Przetargi.pl
Dostawa 1 kpl. aparatu do pomiaru gradientu przezzwężeniowego FFR z prowadnikami, 3 szt. respiratorów , 1 szt. elektrokardiografu, 4 szt. holterów EKG.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53/59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6101510 , fax. 056 6596128
  • Data zamieszczenia: 2011-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53/59 53/59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6101510, fax. 056 6596128
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 1 kpl. aparatu do pomiaru gradientu przezzwężeniowego FFR z prowadnikami, 3 szt. respiratorów , 1 szt. elektrokardiografu, 4 szt. holterów EKG.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - 1 kpl. aparatu do pomiaru gradientu przezzwężeniowego FFR z prowadnikami

    1. Aparat do pomiaru gradientu przezzwężeniowego FFR - 1 szt.
    1.1 Urządzenie przenośne o wadze < 0,3 kg
    1.2 Możliwość montażu do statywu albo do stołu zabiegowego
    1.3 Monochromatyczny wyświetlacz LCD
    1.4 Zakres pomiarów ciśnienia: -30 do + 330 mmHg
    1.5 Dokładność pomiaru: ?3 mmHg (w zakresie od -30 do +100 mmHg) i ?3% (powyżej 100 mmHg)
    1.6 Podłączenie aparatu FFR za pomocą kabla do istniejącego fizjosystemu
    2. Prowadnik do pomiaru gradientu przezzwężeniowego FFR - 15 szt.
    2.1 Średnica 0,014 cali
    2.2 Długość: 185 cm i 300 cm
    2.3 Końcówka prosta i J
    2.4 Miękka, atraumatyczna końcówka
    3. Warunki gwarancji i serwisu
    3.1 Gwarancja - min. 24 miesiące
    3.2 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.
    3.3 Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
    3.4 Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
    3.5 Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie
    3.6 Bezpłatna instalacja urządzenia
    3.7 Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)
    3.8 Instrukcja obsługi w języku polskim
    Zadanie Nr 2 - 3 szt. respiratorów
    1. Zasilanie elektryczne AC 230V 50Hz +/- 10%
    2. Respirator wyposażony w pojedynczy, podstawowy kolorowy ekran LCD min. 12cali regulowany w min. dwóch płaszczyznach (niezależnie od obudowy respiratora)
    3. Zasilanie akumulatorowe na minimum 30 min.
    4. Zasilanie w powietrze i tlen medyczny z centralnej szpitalnej instalacji gazów (min. 3 - 6 bar)
    5. Możliwość awaryjnej pracy przy zasilaniu tylko jednym gazem (O2 lub powietrze)
    6. Wentylacja PCV (ciśnieniowo zmienna)
    7.Wentylacja VCV (objętościowo zmienna)
    8. Wentylacja ciśnieniowa dwupoziomowa typu (Bi-Level, BiPAP, DuoPAP)
    9. Wentylacja z zadaną objętością z ograniczeniem ciśnienia
    10. Wentylacja wspomagania oddechu spontanicznego ciśnieniem
    11. Wentylacja SIMV kontrolowana objętościowo i ciśnieniowo
    12. Wentylacja z zadanym ciśnieniem z gwarantowaną objętością
    13.Możliwość ustawienia parametrów wentylacji bezdechu z aktywacją w czasie min. 10 do 60 s.
    14. Oddech ręczny
    Zakres objętości pojedynczego oddechu min. 20 - 2000 ml
    15. Zakres częstości oddychania w zakresie od min. 5 - 120 oddechów/min
    16. I:E min. 4:1 do 1:9
    17. Ciśnienie wdechowe min. 5 - 95 cm H2O
    18. Ciśnienie wspomagania min. 0 - 50 cm H2O
    19. PEEP/CPAP min. do 50 cm H2O
    20. Stężenie O2 w mieszaninie oddechowej regulowane płynnie w zakresie min. 21 - 100%
    21. Przepływ bazowy regulowany ręcznie w zakresie min. 2-9 L/min
    22. Wyzwalanie oddechu - czułość przepływowa regulowana w zakresie min. od 1 - 8 L/min
    23. Wyzwalanie oddechu - regulacja (płynna lub skokowa) czułości ciśnieniowej w zakresie min. od -1 do -8 cmH2O
    24. Pomiar pojemności życiowej płuc pacjenta - VC
    25. Pomiar NIF
    26. Procedura P 0.1
    27. Nebulizer
    28. Monitorowanie stężenia O2 - Pomiar tlenu za pomocą wewnętrznego, elektronicznego (niechemicznego) czujnika tlenowego nie wymagającego okresowej wymiany
    29. Pomiary spirometryczne z kreśleniem minimum trzech różnych pętli spirometrycznych
    30. Monitorowanie częstości oddechów
    31. Zatrzymanie wdechu
    32. Zatrzymanie wydechu
    33. Funkcja ułatwiająca natlenienie pacjenta przed odsysaniem z zatrzymaniem pracy respiratora w trybie gotowość i wyłączenie alarmów na minimum 120 sekund
    34. Monitorowanie objętości pojedynczego oddechu i objętości minutowej oddechów kontrolowanych
    35. Pomiar oporów i podatności dynamicznej układu oddechowego
    36. Regulacja czasu narastania oddechów
    37. Monitorowanie ciśnienia minimalnego, szczytowego, średniego
    38. Monitorowanie przepływu w układzie pacjenta
    39. Pamięć alarmów
    40. Alarm bezdechu z możliwością uruchomienia trybu wentylacji bezdechu
    41. Alarm objętości minutowej
    42. Alarm ciśnienia w układzie oddechowym
    43. Alarm częstości oddechowej
    44. Alarm stężenia tlenu
    45. Alarm braku zasilania gazowego i elektrycznego
    46. Alarmy techniczne z podaniem informacji w j. polskim
    47. Pamięć trendów wszystkich parametrów wentylacji (nastawianych i monitorowanych) zapisywana i prezentowana w respiratorze min. 7 dni
