Przetargi.pl
Opracowanie i przeprowadzenie kampanii wdrożeniowo-promocyjnej nowego produktu Kopalni Soli Wieliczka S.A. Trasa Górnicza w ramach realizacji projektu Szlaki Nowej Przygody w Zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 278711, 012 2787132 , fax. 012 2787110
  • Data zamieszczenia: 2012-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 278711, 012 2787132, fax. 012 2787110
    REGON: 00041683000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Górnictwo - Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i przeprowadzenie kampanii wdrożeniowo-promocyjnej nowego produktu Kopalni Soli Wieliczka S.A. Trasa Górnicza w ramach realizacji projektu Szlaki Nowej Przygody w Zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie szczegółowego projektu kampanii wdrożeniowo-promocyjnej nowego produktu Kopalni Soli Wieliczka S.A. pod nazwą Trasa Górnicza w ramach realizacji projektu Szlaki Nowej Przygody w Zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka, zwanej dalej Kampanią, 2) przeprowadzenie Kampanii według projektu, o którym mowa w pkt 1, ppkt. 1, 3) sporządzenie raportów z przeprowadzonej Kampanii. 2. Kampania winna uwzględniać założenia zawarte w następujących dokumentach: 1) Opracowanie koncepcji produktu turystycznego Szlaki Nowej Przygody w zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka oraz koncepcji aranżacji i iluminacji wyrobisk w ramach projektu Szlaki Nowej Przygody w zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka w ramach realizacji umowy KSW/U/64/2011 z dnia 16.02.2011, Etap IV Koncepcja produktu turystycznego Szlaki Nowej Przygody w Zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka, Grupa Eskadra i Małopolski Instytut Kultury, wrzesień 2011 - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Opracowanie koncepcji produktu turystycznego Szlaki Nowej Przygody w zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka oraz koncepcji aranżacji i iluminacji wyrobisk w ramach projektu Szlaki Nowej Przygody w zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka w ramach realizacji umowy KSW/U/64/2011 z dnia 16.02.2011, Etap IV Koncepcja aranżacji i iluminacji wyrobisk w ramach projektu Szlaki Nowej Przygody w Zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka, Grupa Eskadra i Małopolski Instytut Kultury, wrzesień 2011 - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Opracowanie koncepcji produktu turystycznego Szlaki Nowej Przygody w zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka oraz koncepcji aranżacji i iluminacji wyrobisk w ramach projektu Szlaki Nowej Przygody w zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka w ramach realizacji umowy KSW/U/64/2011 z dnia 16.02.2011, Etap IV Koncepcja produktu turystycznego Szlaki Nowej Przygody w Zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka - Szczegółowy scenariusz oprowadzania grup turystycznych, wrzesień 2011 - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Badanie koncepcji nowego produktu Kopalni Soli Wieliczka : Szlaki Nowej Przygody w zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka - raport z badania jakościowego, Ipsos, lipiec 2011 - załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Badanie koncepcji nowego produktu Kopalni Soli Wieliczka: Szlaki Nowej Przygody w zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka - Ipsos, sierpień 2011 - załącznik nr 5 do SIWZ, 6) Segmentacja klientów Kopalni Soli Wieliczka - cudzoziemcy zwiedzanie, raport z badania Trasa Turystyczna, TNS OBOP,lipiec 2010 - załącznik nr 6 do SIWZ, 7) Segmentacja klientów Kopalni Soli Wieliczka, Trasa Turystyczna, raport z badania - Polacy TNS OBOP, lipiec 2010 - załącznik nr 7 do SIWZ, 8) Organizacja imprez firmowych w Kopalni Soli Wieliczka - raport z badania, TNS OBOP, czerwiec 2009 - załącznik nr 8 do SIWZ, 9) Tożsamość marki Kopalnia Soli Wieliczka - prezentacja głównych wyników badania, PMR Research, listopad 2010 - załącznik nr 9 do SIWZ, 10) Tożsamość Marki Kopalnia Soli Wieliczka cz. II Badanie konceptów komunikacji, PMR Research listopad 2010 - załącznik nr 10 do SIWZ, 11) Pozycjonowanie marki Kopalnia Soli Wieliczka, grupa Optima, listopad 2010 - załącznik nr 11 do SIWZ, 12) Kopalnia Soli Wieliczka wyciąg z systemu identyfikacji Wizualnej, lipiec 2005 - załącznik nr 12 do SIWZ, 13) Przewodnik w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie programu, lipiec 2010 - załącznik nr 13 do SIWZ, 14) Narodowa Strategia Spójności - księga identyfikacji wizualnej 2007/2008 - załącznik nr 14 do SIWZ, 15) Logotyp Kopalni Soli Wieliczka - formaty: ai, eps, jpg - załącznik nr 15 do SIWZ, 16) Zestaw logotypów UE i POiG - załącznik nr 16 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna-Gospodarka na lata 2007-2013 - tytuł projektu: Szlaki nowej przygody w Zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka. Nazwa projektu musi pojawiać się na przygotowywanych materiałach promocyjnych. 4. Cel przeprowadzenia postępowania 4.1. W latach 2009-2012 Kopalnia Soli Wieliczka S.A. przy wsparciu Unii Europejskiej realizuje projekt Szlaki Nowej przygody w zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka. Efektem projektu jest oddanie do użytku nowego produktu w postaci nowej trasy turystycznej Trasa Górnicza. 4.2. Celem Kampanii jest w szczególności stworzenie wizerunku nowego produktu pn: Trasa Górnicza i wdrożenie go na rynek jako części portfolio produktowego Kopalni Soli Wieliczka. Kampania winna być skierowana do turystów polskich i turystów zagranicznych. 4.3. Wykonawca jest zobowiązany do używania we wszystkich materiałach promocyjnych stosowanych w Kampanii, obok nazwy produktu Trasa Górnicza, odrębnej informacji o fakcie powstania tego produktu w wyniku dofinansowania realizacji przedsięwzięcia pn: Szlaki nowej przygody w zabytkowej Kopalni Soli Wieliczka ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (zgodnie z wymogami określonymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach POIG, 2007-2013 dla Beneficjentów i Instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. 5. Oczekiwania wobec Kampanii 5.1. Kampania winna być dostosowana w zakresie przekazu do grup docelowych. Kampania winna być wielonarzędziowa, ale oparta na wspólnej linii kreacyjnej, która w atrakcyjny, niebanalny i przyciągający uwagę sposób zbuduje wizerunek i potencjał sprzedażowy nowego produktu. 5.2. Aspekty konceptu produktu, które powinny szczególnie być akcentowane w komunikacji: 1) komunikacja musi być budowania w oparciu o potencjał brandu i tożsamość marki Kopalnia Soli Wieliczka 2) komunikacja musi być zgodna ze strategią pozycjonowania marki Kopalnia Soli Wieliczka - Ukryty Wymiar, 3) komunikacja musi akcentować odrębność produktu Trasa Górnicza od podstawowej trasy turystycznej Kopalni Soli Wieliczka celem wyraźnego rozróżnienia produktów zwłaszcza w aspekcie trasy zwiedzania (niedostępności kluczowych lokalizacji podstawowej trasy turystycznej na Trasie Górniczej 4) komunikacja musi akcentować ograniczenia organizacyjne wynikające ze specyfiki produktu Trasa Górnicza (wzmożony wysiłek fizyczny, niedostępność dla dzieci poniżej 12 roku życia). 5.3. Cechy niepożądane przekazu to: 1) banalizowanie konceptu produktowego, 2) treści powszechnie uważane za obraźliwe i nieprzyzwoite. 5.4. Kampania reklamowa powinna zawierać elementy wstępnej komunikacji produktu (można zastosować elementy teaserowe), a następnie powinna przybrać formę kampanii budującej świadomość produktu oraz potencjał sprzedażowy. 6. Projekt Kampanii 6.1. Projekt Kampanii Wykonawca jest zobowiązany sporządzić w oparciu o koncepcję kampanii wdrożeniowo-promocyjnej nowego produktu Kopalni Soli Wieliczka S.A. pod nazwą Trasa Górnicza, stanowiącą załącznik do oferty Wykonawcy. Kopia koncepcji stanowić będzie załącznik nr 17 do umowy. 6.2. W ramach przygotowania projektu Kampanii, oczekuje się od Wykonawcy opracowania dokumentu zawierającego wszystkie wytyczne do prowadzenia komunikacji w kampanii, ze szczegółowym opisem i uzasadnieniem: 1) konceptu kampanii, jej myśli przewodniej, benefitów, RTB wraz z projektami kreacji graficznych, hasłami reklamowymi, wymogami odnośnie tekstów reklamowych i PR, 2) zasięgu kampanii i czasu trwania, 3) doboru mediów i podziału między nimi w kontekście grup docelowych produktu, 4) zakładanych wskaźników efektywności. 6.3. W ramach przygotowania projektu Kampanii do obowiązków Wykonawcy należy: 1) przeprowadzanie bieżących konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji projektu Koncepcji, 2) dokonanie ewentualnych uzupełnień i poprawek projektu Koncepcji, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. 6.4. Projekt Kampanii winien zostać sporządzony w formie opracowania pisemnego w 3 egzemplarzach. Do każdego egzemplarza pisemnego winna zostać dołączona wersja elektroniczna w formacie edytowalnym oraz PDF, zapisana na nośniku optycznym. 7. Przeprowadzenie Kampanii 7.1. W ramach przeprowadzenia Kampanii Wykonawca jest zobowiązany do: 1) zakupu mediów, nośników i innych, koordynacji w zakresie realizacji media-planów, w tym terminowego dostarczania materiałów do emisji oraz bieżącego kontrolowania realizacji kampanii, 2) dopracowania jednolitej, spójnej linii graficznej kampanii wraz z uwzględnieniem uwag Zamawiającego oraz przygotowanie mutacji form graficznych według wymagań poszczególnych mediów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ostatecznych decyzji w zakresie wyboru kreacji i możliwość wpływania na koncepcje kreatywne. 3) produkcji wszystkich materiałów reklamowych w przypadku mediów, w których jest to wymagane, według wytycznych technicznych tych mediów (spoty radiowe, telewizyjne, kreacje internetowe itp.), 4) wykonania i uruchomienia wizytówki internetowej lub witryny internetowej bez podstron, linkującej na adres www.kopalnia.pl., 5) nadzoru nad prawidłowa realizacją kampanii, 6) przygotowania wydruków poligraficznych. 7.2. W ramach przygotowania wydruków poligraficznych, Wykonawca jest zobowiązany do: 1) druku ulotek promocyjnych A4 składanych do DL, druk dwustronny kolor 4x4, gramatura 180, wersja polska i wersja angielska nakład 50 000 egzemplarzy każda wersja, 2) przygotowania i druku innych materiałów poligraficznych, jeżeli znajdą się one w koncepcji i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 8. Raporty z prowadzonej Kampanii 8.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia: 1) raportu częściowego z przeprowadzonej Kampanii obejmującego okres od 1 do 30 kwietnia 2012 r. 2) raportu końcowego z całej przeprowadzonej Kampanii. 8.2. W raportach, o których mowa w ppkt 8.1 Wykonawca jest zobowiązany ująć: 1) w przypadku Internetu - jeżeli takie działania zostaną zaplanowane, statystyki, w tym liczby odsłon, kliknięć na poszczególne formy reklamowe, statystyki dotyczącej użytkowników portali społecznościowych itp., 2) w przypadku prasy - jeżeli takie działania zostaną zaplanowane, dane zbiorcze z emisji reklamy prasowej oraz egzemplarze dowodowe, zbiorcze oświadczenia o nakładzie i czytelnictwie tytułów prasowych w dniach emisji reklam prasowych, osiągnięty zasięg, zasięg efektywny i częstotliwość lub oświadczenie o braku możliwości zbadania ww. parametrów potwierdzone przez podmiot niezależny w stosunku do Wykonawcy, 3) w przypadku telewizji - jeżeli takie działania zostaną zaplanowane, media-plan z potwierdzonym przez nadawcę raportem poemisyjnym, wyniki telemetrycznych badań oglądalności w poszczególnych pasmach programowych, w których reklama była emitowana udostępnionych przez nadawcę, w przypadku emisji reklam na antenach kilku nadawców - zbiorczy raport zawierający przedmiotowe dane, 4) w przypadku radia - jeżeli takie działania zostaną zaplanowane, media-plan z potwierdzonym przez nadawcę raportem poemisyjnym, wyniki badań słuchalności dla fali badawczej, w której kampania była realizowana udostępnione przez nadawcę, w przypadku emisji reklam na antenach kilku nadawców - zbiorczy raport zawierający przedmiotowe dane, 5) w przypadku outdooru - jeżeli takie działania zostaną zaplanowane, dokumentację fotograficzną wszystkich ekspozycji na poszczególnych nośnikach, oświadczenia o ekspozycji na poszczególnych nośnikach, osiągnięty zasięg, zasięg efektywny i częstotliwość lub oświadczenie o braku możliwości zbadania ww. parametrów potwierdzone przez podmiot niezależny w stosunku do Wykonawcy. 8.3. Dokumentacja przedstawiona przez Wykonawcę jako załączniki do raportów, o których mowa w ppkt 8.1, powinna w sposób wyraźny i jednoznaczny dokumentować przeprowadzenie działań w ramach Kampanii. Zdjęcia stanowiące ilustracje do raportów powinny być wyraźne i wykonane w wysokiej rozdzielczości (np. zdjęcia outdooru). Wizualizacje załączone do raportów powinny być wysokiej jakości. Wszelkie oświadczenia składane jako załączniki do raportów powinny zostać załączone w oryginale lub w kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8.4. Raporty, o których mowa w ppkt 8.1, winy być sporządzone w formie opracowania pisemnego w 3 egzemplarzach. Do każdego egzemplarza pisemnego winna zostać dołączona wersja elektroniczna w formacie edytowalnym oraz PDF, zapisana na nośniku optycznym. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawarte zostały w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka S.A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 9 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena kreacji i zaplanowania mediów kampanii wdrożeniowo-promocyjnej nowego produktu Kopalni Soli Wieliczka S.A. Trasa Górnicza
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach