Przetargi.pl
OGŁOSZENIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA DOSTAWĘ WĘGLA TYPU ORZECH GATUNEK I.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Kobylińska 10a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7253668 , fax. 062 7253668
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie
    ul. Kobylińska 10a 10a
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7253668, fax. 062 7253668
    REGON: 00334092000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Jednostka Oganizacyjna Nieposiadające osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OGŁOSZENIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA DOSTAWĘ WĘGLA TYPU ORZECH GATUNEK I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla typu ORZECH GATUNEK I o parametrach: wartość opałowa 28-30 MJ/kg, popiół: 5 -6 %, siarka: 05 -0,6 % wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem na terenie miasta i gminy Krotoszyn w ilości 100 ton, na rzecz klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie. 2.Wykonawca dostarczy węgiel własnym transportem do miejsc zamieszkania klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie na terenie miasta i gminy Krotoszyn. 3.Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy imienną listę wraz z adresami klientów. 4.Wykonawca dostarczy węgiel dla klientów Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania imiennej listy od Zamawiającego. 5.Wykonawcę obciąża załadunek i rozładunek. 6.Koszt usługi transportu, załadunku i rozładunku należy odnieść do jednej tony węgla. 7.Wykonawca musi tak skalkulować cenę jednostkową tony węgla, aby nie ulegała zmianie w trakcie trwania umowy. 8.Cena określona przez Wykonawcę jest wiążąca na czas realizacji umowy i nie będzie podlegała zmianom. 9.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokument pod nazwą Dowód dostawy lub inny dokument potwierdzający odbiór przedmiotu zamówienia (węgiel) przez wskazanego klienta ( z numerem dowodu osobistego i z własnoręcznym podpisem). 10.Każdorazowo na życzenie Zamawiającego, Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie przedstawić aktualny certyfikat jakości dostarczanej dostawy węgla (tj. Certyfikat ( karta) jakości węgla określający: wartość opałową, zawartość popiołu, siarki)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci Wykonawcy, którzy: Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mianowicie: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy PZP. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, według wzoru - Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.Zaakceptowany projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym NIP. 6.Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON. Dokumenty w/w są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach