Miasto Gliwice ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, Zwycięstwa 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322385530
- Data zamieszczenia: 2024-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice
Zwycięstwa 21
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 322385530
REGON: 276255335 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa geodezyjna Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w roku 2023/2024 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług w zakresie prac geodezyjnych na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Gliwicach.2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia z należytą starannością przy uwzględnieniu zawodowego charakteru tej działalności i obowiązujących przepisów, w szczególności:– ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm),– ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.),– rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. z 2004r. Nr 268, poz. 2663).3. Przedmiotem zamówienia określa się sumę każdorazowo zlecanych przez Zamawiającego prac geodezyjnych.4. Poszczególne zamówienia realizowane będą według potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń częściowych, którego wzór stanowi załącznik nr 11 do SWZ.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - załącznik nr 7 do SWZ.Wymagany termin rękojmi: dla danego zlecenia - minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesięcy, licząc od dnia przyjęcia zlecenia bez uwag przez Zamawiającego (dotyczy zleceń z pozycji 1, 2, 3 i 7 tabeli typów prac zawartej w § 1 ust. 1 wzoru umowy), albo od daty przyjęcia dokumentacji przez organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (dotyczy zleceń z pozycji 4, 5, 6, 8 tabeli typów prac zawartej w § 1 ust. 1 wzoru umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych w ramach zadań własnych realizowanych przez Powiat Bielski
Dodano: 2024-03-01 - Wykonywanie pomiarów dawek indywidualnych promieniowania jonizującego wykonywane metodą termoluminescencyjną w systemie kwartalnym przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2024-02-19 - Obsługa geodezyjna Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w roku 2022/2023
Dodano: 2022-09-26 - Usługa pomiarów ochronnych elektrycznych
Dodano: 2021-07-15 - Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych w ramach zadań własnych realizowanych przez Powiat Bielski
Dodano: 2021-01-27 - Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych w ramach zadań własnych realizowanych przez Powiat Bielski
Dodano: 2020-12-11 - Realizacja usług geodezyjnych
Dodano: 2020-09-28 - Wykonanie czynności rozgraniczeniowych polegających na ustaleniu przebiegu granicy pomiędzy nieruchomościami położonymi w Zawierciu przy ul. Łośnickiej tj. pomiędzy działką ewidencyjną nr 120/2 ark. m. 4 z nieruchomością sąsiednią oznaczona jako działka ewidencyjna nr 120/1 i 122 przy ul. Łośnickiej ark. m. 4, obręb Łośnice - poprzez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów.
Dodano: 2020-09-11 - „Wykonanie uwierzytelnionych map z projektem podziału nieruchomości, wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej oraz analiza stanu zagospodarowania nieruchomości – 4 części”
Dodano: 2020-07-30 - „Wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej dotyczącej podziału nieruchomości położonych w miejscowościach Koniecpol Stary, gm. Koniecpol oraz Wierzchowisko gm. Mykanów – 2 części”
Dodano: 2020-07-13