Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 58-309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6489742 , fax. 074 6489746
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
ul. Sokołowskiego 4 4
58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6489742, fax. 074 6489746
REGON: 89004744600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa łóżek i sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Patologii Noworodka i Niemowlęcia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa łóżek i sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Patologii Noworodka i Niemowlęcia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, - akceptują wzór umowy i w razie wygrania przetargu podpiszą go bez zastrzeżeń, - akceptują SIWZ, - akceptują termin płatności minimum 30 dni, liczony od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu, - zapewniają termin gwarancji - 12 miesięcy, - dostarczą sprzęt (towar) w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, - posiadają doświadczenie w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia - przedłożą wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; ponadto przedłożą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje), - oferowany przez nich sprzęt medyczny (towar) spełnia wszystkie wymogi podane w załączniku nr 1 do SIWZ, - oferowany przez nich przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie PR zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Nazwa (rodzaj) warunku Sposób oceny 1. spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ 2. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Pzp na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ 3. posiadanie doświadczenia w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia - przedłożenie wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; ponadto przedłożenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje) na podstawie wykazu wykonanych dostaw potwierdzonych dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje) 4 akceptacja warunków płatności, akceptacja SIWZ, spełnienie przez sprzęt (towar) wymogów z zał. nr 1 do SIWZ, zapewnienie terminu gwarancji, zapewnienie terminu dostawy, na podstawie oświadczeń, które zawiera wzór oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 5 akceptacja warunków umowy na podstawie zaparafowanego wzoru umowy stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia o jego bezwarunkowej akceptacji 6 spełnienie przez przedmiot zamówienia warunków określonych w obowiązujących przepisach prawa na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przetargowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać:1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym - załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 Pzp 3.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot udzielanego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje) 6.Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy o jego bezwarunkowej akceptacji 7.Oświadczenia:- o akceptacji warunków płatności,- o akceptacji SIWZ, - o spełnianiu przez sprzęt (towar)wymogów z zał. nr 1 do SIWZ,- o akceptacji terminu gwarancji,- o akceptacji terminu dostawy. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197 poz. 1661 z późniejszymi zmianami); nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez podmioty zbiorowe). 9.Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa łóżek do intensywnej terapii z pomiarem masy ciała, monitorów funkcji życiowych
Dodano: 2014-11-20 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ASORTYMENTU MAJĄCEGO STANOWIĆ WYPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W RAMACH PROJEKTU PN. Uruchomienie szpitalnego oddziału ratunkowego wraz z budową heliportu w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy.
Dodano: 2013-06-07 - dostawa łózek porodowych sterowanych elektrycznie na oddział ginekologiczny PCZ w Kamiennej Górze
Dodano: 2012-04-04 - Przetarg nieograniczony Nr ZI / AM / PN - 4 / 11 na : Dostawa łóżek medycznych, mebli medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego do Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej oraz Zakładu Radiologii Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, 50-556 Wrocław
Dodano: 2011-02-10 - dostawa elektrycznych łóżek porodowych
Dodano: 2009-11-27 - Sprzedaż i dostawę łóżek rehabilitacyjnych wielofunkcyjnych.
Dodano: 2009-06-29