    48. Respirator umieszczony na wózku jezdnym, min. 2 koła z blokadą
    49. Obsługa respiratora w języku polskim: menu przycisków , komunikaty ekranowe
    50. Sterylizowalny w autoklawie układ oddechowy dla dorosłych: rury oddechowe, złączka Y - 2 kpl.
    51. Filtr HME (sztuczny nos) - 10 szt. dla dorosłych.
    52. Instrukcja obsługi w języku polskim wraz ze szkoleniem personelu
    53. Warunki gwarancji i serwisu
    54. Gwarancja - min. 24 miesiące
    55. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.
    56. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
    57. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
    58. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie
    59. Bezpłatna instalacja urządzenia
    60. Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)
    61. Instrukcja obsługi w języku polskim
    Zadanie Nr 3 - 1 szt. elektrokardiografu
    1. Częstotliwość próbkowania sygnału ekg przez aparat - min. 1000 próbek /s
    2. Współczynnik tłumienia szumów przez aparat CMRR>120dB
    3. Rozdzielczość sygnału wejściowego aparatu - min. 4 uV
    4. Zakres częstotliwości pomiarowej aparatu - min. 0,05-100Hz
    5. Filtr sieciowy 50 Hz
    6. Filtr mięśniowy w zakresie od 20 do 150 Hz
    7. Niwelowanie płynięcia izolinii (automatyczne sprowadzanie linii zerowej)
    8. Kolorowy wyświetlacz graficzny LCD min. 7cali
    9. Praca w trybie zasilania sieciowego
    10. Praca w trybie zasilania bateryjnego
    11. Możliwość monitorowania pacjenta z wewnętrznego akumulatora przez min.3 godziny
    12. Czas ładowania akumulatorów max. 2,5 godziny
    13. Rejestracja przebiegów na papierze formatu A4
    14. Równoczesna rejestracja 12 odprowadzeń
    15. Prezentacja graficzna badania w postaci 3, 6 lub 12 krzywych na jednej stronie
    16. Wybór różnych raportów w trybie auto
    17. Pomiar parametrów krzywej ekg
    18. Wykrywanie wszczepionego stymulatora
    19. Zabezpieczenie aparatu przed impulsem defibrylacji
    20. Klawiatura alfanumeryczna plus klawisze funkcyjne i klawisz nawigacji
    21. Masa aparatu do 6 kg
    22. Badanie ekg - tryb manual
    23. Badanie ekg - tryb auto
    24. Tryb arytmii
    25. Czułość (AUTO, 5, 10 , 20, 40 mm/mV)
    26. Prędkość wydruku: 5; 12.5; 25; 50 mm/s
    27. Wyświetlanie danych pacjenta na ekranie
    28. Wyświetlanie od 3 do12 przebiegów krzywych EKG na ekranie
    29. Identyfikacja grupy odprowadzeń
    30. Wynik obliczonego parametru HR
    31. Sygnalizacja włączenia / wyłączenia filtrów
    32. Wizualna i akustyczna sygnalizacja braku kontaktu elektrod
    33. Kabel ekg modułowy z możliwością wymiany pojedynczych przewodów pacjenta
    34. Kabelki pacjenta typu - banan
    35. Wyposażenie w elektrody przedsercowe (przyssawkowe) i kończynowe (klamrowe)
    36. Wózek z pojemnikiem na akcesoria
    37. Gniazdo karty pamięci typu SD
    38. Wyjście do podłączenia zewnętrznego monitora
    39. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim
    40. Warunki gwarancji i serwisu
    41.Okres gwarancji - min 24 miesiące
    42.Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
    43. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
    44. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługującego urządzenie
    45.Instrukcja obsługi w języku polskim
    46. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
    47. Bezpłatna instalacja urządzenia
    48.Elektrokardiograf zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancyjnym)
    Zadanie Nr 4 - 4 szt. holterów EKG

    1. Waga bez baterii maks. 65g
    2. Wyświetlacz ciekłokrystaliczny min. 1,9 cala
    3. Jednoczesna rejestracja sygnału EKG z trzech odprowadzeń z projekcją do 12 odprowadzeń
    4. Zdefiniowana rozdzielczość przetwornika analogowo cyfrowego 10 bitów
    5. Skokowa regulacja wzmocnienia 0,5x, 1x, 2x
    6. Czas rejestracji - 7 dni
    7. Częstotliwość próbkowania 175 próbek/sek.
    8. Komunikacja z analizatorem poprzez gniazdo USB
    9. Weryfikacja jakości sygnału EKG oraz jakości kontaktu elektrod ze skórą poprzez wyświetlacz LCD
    10. Rejestracja sygnału EKG bez kompresji
    11. Detekcja sygnału ze stymulatora
    12. Przycisk zdarzeń aktywny podczas rejestracji sygnału ekg
    13. Analiza zarejestrowanego sygnału EKG możliwa przy użyciu analizatora holterowskiego Zymed 1810 będącego własnością Zamawiającego
    14. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim.
    15. Warunki gwarancji i serwisu
    16. Gwarancja - min. 24 miesiące
    17. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.
    18. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
    19. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
    20. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie
    21. Bezpłatna instalacja urządzenia
    22. Instrukcja obsługi w języku polskim
    23. Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331574009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach