Przetargi.pl
Opracowanie i przeprowadzenie kampanii medialnej produktu turystycznego Stary Sącz i Lewocza - karpackie miasteczka z klimatem

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2011-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i przeprowadzenie kampanii medialnej produktu turystycznego Stary Sącz i Lewocza - karpackie miasteczka z klimatem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji, zorganizowanie oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej z elementami public relation wprowadzającej na rynek polski produktu turystyki kulturowej Stary Sącz i Lewocza - karpackie miasteczka z klimatem w okresie sezonu turystycznego maj-wrzesień 2011. Do zadań wykonawcy należeć będzie zaproponowanie programu kampanii w oparciu o najbardziej efektywne kanały dotarcia do wyznaczonych przez Zamawiającego grup docelowych oraz przeprowadzenie kampanii wg zaproponowanego scenariusza. Obowiązkowym elementem kampanii jest przeprowadzenie konkursu dla turystów w którym weźmie udział min. 3000 uczestników. Przedmiot zamówienia zostanie doprecyzowany w trakcie negocjacji z Wykonawcami w celu najskuteczniejszego dotarcia z informacją do grup docelowych i w sposób ostateczny określony w opisie przedmiotu zamówienia, który otrzymają Wykonawcy po negocjacjach jako załącznik do składania ofert ostatecznych. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji Wykonawcy na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia zaproponują najkorzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania odpowiadające jego potrzebom i oczekiwaniom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja organizacji kampanii
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach