Przetargi.pl
Opracowanie całościowej koncepcji i linii kreatywnej kampanii informacyjno-edukacyjnej dla programu ochrony życia i zdrowia ludzi na drogach krajowych Drogi zaufania na rok 2011.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłasza przetarg

  • Adres: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 375 86 21 , fax. (022) 375 86 21, 3758803
  • Data zamieszczenia: 2011-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    ul. Żelazna 59 59
    00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 375 86 21, fax. (022) 375 86 21, 3758803
    REGON: 01751157500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie całościowej koncepcji i linii kreatywnej kampanii informacyjno-edukacyjnej dla programu ochrony życia i zdrowia ludzi na drogach krajowych Drogi zaufania na rok 2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu całościowej koncepcji i linii kreatywnej kampanii informacyjno-edukacyjnej dla programu Drogi zaufania - program ochrony życia i zdrowia ludzi na drogach krajowych, na rok 2011. W zakres zamówienia wchodzi opracowanie poszczególnych kreacji, napisanie treści i produkcja elementów kampanii. Całość przedmiotu musi uwzględniać charakter programu przedstawiony w opisie PROGRAM DROGI ZAUFANIA - PROGRAM OCHRONY ŻYCIA I ZDROWIA LUDZI NA DROGACH KRAJOWYCH. Podstawowym celem kampanii informacyjno - edukacyjnej jest podniesienie poziomu świadomości i wiedzy wśród użytkowników dróg krajowych na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego, a w konsekwencji do trwałych zmian postaw. Kampania skierowana jest do szerokiej grupy celowej - +15. Wybrane elementy kampanii powinny być skierowane do grupy najwyższego ryzyka t.j. do grupy młodych w wieku 15-30 lat. Zamówienie jest realizowane w ramach programu ochrony życia i zdrowia ludzi na drogach krajowych Drogi Zaufania współfinansowanego ze środków UE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Projekt Koncepcji Kreacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach