Przetargi.pl
opracowanie projektów boisk sportowych przy Zespole Szkół w Potęgowie i Zespole Szkół w Łupawie

Gmina Potęgowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-230 Potęgowo, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8115072 , fax. 059 8115072
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Potęgowo
    ul. Kościuszki 5 5
    76-230 Potęgowo, woj. pomorskie
    tel. 059 8115072, fax. 059 8115072
    REGON: 77097984900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    opracowanie projektów boisk sportowych przy Zespole Szkół w Potęgowie i Zespole Szkół w Łupawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie boisk sportowych przy Zespole Szkół w Potęgowie i Zespole Szkół w Łupawie Zadanie I: Budowa boiska sportowego przy Zespole Szkół w Potęgowie ul. Szeroka 16, działka o nr ewidencyjnym 212 obręb Potęgowo. W zakres zadania wchodzi budowa boiska wielofunkcyjnego, o wymiarach 40 x 20m, o nawierzchni poliuretanowej; budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 46 x 25m, o nawierzchni z trawy syntetycznej; budowa skoczni do skoku w dal z zeskokiem (piaskownica) o wymiarach 6 x 3m; budowa bieżni o długości nie mniej niż 70,0 m i szerokości 3m, o nawierzchni poliuretanowej; montaż infrastruktury sportowej typu: zestawy do koszykówki, zestawy do siatkówki, trybuny. Ponadto w zakres projektu należy ująć rozbiórkę (części) istniejącego ogrodzenia oraz zaprojektować nowe ogrodzenie systemowe o wys. 2,0 m; za bramkami piłkochwyty o wys. 6,0m; budowę nawierzchni utwardzonych ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej; infrastrukturę uzupełniającą zagospodarowanie terenu typu: oświetlenie boisk, doprowadzenie energii elektrycznej, monitoring, drogi dojazdowe i chodniki, parkingi, miejsca na rowery. Zakres prac projektowych obejmuje uzyskanie wszelkich uzgodnień, sprawdzeń, pozwoleń itp. zgodnie z prawem wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem robót bez sprzeciwu. Zadanie II: Budowa boiska sportowego przy Zespole Szkół w Łupawie 22, działka o nr ewidencyjnym 238; 239/3 obręb Łupawa. W zakres zadania wchodzi budowa boiska wielofunkcyjnego, o wymiarach 40 x 20m, o nawierzchni poliuretanowej; budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 45 x 20m, o nawierzchni z trawy syntetycznej; budowa skoczni do skoku w dal z zeskokiem (piaskownica) o wymiarach 6 x 3m; budowa bieżni o długości nie mniejszej niż70,0 m i szerokości 3m, o nawierzchni poliuretanowej; montaż infrastruktury sportowej typu: zestawy do koszykówki, zestawy do siatkówki, trybuny. Ponadto w zakres projektu należy ująć rozbiórkę istniejącego ogrodzenia oraz zaprojektować nowe ogrodzenie systemowe o wys. 2,0 m; za bramkami piłkochwyty o wys. 6,0m; budowę nawierzchni utwardzonych ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej; infrastrukturę uzupełniającą zagospodarowanie terenu typu: oświetlenie boisk, doprowadzenie energii elektrycznej, monitoring, drogi dojazdowe i chodniki, parkingi, miejsca na rowery. Zakres prac projektowych obejmuje uzyskanie wszelkich uzgodnień, sprawdzeń, pozwoleń itp. zgodnie z prawem wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem robót bez sprzeciwu. - Podane parametry boisk, jak również przyjęte rozwiązania są przewidywane. Ostateczne parametry i rozwiązania będą przyjmowane przez Zamawiającego w trakcie uzgodnień dokumentacji projektowej. 2.1. Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie dla każdego z zadań osobno: 1)projekt budowlany - 5 egzemplarzy w wersji papierowej, 2)projekt wykonawczy - 5 egzemplarzy w wersji papierowej, 3)przedmiar robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 4)informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 5)kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 6)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egzemplarze w wersji papierowej, 7)inne opracowania niezbędne do realizacji robót - 3 egzemplarze w wersji papierowej. 2.2.Wymagania dot. wersji elektronicznej dokumentacji projektowej: 1) Dokumentacja powinna być przekazana również w wersji elektronicznej, tożsamej z wersją drukowaną. Wersja elektroniczna musi umożliwiać odczytanie plików w programach: a)Adobe Reader - całość dokumentacji (rozszerzenie .pdf), b)MS WORD - kompletne opisy techniczne, inwentaryzacje, instrukcje oraz STWiORB (rozszerzenie .doc). 2)Wszystkie egzemplarze dokumentacji projektowej powinny zawierać rysunki wydrukowane w kolorze (nie mogą stanowić czarno białych kserokopii oryginalnych rysunków z zaznaczonymi na kolorowo projektowanymi elementami). 3)Wielkość jednego pliku nie może przekroczyć 8 MB. 2.3.Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z: a)ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zmianami), a w szczególności przepisami techniczno-budowlanymi, o których mowa w art. 7 ust. 1 - Warunki Techniczne, b)ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami), c)rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 ze zmianami), d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389 ze zmianami), e) innymi przepisami i unormowaniami niezbędnymi do opracowania dokumentacji. 2.4.Zastosowane rozwiązania wykonawca uzgodni z zamawiającym na etapie opracowania dokumentacji projektowej. 2.5.Wykonaną dokumentację projektową wykonawca uzgodni i zatwierdzi w niezbędnym zakresie we właściwych instytucjach i urzędach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.potegowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach