Przetargi.pl
Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu: W przyjaznych warunkach przygotowujemy studentów do zawodowych karier, nr umowy: UDA POKL.04.01.01-00-446/08-00

Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 29-31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3561610 , fax. 071 3593680
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
    ul. Fabryczna 29-31 29-31
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3561610, fax. 071 3593680
    REGON: 93189330700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.projekty.wsb.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: uczelnia niepubliczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu: W przyjaznych warunkach przygotowujemy studentów do zawodowych karier, nr umowy: UDA POKL.04.01.01-00-446/08-00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dostawa, instalacja i odbiory techniczne windy w istniejącym szybie w budynku A Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 29-31, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie oraz jej serwis w terminie obowiązywania gwarancji. 2.Zaproponowana w ofercie winda ma być zgodna z normą EN 81-70.3.Parametry Techniczne Windy:-Udźwig - Q = 630 kg/8 osób,Typ - MonoSpace, Prędkość -1,0 m/s, Wysokość Podnoszenia - 16,28 m, Wymiar kabiny - 110x140x210 cm, Typ kabiny - Przelotowa, Drzwi - Otwierane teleskopowo o wymiarach 90x200cm, wykonane ze stali nierdzewnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm., w tym Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2.Celem spełnienia warunku zwartego w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wskazać, iż:a)w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 zamówienia w zakresie dostawy windy wraz z jej montażem o wartości nie mniejszej jak 150 000 zł każde z trzech wykazanych zamówień. Wykazane realizacje musiały także być objęte całodobowym serwisem wykonawcy. b)wykonawca dysponuje co najmniej trzema osobami, która będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadające odpowiednie dokumenty poświadczające kwalifikacje do prowadzenia serwisu zainstalowanej windy. Co najmniej jedna z wykazanych osób powinna posiadać uprawnienia budowlane w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. II (Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonejdziałalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć:1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),1.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć:2.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie tym należy wykazać, iż wykonawca dysponuje co najmniej trzema osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające odpowiednie dokumenty poświadczające kwalifikacje do prowadzenia serwisu zainstalowanej windy. Co najmniej jedna z wykazanych osób powinna posiadać uprawnienia budowlane w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych, 2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie, w przypadku uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w Wykazie osób i podmiotów ...do SIWZ nie będących pracownikami Wykonawcy.2.3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Z wykazu ma wynikać, iż wykonawca zrealizował co najmniej 3 zamówienia w zakresie dostawy windy wraz z jej montażem o wartości nie mniejszej jak 150 000 zł każde z trzech wykazanych zamówień. Wykazane realizacje musiały także być objęte całodobowym serwisem wykonawcy. Wykonawca nie może sumować zamówień o mniejszej wartości celem wykazania spełnienia warunków zamówienia. 2.4. Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności uprawnienia budowlane w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w:1) pkt. 1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,4.Dokumenty, o których mowa w pkt. 3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4.6. . Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania:a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 1 dla każdego partnera konsorcjum,b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami,d)jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów,e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.projekty.wsb.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach