Przetargi.pl
Dostawa broni palnej krótkiej wraz z wyposażeniem do Izby Administracji Skarbowej w Katowicach

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-022 Katowice, ul. Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2076000 , fax. 32 2076010
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
    ul. Damrota 25
    40-022 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2076000, fax. 32 2076010
    REGON: 102123400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa broni palnej krótkiej wraz z wyposażeniem do Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa broni palnej krótkiej wraz z wyposażeniem do Izby Administracji Skarbowej w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I – dostawa 110 pistoletów wraz z wyposażeniem w postaci 110 kompletów oporządzenia do ww. broni (kabury, ładownice uniwersalne podwójne, smycze), których parametry techniczno-użytkowe zawarto w tabeli nr 1 załącznika nr 6 do SIWZ; Część II – dostawa 40 pistoletów wraz z wyposażeniem w postaci 40 kompletów oporządzenia do ww. broni (kabury, ładownice uniwersalne podwójne, smycze oraz szelki do noszenia broni), których parametry techniczno-użytkowe zawarto w tabeli nr 2 załącznika nr 6 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących całość przedmiotu zamówienia określają: dla Części I: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty - Załącznik nr 2/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I - Załącznik nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - tabela nr 1 - Załącznik nr 7 do SIWZ – Projekt umowy dla Części II: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty - Załącznik nr 2/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II - Załącznik nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - tabela nr 2 - Załącznik nr 7 do SIWZ – Projekt umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35321100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: - dla części I – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), - dla części II – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część postępowania wnosi wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów określnych dla części, na które złożył oferty. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu – przelew na następujący rachunek zamawiającego: Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) wykonawca winien powołać oznaczenie postępowania. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek zamawiającego - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie zamawiającego w Kancelarii głównej pokój nr 11, budynek „A”. Wadium w formie niepieniężnej składane w Kancelarii winno być złożone w kopercie opisanej zgodnie z wzorem określonym w pkt 16.2. SIWZ. 7. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Jeżeli jako najkorzystniejsza oferta na jedną lub dwie części postępowania została wybrana oferta wykonawcy, który wniósł wadium w formie niepieniężnej o wartości obejmującej więcej części zamówienia niż uznano za najkorzystniejsze, zamawiający zwraca wykonawcy wadium dopiero po podpisaniu z nim umowy/umów w sprawie zamówienia publicznego 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym postępowaniem wykażą, że posiadają aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, a także obrotu technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy lub podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy z pieczęcią imienną), złożone w formie oryginału: dla części I: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty - Załącznik nr 2/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I - Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 5 do SIWZ – Informacja dot. podatku VAT - Załącznik nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tabela nr 1 dla części II: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty - Załącznik nr 2/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II - Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 5 do SIWZ – Informacja dot. podatku VAT - Załącznik nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tabela nr 2 Ww. dokumenty dostępne są w wersji edytowalnej na stronie internetowej zamawiającego. 2. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na wykonanie dwóch części, do oferty należy dołączyć jeden egzemplarz Załączników nr 1, 3, 4, 5 i 6 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia stanowiące załącznik nr 1, 2, 5, 6 do SIWZ muszą być podpisane przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące wszystkich wykonawców na podstawie stosownego pełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 i 4 do SIWZ muszą być podpisane przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące wszystkich wykonawców na podstawie stosownego pełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Wykonawca polegający na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składa dodatkowo pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone – podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy – pełnomocnictwo określające jego zakres. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 8. Zgodnie z art. 24 ust. 11 wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności bądź też braku przynależności do grupy kapitałowej wykonawca składa w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach