Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 55300 Środa Śląska, Plac Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
- Data zamieszczenia: 2017-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
Plac Wolności 5
55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
REGON: 69291493227000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.srodaslaska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II – Strona WWW oraz Biuletyn Informacji Publicznej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia pn.: „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II – Strona WWW oraz Biuletyn Informacji Publicznej” jest wdrożenie strony WWW oraz strony Biuletynu Informacji Publicznej dla Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej. Zamówienie jest częścią realizowanego przez Zamawiającego projektu informatycznego jako element wdrożenia e-usług w ramach projektu pn.: „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.1. „E-usługi publiczne”, Poddziałania 2.1.1. E-usługi publiczne – konkurs horyzontalny Schemat 2.1 A Tworzenie lub rozwój (poprawa e-dojrzałości) e-usług publicznych (A2B, A2C): e) zakładające rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014–2020. Na przedmiot zamówienia składają się następujące główne zadania przedmiotowe związane z dostawą określonych produktów i usług: 1. Zadanie 1. Opracowanie projektu strony WWW dla Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej wraz z migracją danych aktualnej strony oraz wdrożenie nowej strony zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia opisanymi w ramach niniejszej specyfikacji. 2. Zadanie 2. Opracowanie instalacja i wdrożenie strony Biuletyn Informacji Publicznej wraz z częściową migracją danych zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia opisanymi w ramach niniejszej specyfikacji. Miejscem realizacji wdrożenia jest siedziba główna Zamawiającego tj. Urząd Miasta Środa Śląska – z zastrzeżeniem zapewnienia hostingu dla przedmiotowych stron po stronie Wykonawcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium 1.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 1.2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 79 1020 5242 0000 2802 0158 7898 Uwaga nr 7: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 1.4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 1.5. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 1.9. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 1.6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 1.5 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.10. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy; 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 3.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3.5. Dowód wniesienia wadium:
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa platformy komunikacyjnej dla usług SmartCity
Dodano: 2023-11-10 - „BUDOWA WRAZ Z MIGRACJĄ DANYCH I WDROŻENIE NOWEJ, DWUJĘZYCZNEJ STRONY INTERNETOWEJ AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. E. GEPPERTA WE WROCŁAWIU, DOSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH”, Znak postępowania: ZP-4/12/2020.
Dodano: 2021-04-20 - BUDOWA WRAZ Z MIGRACJĄ DANYCH I WDROŻENIE NOWEJ, DWUJĘZYCZNEJ STRONY INTERNETOWEJ AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. E. GEPPERTA WE WROCŁAWIU, DOSTOSOWANEJ JEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2020-12-29 - dostawa i instalacja (wdrożenie) przez Wykonawcę oprogramowania do informatycznego zarządzania i prezentacji on-line zbiorów archiwalno-muzealnych Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Dodano: 2020-11-25 - Zakup i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie uczelnią w zakresie procesów kontroli zarządczej, zarządzania ryzykiem i audytem wewnętrznym w ramach projektu Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022, nr POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ3/17.
Dodano: 2020-05-26 - Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Jeleniej Górze
Dodano: 2019-11-20 - Usługa realizacji systemu Planowania Zasobów Uczelni (ERP) wraz z systemem Analityki Biznesowej (Business Intelligence) w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
Dodano: 2019-11-19 - USŁUGA REALIZACJI CENTRALNEJ BAZY UŻYTKOWNIKÓW I ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW – WDROŻENIE SYSTEMÓW W AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU.
Dodano: 2019-09-03 - Rozwój e-usług w Gminie Bolków poprzez wdrożenie nowych systemów teleinformatycznych oraz zakup niezbędnego wyposażenia
Dodano: 2019-07-11 - Dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania komputerowego oraz zorganizowanie szkoleń w ramach projektu pn. ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH W GMINIE OBORNIKI ŚLĄSKIE.
Dodano: 2019-05-21