Przetargi.pl
Opracowanie programów funkcjonalno – użytkowych dla następujących zadań inwestycyjnych: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 324 na odcinku - ul. Wrocławska w m. Góra do m. Kłoda Górowska" „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 324 w zakresie budowy chodnika w m. Jastrzębia”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2017-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie programów funkcjonalno – użytkowych dla następujących zadań inwestycyjnych: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 324 na odcinku - ul. Wrocławska w m. Góra do m. Kłoda Górowska" „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 324 w zakresie budowy chodnika w m. Jastrzębia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programów funkcjonalno – użytkowych dla następujących zadań inwestycyjnych: Część 1 „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 324 na odcinku - ul. Wrocławska w m. Góra do m. Kłoda Górowska". Program funkcjonalno-użytkowy pozwoli określić wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej, a także wykonania robót budowlanych mając na względzie planowane wykonanie w/w zadania w systemie „zaprojektuj-wybuduj”. Zadanie obejmuje działki o numerach: 1075, 1359 . Obowiązki Wykonawcy: a) Zapewni opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 wraz z aktualizacją pomiarów, b) Opracuje koncepcję wymiany nawierzchni drogi, chodników wraz z brakującym odcinkiem kanalizacji deszczowej w miejscowości Góra, która zostanie uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego i Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu przy uwzględnieniu wyników badań załączonych do SIWZ . Wykonawca winien przewidzieć w dokumentacji wszelkie roboty drogowe, roboty tymczasowe, organizację robót, tymczasową organizację robót na czas prowadzenia prac, wytyczne do planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. c) Opracuje Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PFU) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). d) Przygotuje na podstawie PFU zbiorcze zestawie kosztów planowanej inwestycji zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, e) Winien uzyskać wszelkie sprawdzenia uzgodnienia, zatwierdzenia wymagane decyzje. Program funkcjonalno-użytkowy winien w szczególności zawierać: a) Część rysunkową obejmującą zagospodarowanie terenu, rzuty poziome i przekrój drogi i chodników oraz brakującego odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz z proponowanymi wymiarami. Rysunki winny przestawiać drogę, chodniki i sieć kanalizacji deszczowej, uwzględniać ewentualne kolizje itd. b) Część opisową, w której Wykonawca przestawi rozwiązania techniczne i technologiczne. Zostaną przedłożone propozycje rozwiązań materiałowych odnoszące się do wszystkich elementów. Opis zawierać ma szczegółowe informację definiujące parametry robót drogowych i instalacyjnych wraz z podaniem szacunkowej wartości. c) Dokumentację zdjęciową obrazującą obecny stan faktyczny. Część 2 „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 324 w zakresie budowy chodnika w m. Jastrzębia”. Program funkcjonalno-użytkowy pozwoli określić wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej, a także wykonania robót budowlanych mając na względzie planowane wykonanie w/w zadania w systemie „zaprojektuj-wybuduj”. Obowiązki Wykonawcy: a) Zapewni opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 wraz z aktualizacją pomiarów, b) Zapewni opracowanie badań gruntu, c) Opracuje koncepcję wykonania chodnika w m. Jastrzębia przy drodze wojewódzkiej KDw 324 po prawej stronie jezdni w kierunku m. Głogów na brakujących odcinkach wraz ze zjazdami do posesji, która zostanie uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego i Dolnośląską Służbą Dróg i Kolei we Wrocławiu. d)Opracuje Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PFU) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). Wykonawca winien przewidzieć w dokumentacji wszelkie roboty drogowe, roboty tymczasowe, organizację robót, tymczasową organizację robót na czas prowadzenia prac, wytyczne do planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. e)Przygotuje na podstawie PFU zbiorcze zestawie kosztów planowanej inwestycji zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, f) Winien uzyskać wszelkie sprawdzenia uzgodnienia, zatwierdzenia wymagane decyzje. Program funkcjonalno-użytkowy winien w szczególności zawierać: a) Część rysunkową obejmującą zagospodarowanie terenu, rzuty poziome i przekrój chodników wraz z proponowanymi rozwiązaniami i wymiarami. b) Część opisową, w której Wykonawca przestawi rozwiązania techniczne i technologiczne. Zostaną przedłożone propozycje rozwiązań materiałowych odnoszące się do wszystkich elementów. Opis zawierać winien szczegółowe informacje definiujące zakres i rodzaj robót niezbędnych do wykonania. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia obowiązujące dla obu części: Program funkcjonalno – użytkowy służy jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formule zaprojektuj – wybuduj. W związku z tym faktem oraz oczywistym wynagrodzeniem ryczałtowym przy realizacji zadań w tej formule wymaga się od Wykonawców maksymalnej szczegółowości przy konstruowaniu dokumentu. Niezależnie od powyższego, w ujęciu formalnym, winien on spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). Planowane koszty prac projektowych i robót budowlanych należy opracować zgodnie z zapisami Rozporządzenia MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389 ). Poszczególne egzemplarze dokumentacji winne być złożone zgodnie z numerami w trwałych pudełkach tekturowych z nazwą inwestycji i spisem zawartości pudełka - teczki od 1 do 3 egz. (np. teczka z rączką na zamek np. A4/50 mm lub więcej w zależności od warunków wykonana z tektury bądź z innego trwałego materiału) . Każdy egzemplarz dokumentacji należy oprawić w sztywny grzbiet i sztywne okładki (nie w miękkich okładkach skoroszytu). Wykonawca na każdym etapie realizacji dokumentacji na bieżąco konsultuje się z Zamawiającym, uzyskuje we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia. Cały zakres dokumentacji zostanie także dostarczony w postaci elektronicznej na płycie CD w formacie PDF – 2 egzemplarze. Wielkość pojedynczego pliku nie może przekraczać 10,0 MB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium odpowiednio dla każdej z części w wysokości : część I –w wysokości 300,00 złotych ( trzysta złotych ) , część II – w wysokości 200,00 złotych ( dwieście złotych ) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 13.03.2017 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach