Przetargi.pl
Opracowanie analizy: Rozwój Infrastruktury kolejowej w powiązaniu ze strukturą osadniczą we wrocławskim obszarze metropolitalnym na przykładzie wybranej linii kolejowej - studium przypadku

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1/8 1/8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie analizy: Rozwój Infrastruktury kolejowej w powiązaniu ze strukturą osadniczą we wrocławskim obszarze metropolitalnym na przykładzie wybranej linii kolejowej - studium przypadku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania analizy Rozwój infrastruktury kolejowej w powiązaniu ze strukturą osadniczą we wrocławskim obszarze metropolitalnym na przykładnie wybranej linii kolejowej - studium przypadku. Zadanie wchodzi w zakres międzynarodowego projektu europejskiego Via Regia Plus realizowanego w ramach programu Europa Centralna. Planowane zadanie zrealizowane ma zostać przez miasto Wrocław, które jest partnerem wiodącym w projekcie, w ramach działania: Rozwój przestrzenny i zarządzanie przestrzenią. Suburbanizacja stanowi istotny proces w rozwoju przestrzennym, społecznym i gospodarczym miast. Jej skutkiem jest spadek ludności w miastach, przy równoczesnym wzroście liczby mieszkańców w ich strefach podmiejskich. Pociąga to za sobą wiele konsekwencji przestrzennych. Jedną z nich jest wzmożone generowanie ruchu drogowego i zasadnicze utrudnienia w transporcie kolejowym. We wrocławskim obszarze metropolitalnym występuje duży potencjał związany z transportem kolejowym, jednak wieloletnie zaniedbania w zakresie infrastruktury kolejowej spowodowały, iż obecnie jej stan, a wraz z tym jakość oferowanych usług wymaga natychmiastowych działań modernizacyjnych i rewitalizacyjnych w celu podniesienia ich atrakcyjności. Nie jest jednak możliwe podjęcie równoczesnych działań mających na celu poprawę stanu technicznego wszystkich wymagających tego linii kolejowych. Dlatego też założeniem niniejszego opracowania jest analiza konkretnego przypadku wybranej linii kolejowej, która stanowić ma projekt pilotażowy, czyli pewnego rodzaju wyznacznik dla działań inwestycyjnych odnoszących się do efektywnego wykorzystania linii kolejowych we wrocławskim obszarze metropolitalnym. Linia kolejowa objęta studium przypadku wybrana zostanie w ramach analizy ogólnej opartej o zasady analizy SWOT. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I - ANALIZA OGÓLNA 1. Analiza funkcjonalno-przestrzenna wskazanych linii kolejowych w obszarze objętym opracowaniem 2. Analiza transportowa wskazanych linii kolejowych w obszarze objętym opracowaniem 3. Analiza SWOT 4. Wnioski 5. Wybór jednej linii kolejowej do analiz w CZĘŚCI II. CZĘŚĆ II - ANALIZA WYBRANEJ LINII KOLEJOWEJ - STUDIUM PRZYPADKU 1. Szczegółowa charakterystyka wybranej linii. 2. Analiza funkcjonalno-przestrzenna obszaru oddziaływania linii. 3. Wariantowe koncepcje zagospodarowania obszaru oddziaływania linii. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713112302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w obcej, wymienialnej walucie. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości przez cały okres związania ofertą (30 dni), uwzględniając wahania kursu walut
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunkiokreślone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności: 1. wykonał z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - dwie usługi odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tzn.: wykonał, co najmniej dwa studia przypadku, opracowania projektowe lub analizy, dotyczące rozwoju i modernizacji infrastruktury kolejowej (linii kolejowej) 2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu takich osób tj.: - minimum dwoma osobami, stanowiącymi podstawowy zespół badawczy, zdolnymi do wykonania danego zamówienia, z których każda zrealizowała co najmniej jedno zlecenie z dziedziny funkcjonowania i rozwoju infrastruktury i transportu Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć: - w formie oryginału: 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 3) wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i zamawiających (nazwa oraz adres). Wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 1. Fakt należytego wykonania usług musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami dołączonymi do wykazu. 4) wykaz osób i podmiotów, którymi Wykonawca dysponuje lub w oparciu o pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego będzie dysponował wraz z informacjami na temat ich doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4 powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B. Dokument, o którym mowa w pkt A, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt B stosuje się odpowiednio. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum): 1. każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie - dokument wymieniony w pkt: 2) 2. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć: - oświadczenie podpisane przez lidera, - oświadczenia podpisane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - oświadczenie (jeden druk) podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3. mogą złożyć jako jeden wspólny dla wszystkich Wykonawców - dokumenty wymienione w pkt: 3), 4) i 5). Warunek dotyczący wymaganego doświadczenia i posiadanego potencjału osobowego badany będzie łącznie. 4. Wypełniając formularz ofertowy, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach