Przetargi.pl
Opracowanie projektów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w dzielnicach Rybnika z podziałem na zadania: Zadanie 1: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla strefy przemysłowej w Kłokocinie. Zadanie 2: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej w rejonie lotniska w Gotartowicach. Zadanie 3: Opracowanie projektu kanalizacji deszczowej w ulicy Rybackiej-Lipowej.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w dzielnicach Rybnika z podziałem na zadania: Zadanie 1: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla strefy przemysłowej w Kłokocinie. Zadanie 2: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej w rejonie lotniska w Gotartowicach. Zadanie 3: Opracowanie projektu kanalizacji deszczowej w ulicy Rybackiej-Lipowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w dzielnicach Rybnika z podziałem na zadania. Zadanie 1: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla strefy przemysłowej w Kłokocinie. Wykonawca wykona projekt budowlano –wykonawczy kanalizacji sanitarnej. Przewidywany zakres rzeczowy kanalizacji to kolektory grawitacyjne o długości około 600mb, kolektor tłoczny o długości około 800mb i jedna przepompownia ścieków. Włączenie do istniejącej kanalizacji wyznaczają wstępne warunki wydane przez PWiK sp.z o.o. w Rybniku. Kanalizacja ma zapewnić odbiór ścieków przedsiębiorstw, które zlokalizują firmy w strefie przemysłowej w Kłokocinie Zadanie 2: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej w rejonie lotniska w Gotartowicach. Wykonawca wykona projekt budowlano –wykonawczy kanalizacji sanitarnej. Przewidywany zakres rzeczowy kanalizacji to kolektory grawitacyjne o długości około 700mb, kolektor tłoczny o długości około 540mb i jedna przepompownia ścieków. Kanalizacja ma zapewnić odbiór ścieków z obiektów zlokalizowanych na lotnisku w Gotartowicach. Włączenie do istniejącej kanalizacji wyznaczają wstępne warunki wydane przez PWiK sp.z o.o. w Rybniku. Zadanie 3: Opracowanie projektu kanalizacji deszczowej w ulicy Rybackiej-Lipowej. Wykonawca wykona projekt budowlano –wykonawczy kanalizacji deszczowej. Wykonawca wykona projekt kanalizacji deszczowej mającej obsłużyć zespół mieszkaniowy planowany przy ulicy Rybackiej. Przewidywany zakres rzeczowy to kolektory grawitacyjne o długości 1300mb w przedziale średnic od DN250 do Dn500.Odprowadzenie wód deszczowych planowane jest do istniejącej kanalizacji Dn500 lub kanału odprowadzającego wody do Zalewu Rybnickiego. Ogólne informacje dla zadań 1-3: Zakres prac ,które należy wykonać przy realizacji każdego z projektów: - aktualizacja pokładów mapowych i wykonanie map do celów projektowych wraz z pomiarami sytuacyjno-wysokościowymi, - badania geotechniczne wraz z określeniem warunków gruntowo-wodnych podłoża gruntowego oraz nośności nawierzchni (odwierty należy wykonać w odległości nie większej niż 50m ,w sytuacji zmiany właściwości gruntów odwierty wykonać co 25m), - wykonanie projektów budowlano-wykonawczych, - wykonanie projektów wodno-prawnych i uzyskanie pozwoleń wodno – prawnych (jeżeli będą wymagane), - wykonanie projektów organizacji ruchu na czas budowy kanalizacji, - uzyskanie decyzji środowiskowych (jeżeli będą wymagane), - wykonanie projektów branżowych przebudowy, zabezpieczenia sieci i urządzeń obcych kolidujących z projektowana siecią kanalizacji deszczowej i sanitarnej, - przygotowanie kompletu dokumentów umożliwiających Zamawiającemu wystąpienie o uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, - przygotowanie przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich dla każdego zadania, - przygotowanie kompletu dokumentacji w wersji elektronicznej na nośniku CD (format PDF). Od Wykonawcy oczekujemy: 1) złożenia oświadczenia zobowiązującego do pełnienia nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji objętej dokumentacją zgodnie z ustawą prawo budowlane, 2) przekazania całości praw autorskich do dokumentacji Zamawiającemu w formie oświadczenia. Projekt winien zawierać pisemne oświadczenie projektanta, że został on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć • dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, więc musi zostać opracowana w sposób umożliwiający dokonanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z zapisem art. 29-30b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, • dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, co mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Ewentualne odstępstwo od tego zakazu musi być uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, którą należy opisać w dokumentacji projektowej wraz z podaniem przyczyn dlaczego nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i określeniem parametrów równoważnych, • dokumentacja projektowa musi zawierać w swojej treści informacje o sposobach uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, • forma i teść dokumentacji musi być zgodna z wymaganiami Ustawy i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami. Nadzór autorski. - koszt pełnienia nadzoru autorskiego należy uwzględnić w cenie projektów, przy założeniu, że zamówienie zostanie zrealizowane do końca 2019 roku. - błędy projektowe w dokumentacji Wykonawca usuwa na własny koszt. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest dostępny dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują plany sytuacyjne dla poszczególnych zadań, wstępne warunki podłączenia kanalizacji sanitarnych wydane przez PWiK Rybnik oraz plan zagospodarowania według wstępnej koncepcji w rejonie ulicy Rybackiej i Lipowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 1.500 PLN (tysiąc pięćset PLN). Zadanie 2: 2.500 PLN (dwa tysiące pięćset PLN). Zadanie 3: 800 PLN (osiemset PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium, tj. gwarancję/poręczenie. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach