Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, Wilczak
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709
- Data zamieszczenia: 2018-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
Wilczak 17
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 616 477 200, fax. 618 201 709
REGON: 16252400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i dostarczenie projektu organizacji ruchu oraz parkowania na obszarze Wilda dla Strefy Płatnego Parkowania (SPP) w Poznaniu z uwzględnieniem posadowienia automatów parkingowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i dostarczenie projektu organizacji ruchu oraz parkowania na obszarze Wilda dla Strefy Płatnego Parkowania (SPP) w Poznaniu z uwzględnieniem posadowienia automatów parkingowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.800,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane zobowiązanie do udostępnienia zasobów - załącznik nr 5 do SIWZ (jeśli dotyczy); W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie projektu remontu wału przeciwpowodziowego
Dodano: 2024-03-05 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Turek - budowa sieci w m. Żuki
Dodano: 2024-03-02 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu DK11 na odcinku Bogdanowo – Ocieszyn.”
Dodano: 2022-12-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze złożeniem wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowa (...)
Dodano: 2022-09-26 - Opracowanie projektu koncepcyjnego dla zadania: „Budowa obwodnicy Mikstatu w ciągu DW 447 Antonin – Grabów nad Prosną
Dodano: 2022-09-19 - Opracowanie dokumentacji projektowych w branży drogowej
Dodano: 2022-08-10 - Zaprojektowanie i budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie gminy Turek – w miejscowościach Albertów, Cisew, Grabieniec, Korytków, Słodków Kolonia, Szadów Pański, Turkowice i Żuki
Dodano: 2022-08-05 - Opracowania projektowe niezbędne do wykonania Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia dla budowy obwodnicy miejscowości Koźmin Wlkp. w ciągu drogi krajowej nr 15
Dodano: 2021-02-17 - Wykonanie projektu budowlanego budowy ciągu drogi gminnej nr 796292 P Raczyce - Biadaszki , w tym ul. Leśnej w Raczycach
Dodano: 2021-02-11 - Wykonanie projektu koncepcyjnego dla budowy obwodnicy miejscowości Strykowo w ciągu drogi krajowej nr 32
Dodano: 2021-02-02