia do umowy. Opracowaniem należy objąć przebudowę jezdni i chodników , ciągów pieszo-rowerowych,ewentualnie ścieżek rowerowych ( zgodnie z załączoną koncepcją) , odwodnienie ulicy, oświetlenie, oraz ewentualną przebudowę istniejącego uzbrojenia. (wodociągu, kanalizacji sanitarnej, sieci cieplnej, sieci energetycznej, gazowej, telekomunikacyjnej i innej ). W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Uzyskania podkładu geodezyjnego do celów projektowych z naniesionymi rzędnymi istniejących wjazdów na teren posesji, 2. Wykonania projektu budowlanego z niezbędnymi uzgodnieniami, 3. Wykonania projektów wykonawczych w zakresie: - robót drogowych, - organizacji ruchu docelowego, - ewentualnej przebudowy urządzeń podziemnych i naziemnych (tj. wodociągu, kanalizacji sanitarnej, sieci cieplnej, sieci energetycznej, gazowej, telekomunikacyjnej i innej ) wynikającej z kolizji i warunków gestorów urządzeń, zaakceptowanych przez Zamawiającego, 4. Sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Prawem Budowlanym, ust. 20, pkt. 1, ust. 1b, 5. Sporządzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na podstawie aktualnie obowiązujących Ogólnych Specyfikacji Technicznych wydanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (dla asortymentów robót nieuwzględnionych w OST sporządzić opracowania indywidualne), 6. Wykonania wypisów z rejestru gruntów i wykazu działek zajmowanych pod inwestycję 7. Wykonania przedmiarów robót oraz kosztorysu inwestorskiego, 8. Sporządzenie projektów podziałów działek zajętych pod drogę, 9. Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zmianami)., Przy opracowaniu poszczególnych części projektu należy uwzględnić następujące zalecenia: 1. Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania, 2. Projekt powinien posiadać wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie wykonawcy, że wykonany jest zgodnie z umową, obowiązującymi normami i został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, 3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word Zakres opracowania: 1. Projekt budowlany + branże - 6 egz. 2. Projekty wykonawcze - 6 kpl. 3. Przedmiary robót - 6 kpl. 4. Specyfikacje techniczne - 6 egz. 5. Kosztorys inwestorski - 3 egz. 6. Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) 7.Wersję elektroniczną ww. opracowań na płycie CD - 2 szt. Elementy wskazane w pkt. 1 do 5 należy dodatkowo wykonać i przekazać Zamawiającemu w 2 egzemplarzach płyty CD, zawierające cyfrowy zapis dokumentacji projektowej : rysunki w formacie pdf, tekst w formacie doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski , w formacie doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel). specyfikacje techniczne w formacie doc (Ms Word)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN Słownie: dziesięć tysięcy złotych. 1. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.). 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Więcbork nr 45 8162 0003 0019 0004 2000 0120 (decyduje DATA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 1 dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz w przypadku jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy 7. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie p.5, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) dokładne określenie przedmiotu postępowania, 3) kwotę zobowiązania, 4) termin ważności, 5) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 11. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach