Przetargi.pl
OKRESOWA ROCZNA KONTROLA STANU TECHNICZNEGO PRZEWODÓW KOMINOWYCH ORAZ WYKONANIE USŁUG KOMINIARSKICH

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 24103162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OKRESOWA ROCZNA KONTROLA STANU TECHNICZNEGO PRZEWODÓW KOMINOWYCH ORAZ WYKONANIE USŁUG KOMINIARSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest okresowa roczna kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) oraz wykonanie usług kominiarskich (opinii i zaleceń) w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Ilekroć w SIWZ jest mowa o EB-3 i EB-4 oznacza to odpowiednio: Oddział Eksploatacji Budynków nr 3 oraz Oddział Eksploatacji Budynków nr 4 w Katowicach. Zamówienie podzielone jest na 2 części: 1) Część 1 - obejmuje wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez EB-3 i EB-4. 2) Część 2 - obejmuje wykonanie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez EB-3 i EB-4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Dla Części 1 - Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 7a do SIWZ), w szczególności: Zakres obowiązków umownych (Załącznik nr 1 do Wzoru umowy), Zestawienie ilości budynków i lokali objętych przeglądem przewodów kominowych (Załącznik nr 2 do Wzoru umowy), Wykaz budynków i lokali do przeglądu kominiarskiego (Załącznik nr 2a do Wzoru umowy). 2) Dla Części 2 - Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 7b do SIWZ), w szczególności: Zakres czynności usług kominiarskich (Załącznik nr 1 do Wzoru umowy), Wykaz budynków i lokali do przeglądu kominiarskiego (Załącznik nr 2a do Wzoru umowy) oraz Załącznik nr 8 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2. UWAGA!!! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji dla Części 2 zamówienia w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia ilości usług kominiarskich - opinii i zaleceń, objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1b do SIWZ) określił minimalne ilości koniecznych do wykonania usług kominiarskich. Minimalne ilości stanowią gwarantowany zakres zamówienia jaki na pewno zostanie zrealizowany. Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia ilości gwarantowanych (w okresie trwania umowy) o 20% dla każdej usługi wymienionej w poz. 1-8 tabeli Formularza ofertowego (Załącznik nr 1b do SIWZ). Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie kwota wynikająca z przemnożenia zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych netto i maksymalnych ilość określonych w Załączniku nr 8 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2, powiększona o należny podatek VAT. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji i tym samym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach