Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
- Data zamieszczenia: 2014-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Grażyńskiego 5 5
40-126 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
REGON: 24103162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OKRESOWA ROCZNA KONTROLA STANU TECHNICZNEGO PRZEWODÓW KOMINOWYCH ORAZ WYKONANIE USŁUG KOMINIARSKICH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest okresowa roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) oraz wykonanie usług kominiarskich (opinii i zaleceń) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Ilekroć w SIWZ jest mowa o EB-3 i EB-4 oznacza to odpowiednio: Oddział Eksploatacji Budynków nr 3 oraz Oddział Eksploatacji Budynków nr 4 w Katowicach. Zamówienie podzielone jest na 2 części: 1) Część 1 - obejmuje wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez EB-3 i EB-4. 2) Część 2 - obejmuje wykonanie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez EB-3 i EB-4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Dla Części 1 - Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 7a do SIWZ), w szczególności: Zakres obowiązków umownych (Załącznik nr 1 do Wzoru umowy), Zestawienie ilości budynków i lokali objętych przeglądem przewodów kominowych (Załącznik nr 2 do Wzoru umowy), Wykaz budynków i lokali do przeglądu kominiarskiego (Załącznik nr 2a do Wzoru umowy). 2) Dla Części 2 - Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 7b do SIWZ), w szczególności: Zakres czynności usług kominiarskich (Załącznik nr 1 do Wzoru umowy), Wykaz budynków i lokali do przeglądu kominiarskiego (Załącznik nr 2a do Wzoru umowy) oraz Załącznik nr 8 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2. UWAGA!!! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji dla Części 2 zamówienia w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia ilości usług kominiarskich - opinii i zaleceń, objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1b do SIWZ) określił minimalne ilości koniecznych do wykonania usług kominiarskich. Minimalne ilości stanowią gwarantowany zakres zamówienia jaki na pewno zostanie zrealizowany. Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia ilości gwarantowanych (w okresie trwania umowy) o 20% dla każdej usługi wymienionej w poz. 1-8 tabeli Formularza ofertowego (Załącznik nr 1b do SIWZ). Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie kwota wynikająca z przemnożenia zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych netto i maksymalnych ilość określonych w Załączniku nr 8 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2, powiększona o należny podatek VAT. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji i tym samym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w zakresie wodno-kanalizacyjnym, wentylacji i klimatyzacji w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Modernizacja pomieszczeń znajdujących się na II piętrze w budynku głównym Urzędu Miejskiego przy Al. Zwycięstwa 20
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie okresowej kontroli obiektów budowlanych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego
Dodano: 2016-06-07 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, urządzeń ciśnieniowych oraz urządzeń dźwignicowych w Centralnym Zakładzie Odwadniania Kopalń Część I do VII
Dodano: 2016-04-28 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, w Oddziale Centralny Zakład Odwadniania Kopalń: Część I: Badanie trzyletnie maszyn wyciągowych Część II: Badanie lin wyciągowych Część III: Badanie zawieszeń naczyń i lin wyciągowych
Dodano: 2016-04-13 - Badania roczne i trzyletnie elementów górniczych wyciągów szybowych szybów Kolejowy, Guido i szybika Guido, urządzeń zabezpieczeń osprzętu i rozdzielń elektrycznych, urządzenia transportu specjalnego (kolejka podwieszona) na terenie ZKWK Guido przypadające od 1.04. 2016 roku do 31 03. 2017 zgodnie z zaleceniami ujętymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. Nr 139, poz. 1169). ZP/12/MGW/2016.
Dodano: 2016-04-07 - Wykonanie badania i ocena stanu technicznego obudowy szybów: Zadanie I - Szybu Witold I Zadanie II - Szybów Kolejowy I, Zygmunt August II i Bańgów, Zadanie III - Szyby Gigant i Mikołaj, Zadanie IV- Szyb Ewa, Zadanie V - szyb Wentylacyjno - Podsadzkowy Zadanie VI - Badanie stanu technicznego obudowy szybów Jan III i V zachodni
Dodano: 2016-04-06 - Badania roczne i trzyletnie elementów górniczych wyciągów szybowych szybów Kolejowy, Guido i szybika Guido, urządzeń zabezpieczeń osprzętu i rozdzielń elektrycznych, urządzenia transportu specjalnego (kolejka podwieszona) na terenie ZKWK Guido przypadające od 1.04. 2016 roku do 31 03. 2017 zgodnie z zaleceniami ujętymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. Nr 139, poz. 1169). ZP/04/MGW/2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa pawilonu szpitalnego dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziału intensywnej opieki medycznej i przychodni przyszpitalnych wraz z rozbiórką przybudówek gospodarczych i budową fundamentu pod zbiornik ciekłego tlenu na terenie szpitala miejskiego
Dodano: 2016-03-17 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, w Oddziale KWK Boże Dary
Dodano: 2016-03-02 - Usługi kominiarskie
Dodano: 2015-12-16