Przetargi.pl
Opracowanie autorskiego programu nauczania w ZSO Nr 1 w Lęborku oraz ZSO Nr 2 w Lęborku i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów/uczennic na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
    REGON: 84115175650000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie autorskiego programu nauczania w ZSO Nr 1 w Lęborku oraz ZSO Nr 2 w Lęborku i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów/uczennic na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie autorskiego programu nauczania w ZSO Nr 1 w Lęborku oraz ZSO Nr 2 w Lęborku i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów/uczennic na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych). Zamówienie zostało podzielone na dwadzieścia pięć (25) części. Opis szczegółowy każdej części zamówienia określono w Załączniku nr 1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji co najwyżej dwóch częściach zamówienia, ze względu na realizację zajęć dla kilku grup w tym samym terminie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego dla klasy III-ej w ZSO nr 1(grupa 1) Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego dla klasy III-ej w ZSO nr 1 (grupa 2) Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla klasy II-ej w ZSO nr 1 Część 4 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla klasy III-ej w ZSO nr 1 Część 5 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla klasy II-ej w ZSO nr 1 Część 6 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z historii/WOS dla klasy II i III-ej w ZSO nr 1 Część 7 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z chemii dla klasy III-ej w ZSO nr 1 (grupa 1) Część 8 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z chemii dla klasy III-ej w ZSO nr 1 (grupa 2) Część 9 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z biologii dla klasy II-ej w ZSO nr 1 Część 10 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z biologii dla klasy III-ej w ZSO nr 1 Część 11 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z geografii dla klasy III-ej w ZSO nr 1 Część 12 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z informatyki dla klasy II i III-ej w ZSO nr 1 Część 13 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego dla klasy III-ej w ZSO nr 2 Część 14 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w ZSO nr 2 Część 15 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka niemieckiego w ZSO nr 2 Część 16 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla klasy III-ej w ZSO nr 2 (grupa 1) Część 17 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla klasy III-ej w ZSO nr 2 (grupa 2) Część 18 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla klasy II-ej w ZSO nr 2 Część 19 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z chemii dla klasy I i II-ej w ZSO nr 2 Część 20 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z chemii dla klasy III-ej w ZSO nr 2 Część 21 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z WOS w ZSO nr 2 Część 22 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z biologii dla klasy I i II-ej w ZSO nr 2 Część 23 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z biologii dla klasy III-ej w ZSO nr 2 Część 24 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z geografii dla klasy III-ej w ZSO nr 2 Część 25 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z informatyki w ZSO nr 2 Czas trwania zajęć pozalekcyjnych Zajęcia będą się odbywać w 25 grupach. Liczba osób w grupie wynosi 10 osób. Łączna liczba godzin wynosi 24 godziny na każdą grupę uczestników zajęć. Na jedną godzinę zajęć składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia pozalekcyjne należy przeprowadzić w dni robocze dla ZSO nr 1 i ZSO nr 2 w Lęborku poza obowiązkowymi godzinami lekcyjnymi - w godz. 8.00 - 18.00 według harmonogramu w ujęciu tygodniowym ustalonym z koordynatorem merytorycznym każdej ze szkół, personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. Terminy i godziny zajęć pozalekcyjnych dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców zajęć. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się organizację części godzin zajęć w weekendy lub dni wolne od nauki (np. zajęcia w plenerze, wycieczki, szczególne potrzeby uczniów itp.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach