Przetargi.pl
Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w szkołach objętych projektem pn. Szkoła Przyszłości – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 8 części.

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2017-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 092351239
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w szkołach objętych projektem pn. Szkoła Przyszłości – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 8 części.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w szkołach objętych projektem pn. Szkoła Przyszłości – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiegona lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 8 części: Część I: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w II Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Władysława Andersa w Chojnicach przy ul. Świętopełka 1 Część II: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół w Chojnicach przy ul. Nowe Miasto 4-6 Część III: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Technikum nr 2 w Chojnicach przy ul. Dworcowej 1 Cześć IV: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej „Gryf Pomorski” w Chojnicach przy Kościerskiej 11 Część V: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach przy ul. Sukienników 13 Część VI: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Liceum Ogólnokształcącym im. Wincentego Pola w Czersku przy ul. Szkolnej 3 Część VII: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Brusach przy ul. Ogrodowej 2 Część VIII: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Chojnicach przy ul. Świętopełka 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział E SIWZ SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz Dział D SIWZ - Istotne postanowienia do umowy. Część I: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w II Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Władysława Andersa w Chojnicach przy ul. Świętopełka 1 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu „Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS” przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Część II: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół w Chojnicach przy ul. Nowe Miasto 4-6 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu „Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS” przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Część III: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Technikum nr 2 w Chojnicach przy ul. Dworcowej 1 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu „Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS” przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Cześć IV: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej „Gryf Pomorski” w Chojnicach przy Kościerskiej 11 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu „Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS” przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Część V: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach przy ul. Sukienników 13 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu „Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS” przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Część VI: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Liceum Ogólnokształcącym im. Wincentego Pola w Czersku przy ul. Szkolnej 3 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu „Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS” przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Część VII: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Brusach przy ul. Ogrodowej 2 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu „Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS” przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/. Część VIII: Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Chojnicach przy ul. Świętopełka 3 1. Umowa na okres od podpisania do 31 października 2018 roku w wymiarze 50 godzin w miesiącu. 2. Realizacja usług nie obejmuje miesięcy: lipiec 2017 r. oraz lipiec 2018 r. - Wykonawca w tym okresie nie będzie wystawiał faktur/rachunków. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu „Oświadczenia Zleceniobiorcy Dane do zgłoszenia Zleceniobiorcy do ubezpieczeń w ZUS” przed podpisaniem umowy według załącznika, w przypadku zawarcia umowy zlecenia, na którą zleceniobiorca nie będzie wystawiał faktur. 4. Usługa wykonywana będzie w godzinach urzędowania szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku opiekun infrastruktury laboratoryjnej obejmuje: 1) dokonanie sprawdzenia ilościowego i jakościowego zakupionych w ramach projektu tabletów, 2) przygotowywanie tabletów do zajęć (ładowanie sprzętu), 3) zgłaszanie ewentualnych napraw gwarancyjnych urządzeń (tabletów) będących na gwarancji producenta oraz monitorowanie terminu ewentualnych napraw, 4) bieżące utrzymanie pracowni środowiskowej polegające na: a) wykonywaniu cyklicznych testów sprzętu, b) zgłaszanie usterek, tj. zgłaszanie do właściwego podmiotu ewentualnych awarii infrastruktury badawczej oraz monitorowanie terminu jej napraw, c) wykonywanie drobnych napraw, tj. m. in.: wymiana bezpiecznika, d) przygotowywanie sprzętu do zajęć (ładowanie akumulatorów), e) wykonywanie czynności obsługowych opisanych w instrukcji urządzeń, f) udzielanie doraźnej pomocy osobom prowadzącym zajęcia w pracowni 5) wykonywanie innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i pracowni środowiskowej. 6. Usługa będzie wykonywana zgodnie z założeniami określonymi w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących DZIAŁ D do niniejszej SIWZ. 7. Wynagrodzenie uwzględniające koszty Zakładu Pracy obejmuje wszelkie koszty przedmiotu umowy (kwota wynagrodzenia stanowi całość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia oraz obejmuje zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu wykonania umowy). Zamawiający będzie rozliczał przedmiot umowy w stosunku miesięcznym. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50300000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach