Przetargi.pl
Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębach Guty Rożyńskie o pow. ok. 8 ha, Prostki o pow. około 32 ha i Lipińskie Małe o pow. około 6 ha, łączna powierzchnia wynosi ok. 46 ha.

Urząd Gminy w Prostkach ogłasza przetarg

  • Adres: 19-335 Prostki, ul. 1 Maja 44B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. ()87) 611 20 12 , fax. (087) 611 20 79
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Prostkach
    ul. 1 Maja 44B 44B
    19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. ()87) 611 20 12, fax. (087) 611 20 79
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prostki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębach Guty Rożyńskie o pow. ok. 8 ha, Prostki o pow. około 32 ha i Lipińskie Małe o pow. około 6 ha, łączna powierzchnia wynosi ok. 46 ha.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jestsporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Gminie Prostki w obrębach Guty Rożyńskie o pow. około 8 ha, Prostki o pow. około 32 ha, Lipińskie Małe o pow. około 6 ha o łącznej powierzchni ok. 46 ha, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, określonymi w szczególności w art. 15 ust.2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz: prognozy oddziaływania na środowisko projektów planów, opracowania ekofizjograficznego na potrzeby projektów planów , prognozy skutków finansowych uchwalenia planów, ideogramu sieciowego, strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz wnioski o zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. Projektowany obszar objęty opracowaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wynosi łącznie ok. 46 ha. Opracowanie planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniui zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z dnia 10 maja 2003 r. poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z dnia 19 września 2003r. poz 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz.150 tekst jednolity). Zakres ustaleń planu winien spełniać co najmniej wymagania określone w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z dnia 10 maja 2003r. poz. 717 z późn. zm.). Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do sporządzenia rysunków projektów planów w skali 1:1000 i w wersji elektronicznej, na podstawie map dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazywania ich Zamawiającemu. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. W ramach wykonania usługi należy wykonać: - tekst planu - 3 egz. w formie papierowej i 1 egz. na płycie CD, - rysunek planu w wersji kolorowej - 3 egz. w formie papierowej i 1 egz,. na płycie CD, - rysunek planu w wersji czarno-białej - 2 egz. w formie papierowej, w tym 1 egz. w formacie A3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w szczególności istnieje konieczność wpisu głównego projektanta projektu planu na listę członków izby samorządu zawodowego urbanistów, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej dwa plany miejscowe. 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6.spełniają następujące warunki: - powierzą funkcję głównego projektanta planu członkowi izby samorządu zawodowego urbanistów,, który posiada doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni. - zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką planu, w szczególności zagadnień dotyczących dróg, sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektroenergetycznej. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę, która: -jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, -w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jeśli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (załącznik do sporządzenia przez oferenta), 2)oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, mają wymagane uprawnienia, oraz aktualne zaświadczenia o przynależności głównego projektanta planu do Izby Urbanistów, 4)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w szczególności : -wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia z określeniem ich funkcji w zespole projektowym, wykształcenia, stażu pracy w planowaniu przestrzennym i posiadanych uprawnień, -wykaz prac planistycznych, którymi kierował główny projektant w okresie ostatnich 3 lat, z określeniem lat, w których plany były opracowywane i dat ich wejścia w życie, 5) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 6) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 6 do SIWZ, 7)wypełniony i parafowany projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ, 8)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: 1)oferta będzie zawierać informację i dokumenty wymienione w pkt. 1 dotyczące każdego partnera, 2)oferta będzie podpisana w taki sposób by wiązała prawnie wszystkich partnerów, 3)wszyscy partnerzy będą ponosili odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniem, 4)jeden z partnerów zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich partnerów w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5)zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gck.pl/prostki/viewtopic.php?p=1141#1141
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach