Powiat Pszczyński ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4492300, 032 4492399 , fax. 324 492 345
- Data zamieszczenia: 2017-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
ul. 3 Maja 10
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 32 4492300, 032 4492399, fax. 324 492 345
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Pszczynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Pszczynie.2. Ze względu na charakter przedmiotu dostawy i umożliwienie udziału w postępowaniu jak najszerszej grupie wyspecjalizowanych wykonawców, całość zamówienia podzielono na pięć odrębnych części: CZĘŚĆ 1 - STÓŁ OPERACYJNY CZĘŚĆ 2 - APARAT USG CZĘŚĆ 3 - ŁÓŻKA NOWORODKOWE CZĘŚĆ 4 - ŁÓŻKA DLA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ CZĘŚĆ 5 - ŁÓŻKA DLA DOROSŁYCH Z SZAFKAMI 3. Zakres zamówienia obejmuje: a. Część 1: stół operacyjny: 1 sztuka b. Część 2: Aparat USG: 1 sztuka (wraz z nagrywarką i drukarką). c. Część 3: Łóżka noworodkowe wraz z materacykami 10 sztuk d. Część 4: Łóżka dla oddziału intensywnej opieki medycznej: 6 sztuk (wraz ze stolikami przyłóżkowymi 6 sztuk i materacami przeciwodleżynowymi 6 sztuk ).e. Część 5: Łóżka dla dorosłych z szafkami: 19 sztuk (wraz z materacami 19 sztuk i szafkami przyłóżkowym 19 sztuk). 4. Szczegółowy zakres dostawy, wymagania techniczne, minimalne parametry jakie winno spełniać wyposażenie i urządzenia podano w załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, odpowiednio dla każdej części. Dostarczane przez Wykonawcę wyposażenie winno być nowe (rok produkcji 2017). 5. Zakres zamówienia, poza dostawą sprzętu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, obejmuje: a. zainstalowanie i uruchomienie urządzeń (wyposażenia) w miejscu realizacji dostawy: tj. w siedzibie Szpitala Powiatowego w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, ul. Antesa 11.b. przekazanie Zamawiającemu w języku polskim szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji właściwych dla każdej jednostki dostarczanego wyposażenia.c. przeszkolenie pracowników Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania przedmiotowego sprzętu.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamówienia publicznego na przedmiot zamówienia opisany w pkt. III. SIWZ udziela się w trybie przetargu nieograniczonego o równowartości poniżej 209 000€ na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego,które należy złałączyć do oferty: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. b. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. c. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ.d. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. e. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. f.Oświadczenia, o których mowa w pkt a i b składane są przez każdego z Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. g. Oświadczenia, o których mowa w punkcie a i b składane przez każdy inny podmiot w przypadku gdy Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów (w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną