Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę drogi gminnej ul. Spacerowej oraz drogi dojazdowej (dz.23/8) do zabudowy jednorodzinnej w Cewicach wraz z budową infrastruktury: chodniki, oświetlenie, odwodnienie.

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2011-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę drogi gminnej ul. Spacerowej oraz drogi dojazdowej (dz.23/8) do zabudowy jednorodzinnej w Cewicach wraz z budową infrastruktury: chodniki, oświetlenie, odwodnienie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego drogi gminnej ul. Spacerowej oraz drogi dojazdowej (dz. 23/8) do zabudowy jednorodzinnej w Cewicach wraz z budową infrastruktury: chodniki, oświetlenie, odwodnienie. 2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: -Projektu budowlanego i wykonawczego dla branży drogowej (dł ul Spacerowej ok. 550mb, droga dojazdowa do zabudowy jednorodzinnej ok. 170mb, nawierzchnia drogi z kostki brukowej gr 8 cm, chodniki o szerokości 1,5m z kostki brukowej gr 6cm, przy czym należy uwzględnić zjazdy do posesji) - 5 egz. plus wersja elektroniczna w formacie PDF (teksty) oraz JPG (rysunki) -Projektu budowanego i wykonawczego dla branży sanitarnej - projekt kanalizacji deszczowej zgodnie z koncepcją odprowadzania wód deszczowych z terenu m. Cewice - 5 egz. plus wersja elektroniczna w formacie PDF (teksty) oraz JPG (rysunki) -Projekt budowlany i wykonawczy kanalizacji teletechnicznej zgodnie z ustawą o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych wraz z przepisami związanymi - 5 egz. plus wersja elektroniczna w formacie PDF (teksty) oraz JPG (rysunki) -Projekt budowlany i wykonawczy dla branży energetycznej - budowa oświetlenia drogowego - 5 egz. plus wersja elektroniczna w formacie PDF (teksty) oraz JPG (rysunki) -Projekt organizacji ruchu drogowego - 5 egz. plus wersja elektroniczna w formacie PDF (teksty) oraz JPG (rysunki) -Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz. plus wersja elektroniczna w formacie PDF (teksty) oraz JPG (rysunki) -Kosztorysów inwestorskich odrębnie dla każdej branży wraz z tabelą elementów scalonych - 2 egz plus wersja elektroniczna, sporządzonych w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz 1389) -Przedmiarów robót - 2 egz plus wersja elektroniczna 3) Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z -Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczegółowych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r., nr 193, poz. 1194 ze zm) -Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r., nr 156, poz. 1118 ze zm) -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120, poz. 1133) -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm) 4) Wykonawca zobowiązany jest do: -Uzyskania we własnym zakresie mapy do celów projektowych -Przygotowania wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodny na realizację przedsięwzięcia wraz z załącznikami -Uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia -Uzyskania warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej -Wykonania projektu podziału nieruchomości pod poszerzenie drogi w miejscach koniecznych do realizacji przedmiotowej inwestycji -Uzyskania wszelkich opinii i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej -Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej ZRID wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami -Uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 600,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Łebie nr 48 9324 1018 0022 6556 2000 0060 z dopiskiem wadium na projekt ul Spacerowej; za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami) 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: -Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; -Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; -Kwotę gwarancji lub poręczenia; -Termin ważności gwarancji lub poręczenia; -Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub -nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one ponadto zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty, o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 1 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających dowodzących spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie wymagań określonych w SIWZ w stosunku do przedmiotu zamówienia lub pełnomocnictw i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 3 ppkt 2)-5), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji załączyć do oferty w osobnej kopercie; 7. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed terminem składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.cewice.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach