Przetargi.pl
Opracowania geodezyjne w zakresie: sporządzenia map ze wstępnym projektem podziału nieruchomości, map z podziałem nieruchomości, map do celów sądowych, map do celów prawnych, map do celów projektowych, wznowienia granic działki oraz regulacji stanu prawnego dróg gminnych - 8 zadań.

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7587244
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7587244
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowania geodezyjne w zakresie: sporządzenia map ze wstępnym projektem podziału nieruchomości, map z podziałem nieruchomości, map do celów sądowych, map do celów prawnych, map do celów projektowych, wznowienia granic działki oraz regulacji stanu prawnego dróg gminnych - 8 zadań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na zamówienie składa się: przygotowanie opracowań geodezyjnych w zakresie: Zadanie 1 - Dotyczy obrębów: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (część północna miasta Pruszkowa). Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV), oraz mapy podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym Zadanie 2 - Dotyczy obrębów: 1, 13, 14, 15, 16, 17 (część północna miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej) - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy z podziałem nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym Zadanie 3 - Dotyczy obrębów: 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 (część południowa miasta Pruszkowa) Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV) oraz mapy podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym Zadanie 4 Mapy do celów sądowych - 8 szt. (do zasiedzenia), wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dok., na których wpisano lub załączono tytuły własności) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych Zadanie 5 Mapy do celów prawnych - 5 szt., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów prawa własności na rzecz Skarbu Państwa) - kopią protokołu granicznego - kopią wykazu zmian gruntowych UWAGA: W ramach zlecenia w przypadku braku konieczności wykonania mapy do celów prawnych należy wykonać wykaz zmian wraz z zamówieniem wyrysu. Zadanie 6 Mapy do celów projektowych - 2 szt., wraz z : - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym Zadanie 7 Wznowienie granic działki ze stabilizacją kołkami drewnianymi - 5 szt., wraz z: - szkicem wznowienia granicy - protokołem okazania granic Zadanie 8 a) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 ze zm.) - 8 hektometrów, wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą , - kopią protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r., - badaniami hipotecznymi (2 egz., wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od - do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości. W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998 r. - wykazem nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów oraz dokumentów własności, - wykazem zmian gruntowych. b) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (komunalizacja) - 8 hektometrów., wraz z: - odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą, - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów), - kopią protokołu granicznego, - kopią wykazu zmian gruntowych. Opracowania geodezyjne muszą być wykonane zgodnie z: a/ ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm) b/ ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.) c/ rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454) d/ ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1361 ze zm.) e/ ustawą z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 1990r. Nr 32, poz. 191 ze zm.) f/ innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach