Przetargi.pl
Opracowanie i dostarczenie 5 systemów jednolitej identyfikacji wizualnej, odrębnie dla każdego z niżej wymienionych samorządów: Powiat Krasnostawski, Gmina Fajsławice, Gmina Łopiennik Górny, Gmina Piski, Gmina Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5765211...13, 5767278
  • Data zamieszczenia: 2013-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
    ul. Sobieskiego 3 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5765211...13, 5767278
    REGON: 11020012000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i dostarczenie 5 systemów jednolitej identyfikacji wizualnej, odrębnie dla każdego z niżej wymienionych samorządów: Powiat Krasnostawski, Gmina Fajsławice, Gmina Łopiennik Górny, Gmina Piski, Gmina Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i dostarczenie 5 systemów jednolitej identyfikacji wizualnej, odrębnie dla każdego z niżej wymienionych samorządów: Powiat Krasnostawski, Gmina Fajsławice, Gmina Łopiennik Górny, Gmina Piski, Gmina Zakrzew. Każdy System Identyfikacji Wizualnej powinien odpowiadać specyfice danego samorządu, którego będzie dotyczył, zachowywać jednolitość i zgodność z całym systemem komunikacji społecznej, charakteryzować się oryginalnością, być łatwo dostrzegalny oraz łatwy w percepcji i zapamiętywaniu. Każdy z 5 odrębnych systemów identyfikacji wizualnej będzie stanowił odrębne zadanie i będzie zawierał następujące elementy: 1. Logo Logo powinno być zbiorem ściśle powiązanych ze sobą elementów graficznych, których zadaniem jest stworzenie unikatowego wizerunku każdego z samorządów i obejmować znak graficzny, logotyp oraz hasło marketingowe. Rozwój graficzny idei znaku, geneza, charakterystyka wszystkich elementów oraz opis ich użycia powinny zostać zawarte w tzw. Księdze znaku opracowanej przez Wykonawcę. Wykonawca przed rozpoczęciem prac projektowych będzie zobowiązany do odbycia w każdym samorządzie spotkania konsultacyjnego celem omówienia oczekiwań względem charakteru projektu. Wykonawca przygotuje na rzecz każdego samorządu minimum 2 różne projekty koncepcji graficznej logo wraz z opisem i przedstawi Zamawiającemu do wyboru i akceptacji, przy czym Zamawiający ma prawo do wniesienia uwag i poprawek do wybranego projektu. 2. Księgę znaku. Zawierająca charakterystykę wszystkich elementów systemu identyfikacji wizualnej oraz opis ich użycia w tym opis znaku ze strony technicznej mówiący o jego budowie, wariantach kolorystycznych i kompozycjach, zastosowaniach itp. Księga znaku powinna zawierać w szczególności: - opis logo; - formę podstawową logo; - formę plastyczną logo; - formę czarno-białą logo; - formę monochromatyczną logo; - kompozycje uzupełniające; - kolorystykę formy podstawowej i czarno-białej; - kolorystyką formy plastycznej; - zastosowanie tła; - budowę, proporcje, wielkość minimalną; - pole podstawowe i pole ochronne; - liternictwo; - symbole dekoracyjne; - siatkę modułową; - złe zastosowania. 3. Projekty akcydensów, w tym w szczególności: - papier firmowy - wersja do korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej z uwzględnieniem różnych możliwości jego wykorzystania; - wizytówki - projekt graficzny dla kilku wariantów: ogólna, personalna itp.; - identyfikatory; - koperty - dla formatów DL, C4, C5 i C6; - ulotki - dla formatów DL i A4 składane do DL; - broszura/folder - w formacie np. A5 - powyżej 8 stron; - album; - plakaty - reklamowy oraz promującego dane wydarzenie; - billboardy - reklamowe oraz tzw. witacze przy głównych trasach wjazdowych; - banery - do umieszczenia przy okazji imprez okolicznościowych itp., - roll- up; - loga przestrzenne - jako element reklamy zewnętrznej na obiektach i w ich wnętrzu; - nadruk na płytę - CD lub DVD, które będą zawierać firmowe materiały; - teczka firmowa; - pakiet bannerów internetowych - projekt reklam prasowych - szablon prezentacji PowerPoint - tło pulpitu; - wygląd infokiosków; - stopka e-mail; - ścianka reklamowa. 4. Projekty oznakowania, w tym w szczególności: - tablice informacyjne (małe i duże), tabliczki na drzwi; - oznakowanie budynków. 5. Projekty gadżetów reklamowych, w tym w szczególności: - kubek, filiżanka; - podkładka pod mysz, - długopis, - ołówek, - smycz, - pendrive, - notatniki/kalendarze, - puchary, - aktówki, - breloki, - parasolki. Etapy realizacji: Etap I - spotkania konsultacyjne w każdym z 5 samorządów celem omówienia oczekiwań względem charakteru projektu - od podpisania umowy do 13 maja 2013r. Etap II - przygotowania na rzecz każdego z 5 samorządów i przedstawienie minimum 2 różnych projektów koncepcji graficznej logo wraz z opisem, konsultacje i uzgodnienie ostatecznej wersji koncepcji graficznej logo - od 14 maja do 13 sierpnia 2013 r. przy czym przygotowanie na rzecz każdego z 5 samorządów i przedstawienie minimum 2 różnych projektów koncepcji graficznej logo wraz z opisem powinno nastąpić do 1 lipca 2013 r. oraz każdorazowe wprowadzanie poprawek przez Wykonawcę winno następować w ciągu 1 tygodnia od otrzymania uwag/ stanowiska Zamawiającego. Etap III - opracowanie i dostarczenie do każdego z samorządów kompletnych systemów identyfikacji wizualnej - od 14 sierpnia do 30 września 2013 r. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć odpowiednie licencjonowane oprogramowanie i sprzęt, niezbędny do opracowania Systemów Identyfikacji Wizualnej, zgodnie z wytycznymi zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach zaproponowanej ceny Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ewentualne koszty związane z zakupem czcionek, niezbędnych do opracowania Systemów Identyfikacji Wizualnej. Wykonawca po zakończeniu prac przekaże do siedziby każdego z 5 samorządów ostateczne wersje opracowań będących przedmiotem zamówienia w 3 zestawach, składających się z : - księgi znaku w wersji drukowanej; - księgi znaku w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD (plik należy zapisać w formacie PDF i formie edytowalnej MS Word, pliki czcionek do zainstalowania) - kompletu elementów systemu identyfikacji wizualnej, zapisanych w postaci plików produkcyjnych PDF, CDR, EPS z czcionkami zamienionymi na krzywe oraz w otwartych plikach do edycji, z załączonymi czcionkami. W przypadku gdy dany element wymaga innego zapisu, Wykonawca zapisze go w zaproponowanym przez siebie programie, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca przekaże każdemu z samorządów prezentację mulimedialną Power Point, zapisaną na płycie CD/DVD w 3 egz., przedstawiającą System Identyfikacji Wizualnej w sposób oryginalny, wzbudzający zainteresowanie odbiorców. Prezentacja stanowić będzie materiał promujący System Identyfikacji Wizualnej. Wykonawca przeniesie na każdy z 5 samorządów, na rzecz którego wykona System Identyfikacji Wizualnej, na zasadzie wyłączności, całość autorskich praw majątkowych i praw zależnych do przedmiotu zamówienia bez ograniczeń zakresu, miejsca i czasu, na wszystkich polach eksploatacji znanych w chwili zawarcia umowy, w szczególności zawartych w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach