Przetargi.pl
Dostawa broni palnej krótkiej do Izby Administracji Skarbowej w Katowicach

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-022 Katowice, ul. Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2076000 , fax. 32 2076010
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
    ul. Damrota 25
    40-022 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2076000, fax. 32 2076010
    REGON: 102123400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa broni palnej krótkiej do Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa broni palnej krótkiej do Izby Administracji Skarbowej w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I – dostawa 135 pistoletów, których parametry techniczno-użytkowe zawarto w tabeli nr 1 Załącznika nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; Część II – dostawa 40 pistoletów wraz z wyposażeniem (kabury, ładownice uniwersalne podwójne, smycze oraz szelki do noszenia broni), których parametry techniczno-użytkowe zawarto w tabeli nr 2 Załącznika nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących całość przedmiotu zamówienia określają: dla Części I: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty - Załącznik nr 2/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I - Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tabela nr 1 - Załącznik nr 7 do SIWZ – Projekt umowy dla Części II: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty - Załącznik nr 2/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II - Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tabela nr 2 - Załącznik nr 7 do SIWZ – Projekt umowy. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty dostępne są na stronie internetowej zamawiającego www.slaskie.kas.gov.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Zamówienia publiczne powyżej 30 tys. euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35321100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: - dla części I – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), - dla części II – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część postępowania wnosi wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów określnych dla części, na które złożył oferty. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu – przelew na następujący rachunek zamawiającego: Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000. Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) wykonawca winien powołać oznaczenie postępowania. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek zamawiającego - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert. 5. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie zamawiającego w Kancelarii głównej pokój nr 11, budynek „A”. Wadium w formie niepieniężnej składane w Kancelarii winno być złożone w kopercie opisanej zgodnie z wzorem określonym w pkt 16.2. SIWZ. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, a także obrotu technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy lub podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy z pieczęcią imienną), złożone w formie oryginału: dla części I: a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty; b) Załącznik nr 2/I do SIWZ – Formularz cenowy dla części I; c) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; e) Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tabela nr 1 dla części II: a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty; b) Załącznik nr 2/II do SIWZ – Formularz cenowy dla części II; c) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; e) Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tabela nr 2. Dokumenty wymienione w lit. a-e dla części I i II są dostępne w wersji edytowalnej na stronie internetowej zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach