Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-022 Katowice, ul. Damrota
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2076000 , fax. 32 2076010
- Data zamieszczenia: 2017-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2076000, fax. 32 2076010
REGON: 102123400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa broni palnej krótkiej do Izby Administracji Skarbowej w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa broni palnej krótkiej do Izby Administracji Skarbowej w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I – dostawa 135 pistoletów, których parametry techniczno-użytkowe zawarto w tabeli nr 1 Załącznika nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; Część II – dostawa 40 pistoletów wraz z wyposażeniem (kabury, ładownice uniwersalne podwójne, smycze oraz szelki do noszenia broni), których parametry techniczno-użytkowe zawarto w tabeli nr 2 Załącznika nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących całość przedmiotu zamówienia określają: dla Części I: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty - Załącznik nr 2/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I - Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tabela nr 1 - Załącznik nr 7 do SIWZ – Projekt umowy dla Części II: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty - Załącznik nr 2/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II - Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tabela nr 2 - Załącznik nr 7 do SIWZ – Projekt umowy. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty dostępne są na stronie internetowej zamawiającego www.slaskie.kas.gov.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Zamówienia publiczne powyżej 30 tys. euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35321100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: - dla części I – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), - dla części II – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część postępowania wnosi wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów określnych dla części, na które złożył oferty. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu – przelew na następujący rachunek zamawiającego: Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000. Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) wykonawca winien powołać oznaczenie postępowania. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek zamawiającego - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert. 5. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie zamawiającego w Kancelarii głównej pokój nr 11, budynek „A”. Wadium w formie niepieniężnej składane w Kancelarii winno być złożone w kopercie opisanej zgodnie z wzorem określonym w pkt 16.2. SIWZ. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, a także obrotu technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy lub podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy z pieczęcią imienną), złożone w formie oryginału: dla części I: a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty; b) Załącznik nr 2/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I; c) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; e) Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tabela nr 1 dla części II: a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty; b) Załącznik nr 2/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II; c) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; e) Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tabela nr 2. Dokumenty wymienione w lit. a-e dla części I i II są dostępne w wersji edytowalnej na stronie internetowej zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną