Przetargi.pl
Ogrzewanie powietrzem z wykorzystaniem rekuperacji w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z. Wykonanie wentylacji mechanicznej budynku basenowego Sanatorium wraz z rekuperacją.

Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Przy Stawku 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3552626 , fax. 052 3552626 w. 339
  • Data zamieszczenia: 2011-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z
    ul. Przy Stawku 12 12
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3552626, fax. 052 3552626 w. 339
    REGON: 01062511700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ogrzewanie powietrzem z wykorzystaniem rekuperacji w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z. Wykonanie wentylacji mechanicznej budynku basenowego Sanatorium wraz z rekuperacją.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: Uwaga W załączonej dokumentacji technicznej wykonania instalacji wentylacji mechanicznej budynku basenowego Sanatorium wraz z rekuperacją znajduje się również dokumentacja techniczna na przyległy segment zabiegowy. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić tylko dokumentację obejmującą budynek basenu i przedbasenia tj. szatnie, natryski, salę gimnastyczną, pomieszczenia przed salą gimnastyczną oraz dach. 1.Demontaż istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej na całym budynku basenowym (parter, I piętro, II piętro, dach). 2.Montaż nowej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z rekuperacją ciepła w pomieszczeniach: a)parteru - pomieszczenia parteru, b)I piętra - pomieszczenie sali basenowej + pomieszczenia szatni, natrysków, sauny. c)II piętra - pomieszczenia sali gimnastycznej + towarzyszące. d)wentylacja dachowa. 3.Montaż central wentylacyjnych w miejscach do tego przeznaczonych zgodnie z projektem technicznym. 4.Wykonanie instalacji sterowniczej i elektrycznej dla całego systemu wentylacji mechanicznej. 5.Uruchomienie technologiczne wykonanej wentylacji mechanicznej. 6.Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach związanych z montażem instalacji mechanicznej. 7.Uzyskanie i przedłożenie do dnia 11.07.2011r. pozwolenia na użytkowanie kompletnej instalacji wentylacji mechanicznej dla całości kondygnacji tj. parteru, I i II piętra (dotyczy gabinetów zabiegowych i pomieszczeń przynależnych) oraz basenu, wystawionego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. W skład zakresu robót budowlanych wchodzi: 1.Montaż i uruchomienie czteroosobowej sauny - opcja sucha i parowa. 2.Wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z załączonym przedmiarem. 3.Wyburzenie ścianek działowych, wykonanie niezbędnych otworów dla wszystkich instalacji. 4.Wykonanie instalacji wod-kan z montażem urządzeń sanitarnych. 5.Wykonanie ścianek działowych, tynków, sufitów podwieszanych w pomieszczeniach zgodnie z dokumentacją. 6.Wykonanie posadzek betonowych wraz z ułożeniem terakoty i wykładzin. 7.Ułożenie płytek ściennych w pomieszczeniach natryskowych, szatniach oraz napraw po wykonaniu instalacji. 8.Wykonanie gładzi gipsowych i malowanie pomieszczeń sali basenowej, szatni, natrysków. Wykonanie zabudów kanałów wentylacyjnych w sali gimnastycznej oraz w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji technicznej. 9.Wykonanie zamurowań i tynków na otworach przy prowadzeniu wszystkich instalacji. Do wykonywania robót w tzw. pomieszczeniach mokrych należy stosować materiały mające zastosowanie dla pomieszczeń o zwiększonej odporności na wilgoć i parę (gładzie, farby, kleje, płyty GK itp.) 2.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego. 3.Zobowiązuje się potencjalnych oferentów /po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym/ do przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów, w których ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania ofert i zawarcia umowy. Ponadto oferenci zobowiązani są do zapoznania się z dokumentacją techniczną i wykonawczą. Kontakt telefoniczny - Pan Karol Tabaczyński nr tel. 0 507 139 787. 4.Wykonując przedmiot umowy Wykonawca uwzględni fakt, że realizacja przedmiotu umowy odbywała się będzie w trakcie funkcjonowania Sanatorium, które prowadzi całodobową działalność leczniczą. Roboty będą mogły być wykonywane od poniedziałku do soboty w godz. od 7.00 do 20.00. Roboty związane z nadmiernym hałasem ( np. praca młotów, wiertarek) będą mogły być wykonywane w godzinach uzgodnionych wcześniej z Zamawiającym. 5.Oferent obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego /PDF/ w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. W/wym. kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w programie do tworzenia kosztorysów. 6.Oferent zobowiązany jest dołączyć dekadowy harmonogram robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000 zł 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytezni.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach