Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych i wojewódzkich w Częstochowie.

Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Popiełuszki 4/6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3664095, 3664337 wew. 34 , fax. 34 3664305 wew. 60, 3664337
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie
    ul. Popiełuszki 4/6 4/6
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 3664095, 3664337 wew. 34, fax. 34 3664305 wew. 60, 3664337
    REGON: 15030984700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych i wojewódzkich w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakres prac obejmuje między innymi: a) Wykonanie inwentaryzacji terenowej wszystkich znaków drogowych (pionowych, poziomych, znaków zmiennej treści), urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych w pasach drogowych dróg publicznych o kategorii drogi krajowe i wojewódzkie w granicach administracyjnych miasta Częstochowy (wykaz ulic stanowi załącznik do SIWZ, ich łączna długość wynosi: drogi krajowe 47,751 km, drogi wojewódzkie 20,497 km). b) Przetworzenie i opracowanie pozyskanych danych w celu stworzenia mapy oznakowania w wersji cyfrowej w formacie [dwg], zawierającej: - oznakowanie pionowe - znaki pionowe z atrybutami opisowymi (nazwa ulicy, kategoria, grupa i nazwa znaku, typ materiału zastosowanego na lico znaku, sposób mocowania) - znaki o zmiennej treści - znaki i tablice o zmiennej treści z atrybutami opisowymi (nazwa ulicy, barwa i wymiary znaku) - oznakowanie poziome - znaki poziome z atrybutami opisowymi (znaki cienko i grubowarstwowe, chemoutwardzalne i termoplastyczne, wymiary linii poziomych, powierzchnie) oraz punktowe elementy odblaskowe - sygnalizację świetlną - rodzaje źródeł światła w sygnalizatorach (żarówki pojedyncze, wkłady dwużarówkowe, wkłady LED), ekrany kontrastowe, przyciski dla pieszych, sygnalizatory dźwiękowe, sygnalizatory miniaturowe, studzienki kablowe, lokalizacja sterowników sygnalizacji, skrzynek złączowych itp., pętle indukcyjne, kamery wideodetekcji, czujniki radarowe, maszty krótkie, wysięgniki, rodzaje sygnalizatorów (ogólne, kierunkowe, warunkowe, dla pojazdów, dla pieszych, rowerzystów, tramwajów, jednokomorowe ostrzegawcze), rodzaje wysięgników i konstrukcji bramowych - urządzenia bezpieczeństwa ruchu z atrybutami opisowymi (lokalizacja, nazwa urządzenia oraz odpowiednio do urządzenia np. wymiar, rodzaj zastosowanego materiału). c) Wdrożenie mapy oznakowania na 6 (sześciu) stanowiskach komputerowych Zamawiającego. 2) Przedmiot zamówienia musi składać się z: a) Geodezyjnej mapy zasadniczej w wersji elektronicznej w skali 1:500 w programie AutoCAD, pliki z rozszerzeniem [dwg]. Każdy plik musi odpowiadać jednej sekcji mapy zasadniczej, nazwy plików zgodne z geodezyjnym oznaczeniem sekcji. b) Mapy sytuacyjnej organizacji ruchu przedstawiającej wykonaną inwentaryzację w wersji elektronicznej w skali 1:500 w programie AutoCAD min. wersja 2007, pliki z rozszerzeniem [dwg]. Każdy plik musi odpowiadać jednej sekcji mapy zasadniczej, nazwy plików zgodne z geodezyjnym oznaczeniem sekcji. c) Mapy sytuacyjnej organizacji ruchu przedstawiającej wykonaną inwentaryzację w wersji papierowej, wydruki w formacie A-3 w skali 1:500 lub 1:1000 (w 2 egzemplarzach). d) Zestawienia pisemnego w formie tabeli programu Excel wykrytych błędów oznakowania z opisem błędu i jego lokalizacji oraz wskazaniem właściwej mapy. Zestawienie powinno również obejmować opis stanu oznakowania (np. wyblakłe, do odnowienia itp.). e) Zestawienia pisemnego w formie tabeli programu Excel ilości znaków pionowych (z określeniem kategorii, symbolu i nazwy), urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (z określeniem symbolu i nazwy), sygnalizacji świetlnych (w podziale na sygnalizatory kołowe, piesze, pieszo-rowerowe, rowerowe, tramwajowe) - dla każdej sekcji. 3) Wszystkie elementy organizacji ruchu wprowadzone na mapę sytuacyjną muszą mieć możliwość edytowania w aplikacji użytkowanej przez Zamawiającego (GeoAsystent). Ewentualnie używana przez Wykonawcę do celów realizacji niniejszego zamówienia lub opracowana własnym staraniem aplikacja musi spełniać dokładnie wszystkie wymogi aplikacji GeoAsystent istniejącej i używanej w tutejszym Zarządzie. Efekt pracy Wykonawcy będzie kontrolowany za pomocą zestawu narzędzi będącym częścią aplikacji GeoAsystent. 4) Wszelkie słowniki (np. nazw ulic) używane przez Wykonawcę muszą być zgodne z prowadzonymi przez Zamawiającego. 5) Zamawiający określa warstwy, jakie muszą być wykazane w wersji elektronicznej map oznakowania: a) mapa zasadnicza, b) znaki drogowe pionowe, c) znaki o zmiennej treści, d) znaki drogowe poziome, e) sygnalizacja świetlna, f) urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. 6) Wszystkie pliki muszą posiadać taką samą, jednolitą strukturę warstw, bloków i atrybutów. 7) Zamówienie musi być wykonane w oparciu i zgodnie z obowiązującymi przepisami, a m.in.: a) Ustawa Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z póżn. zm.) b) Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. z 2002r. Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.) c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003r. Nr 220, poz.2181, z późn. zm.). 8) Zamawiający jest w posiadaniu następujących materiałów, z którymi wykonawcy mogą zapoznać się w siedzibie Zamawiającego: Operacyjna Mapa Oznakowania w programie InterCAD, ostatnia aktualizacja wykonana w 2003r.) oraz zatwierdzone projekty organizacji ruchu wykonane w latach 2003-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 300.00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach