Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-888 Białystok, ul. kard. St. Wyszyńskiego 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7497551 , fax. 085 7497551
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
ul. kard. St. Wyszyńskiego 1 1
15-888 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7497551, fax. 085 7497551
REGON: 05066768500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Programu Rozwoju Turystyki i Zagospodarowania Turystycznego Województwa Podlaskiego w latach 2010-2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie Programu Rozwoju Turystyki i Zagospodarowania Turystycznego Województwa Podlaskiego w latach 2010-2015. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawarty jest w załaczniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią łącznie następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwaną dalej ustawą; 2.Wyrażą zgodę na realizację płatności w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego; 3.Zaakceptują istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ); 4.Wskażą część zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom (wzór - zał. nr 5 do SIWZ). 6. Wykonali, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jedno zamówienie tego samego rodzaju, co usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto (wzór- zał. nr 6 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: a)formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3); b)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy (Wzór - zał. Nr 4); c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom (Wzór zał. nr 5 do SIWZ); f) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Wzór zał. nr 6 do SIWZ);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie studium wykonalności projektu zintegrowanego pn.: Gastronomik Białystok. Przepis na sukces!
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie niezbędnych pomiarów i określenie wartości wskaźników rezultatu wybranych projektów zrealizowanych z dofinansowaniem środków Unii Europejskiej
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie studium wykonalności projektu zintegrowanego pn.: Gastronomik Białystok. Przepis na sukces!
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie studiów wykonalności projektów: Część I: Intermodalny węzeł komunikacyjny w Białymstoku (centrum przesiadkowe wraz z korytarzami publicznego transportu zbiorowego), Część II: Poprawa dostępności centrum Białegostoku dla komunikacji miejskiej, Część III: Rozwój infrastruktury transportu miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2016-07-20 - Opracowanie studium wykonalności projektu pn.: Projekt partnerski: Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego i rowerowego w BOF
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie studium wykonalności projektu Uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Białymstoku
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie opracowania Studium Wykonalności do każdego z Projektów: Zadanie 1 - Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 682 na odcinku Markowszczyzna - Łapy; Zadanie 2 - Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 682 i 681 na odcinku Łapy - Roszki Wodźki.
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie opracowania Studium Wykonalności do każdego z Projektów: Zadanie 1 - Łomża - Śniadowo - przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 677 Zadanie 2 - Zabłudów - Nowosady - przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 685 Zadanie 3 - Nowogród - Łomża - przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 645 Zadanie 4 - Dąbrowa Białostocka - Sokółka - przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 673 Zadanie 5 - Ciechanowiec - Ostrożany - przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 690
Dodano: 2016-05-25 - Część I: Wykonanie niezbędnych pomiarów i określenie wartości wskaźnika rezultatu pn. Oszczędność czasu w przewozach pasażerskich osiągniętych w wyniku realizacji projektu Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego miasta Białegostoku - Etap II. Część II: Wykonanie niezbędnych pomiarów i określenie wartości wskaźnika rezultatu pn. Oszczędność czasu w przewozach pasażerskich osiągniętych w wyniku realizacji projektu Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego miasta Białegostoku - Etap III
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie analizy prawno - finansowej do projektu pn. Budowa hali sportowo-widowiskowej w Białymstoku
Dodano: 2016-03-21