Przetargi.pl
Opracowanie Programu Funkcjonalno -Użytkowego dla Gminnego Centrum Edukacyjno- Sportowego - Gimnazjum, Szkoła Podstawowa z salą sportową

Gmina Mieroszów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-350 Mieroszów, pl. Niepodległości 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8494318 , fax. (074) 84 94 323
  • Data zamieszczenia: 2012-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mieroszów
    pl. Niepodległości 1 1
    58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8494318, fax. (074) 84 94 323
    REGON: 89071826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Programu Funkcjonalno -Użytkowego dla Gminnego Centrum Edukacyjno- Sportowego - Gimnazjum, Szkoła Podstawowa z salą sportową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno -Użytkowego dla Gminnego Centrum Edukacyjno- Sportowego - Gimnazjum, Szkoła Podstawowa z salą sportową. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy 1. Zakres przedmiotowy: 1) Opracowanie Założeń Ogólnych do programu funkcjonalno-użytkowego dla zadnia pod nazwą Gminne Centrum Edukacyjno- Sportowe - Gimnazjum, Szkoła Podstawowa z sala sportową. Założenia należy opracować na mapie do celów projektowych. W terminie 60 dni od dnia podpisania umowy. 2) opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na podstawie Założeń Ogólnych dla obiektu. W terminie 120 dni od dnia podpisania umowy. 2. Informacje ogólne: Na działce, na której ma powstać obiekt istnieje wybudowana sala sportowa wg. projektu firmy Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane EKOBUD oznaczony w projekcie jako budynek E. W budynku E istnieje kotłownia olejowa przystosowana do zasilania pozostałych obiektów, budynek wyposażony jest w kolektory słoneczne. Planowane jest przystosowanie kotłowni na paliwo gazowe. 3. Podstawowe wymagania dla obiektu: a) Budynek/budynki musi/muszą spełniać wszystkie normy obowiązujące dla tego typu obiektów (m. in. przepisów prawa budowlanego, pożarowych, sanitarnych, ochrony środowiska itd.) b) Wymiary obiektu powinny być dostosowane do powierzchni działki z uwzględnieniem istniejącej na działce Hali sportowej razem z infrastrukturą. c) W obiekcie należy przewidzieć następujące funkcje: szkołę podstawową, gimnazjum, blok żywieniowy. Obiekt powinien być połączony z istniejącą halą sportową. d) Rozwiązania w zakresie zagospodarowania: należy zaplanować m. in.: portiernię szatnie, część administracyjną z pomieszczeniami dla zespołu obsługi szkół, salę audiowizualną, gabinety pomocy psychologiczno-pedagogicznej, bibliotekę z czytelnią, aulę, świetlicę dla szkoły podstawowej i osobną dla gimnazjum, salę językową, salę komputerową pomieszczenie dla sprzątaczek, sanitariaty i pomieszczenia pomocnicze, sal lekcyjnych z zapleczami, sali komputerowej, pokoju nauczycielskiego z zapleczem i sanitariatami dla nauczycieli, sanitariatów dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum, blok żywieniowy powinien być przystosowany dla obsługi ok. 300 posiłków, stołówka przystosowana dla 100 osób; budynek powinien być przystosowany dla ok. 400 uczniów szkoły podstawowej i ok. 200 uczniów gimnazjum, budynek powinien być przystosowany dla przyjęcia oddziałów sześciolatków, należy przewidzieć zagospodarowanie terenu tj. przyłącza, oświetlenie, drogi, chodniki, parking, zieleń, ogrodzenie terenu całego kompleksu oraz dostosować do już istniejącego zagospodarowania. e) Należy przewidzieć przyłączenie obiektu do kotłowni w budynku hali sportowej oraz do istniejących sieci wodociągowej, kanalizacyjnej , energetycznej. f) Rozwiązania konstrukcyjne oraz zastosowane materiały powinny w przyszłości zapewnić ekonomiczną eksploatację budynku. Należy zaprezentować kilka rozwiązań budowlanych, co najmniej trzy. g) Zastosowanie optymalnych rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych i technologiczno-materiałowych. 4. Wymagania dotyczące Założeń Ogólnych do Programu Funkcjonalno-Użytkowego 1) Opracowanie, przed sporządzeniem PFU, Założeń Ogólnych, w których Wykonawca przedstawi w szczególności: kalkulację kosztów eksploatacji obiektu w różnych techniczno-ekonomicznych wariantach realizacji obiektu - Wykonawca opracuje co najmniej trzy warianty. 2) Podczas opracowania Założeń Ogólnych Zamawiający wymaga konsultacji z Zamawiającym, dotyczących koncepcji budynku w zakresie istotnych elementów mających wpływ na koszty, konstrukcję, funkcje i architekturę obiektu. 3) Uzyskanie od Zamawiającego uzgodnienia Założeń Ogólnych w formie pisemnej. Zamawiający uzgodni Założenia Ogólne w terminie do 14 dni od dnia przekazania. Wykonawca ma obowiązek przestrzegania uzgodnienia i sporządzenia zgodnie z jego treścią Programu Funkcjonalno-Użytkowego. 4) Założenia Ogólne zostaną opracowane w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej (format PDF) 5) opracowanie minimum trzech wariantów realizacji inwestycji przedstawiające różne rozwiązania architektoniczno-budowlane razem z planowanymi kosztami realizacji poszczególnych wariantów, 6) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił Założenia Ogólne w formie wizualizacji. 7) Termin opracowania do 60 dni od dnia podpisania umowy. 5. Wymagania dotyczące Programu Funkcjonalno-Użytkowego: 1) Przyjęte rozwiązania musza uwzględniać potrzeby Zamawiającego i odpowiadać będą wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno-budowlanym, a w szczególności muszą być zgodne przepisami: a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202, poz. 2072, z późn. zm.), c) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130, poz. 1389) 2) Program będzie opracowany przez Zespół Projektowy składający się z osób, które posiadają następujące uprawnienia: a) 1 osoba posiadająca aktualne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) 1 osoba posiadająca aktualne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c) 1 osoba posiadająca aktualne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. d) 1 osoba posiadająca aktualne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3) PFU powinien być przygotowany aby, ze względów ograniczonych możliwości finansowych Zamawiającego umożliwić realizację zadania w dwóch etapach. 4) opracowanie PFU, powinno uwzględniać zapisy Założeń Ogólnych, Koncepcji oraz obejmować w swoim zakresie: a) opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia należy określić, podając wymagania dotyczącej: 1) przygotowania terenu budowy; 2) architektury; 3) konstrukcji; 4) instalacji; 5) wykończenia; 6) zagospodarowania terenu. b) część rysunkową zawierającą: 1) plan sytuacyjny zagospodarowania terenu wykonany w skali 1: 500, obejmujący usytuowanie: budynków sieci i urządzeń infrastruktury technicznej z podaniem ich parametrów, zagospodarowanie w zieleń, opracowany na mapie do celów projektowych zakupionej przez Wykonawcę. 2) cechy obiektu dotyczące rozwiązań architektonicznych i budowlano konstrukcyjnych 3) propozycję rozwiązania układu funkcji obiektu (poszczególnych kondygnacji) - graficznie c) wyliczenie zaopatrzenia budynków w media oraz sposobach ich podłączeniem do sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej, sieci energii elektrycznej; d) wskazanie najefektywniejszych rozwiązań techniczno-ekonomicznych e) analiza istniejącego systemu grzewczego pod katem wprowadzenia zmian i dostosowania do części nowoprojektowanej 5) Opracowanie zestawienia planowanych kosztów robót budowlanych zgodnie z przepisami rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130, poz. 1389) 6) Zastosowanie optymalnych rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych i technologicznych-materiałowych mających wpływ na koszty realizacji i eksploatacji 7) Program Funkcjonalno-Użytkowy zostanie opracowany w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej (format PDF) 8) Zestawienie planowanych kosztów robót budowlanych zostanie opracowane w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej (format PDF) 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca (autor PFU) zezwolił na rozporządzanie Programem Funkcjonalno-Użytkowym bez ograniczeń i zrzeka się dochodzenia z tego tytułu swoich praw majątkowych. Strony zgodnie postanawiają, iż z chwilą zapłaty wynagrodzenia na Zamawiającego przejdą wszystkie prawa autorskie do Założeń Ogólnych, Programu Funkcjonalno-Użytkowego. 10) udzielanie Zamawiającemu i Wykonawcom wyjaśnień, co do treści PFU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 zł). 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej oddział Wałbrzych Nr konta 74 2030 0045 1110 0000 0087 7690 z dopiskiem: Opracowanie Programu Funkcjonalno -Użytkowego dla Gminnego Centrum Edukacyjno- Sportowego - Gimnazjum, Szkoła Podstawowa z salą sportową 5) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów w sekretariacie pok. 7 lub dołączyć do oferty. Z przedstawionego dokumentu musi wynikać, że wadium zostanie wypłacone bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7) Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mieroszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach