Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
- Data zamieszczenia: 2018-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
pl. Słowiański 8
59220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
REGON: 39064725100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Ogródek wielopokoleniowy do zabawy i uprawiania sportu przy ul. Bydgoskiej (LBO)” w Legnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw, siłowni plenerowej oraz miejsca wypoczynku dla różnych grup wiekowych przy ul. Bydgoskiej na działce nr 127/4 – własność Gminy Legnica. Zakres prac: 1) roboty przygotowawcze – demontażowe i ziemne, - wykonanie nawierzchni z piasku na terenie placu zabaw - wykonanie nawierzchni mineralnej (w technologii Hansegrand) na terenie siłowni zewnętrznej. 2) montaż urządzeń zabawowych: a) zestaw zabawowy b) karuzela tarczowa c) bujaki – 2 szt. d) huśtawka z jednym siedziskiem płaskim, jednym koszyczkowym i jednym typu bocianie gniazdo 3) montaż urządzeń siłowni: a) wioślarz b) orbitrek c) biegacz pojedynczy d) wycisk górny e) wycisk siedząc f) podwójne wahadło 4) montaż ogrodzenia betonowego i wejścia typu „stop-dog” 5) wykonanie nasadzenia drzew – 1 szt. 6) montaż elementów małej architektury: a) ławka z oparciem – 4 szt. b) kosz na odpadki – 1 szt. c) stojak na rowery – 5 szt. d) tablica informacyjna z regulaminem – 2 szt. e) stół do gry w chińczyka – 1 szt. f) stół do gry w szachy – 1 szt. Wszystkie elementy wolne – nie mogą zawierać metali ciężkich. Szczegółowy zakres zamówienia – określa załączona dokumentacja – Rozdział 4 – SIWZ (zawierający: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), projekt oraz przedmiar robót), projekt umowy – Rozdział 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3000,00 PLN słownie trzy tysiące złotych, Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie- nazwa wpłacającego
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 4) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu placu zabaw luib siłowni zewnętrznej. Co najmniej jedno z tych zamówień winno obejmować wykonanie placu zabaw o pow. min. 200 m2 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 6) oświadczenie, że wskazana w załączniku nr 4 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2017r. poz. 1332 – z późniejszymi zmianami) oraz że jest wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanej jej funkcji; 7) informacje, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na 1 zadaniu polegającym na wykonaniu placu zabaw lub siłowni zewnętrznej - wg wzoru załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 8) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do niniejszej instrukcji; 6) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 7 do niniejszej instrukcji; 5) wykaz cen - wg załącznika nr 8 do niniejszej instrukcji; 7) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 8) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz; 9) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 10) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 11) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i ustawowej formie. 12) W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy -informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – co inny Wykonawca –uczestnik ww. postępowania- wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa Przedszkola Publicznego w Niemczy – etap II ZAGOSPODAROWANIE TERENU”
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie w systemie projektuj i buduj miejsc gromadzenia odpadów w formie pojemników półpodziemnych we wnętrzu blokowym zlokalizowanym we Wrocławiu, w obrębie ulic: Powstańców Śl., Zaporoska, Wielka.
Dodano: 2024-07-09 - Zagospodarowanie działki gminnej przy ul. Fabrycznej w Chocianowie
Dodano: 2022-10-31 - Zabezpieczenie poterny przy ul. Starowałowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „ul. Starowałowa II etap + poterna”.
Dodano: 2022-10-10 - Zagospodarowanie działki gminnej przy ul. Fabrycznej w Chocianowie
Dodano: 2022-09-08 - Roboty budowlane w ramach zagospodarowania wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Jedności Narodowej, Ołbińska, Kręta, Słowiańska, Roosevelta – część wschodnia ograniczona ulicami: Jedności Narodowej..
Dodano: 2022-08-11 - . „Budowa Parku Dinozaura w Prusicach” II postępowanie
Dodano: 2022-08-10 - „Budowa Parku Dinozaura w Prusicach”
Dodano: 2022-07-20 - ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI „Przebudowa drogi gminnej ul. Dworcowej, Zimowej, Polarnej, Śnieżnej w miejscowości Bielany Wrocławski.”
Dodano: 2021-03-22 - „Budowa parku kieszonkowego na rogu ulic Głogowskiej i Targowej”
Dodano: 2021-02-23