Gmina Sobków ogłasza przetarg
- Adres: 28-305 Sobków, pl. Wolności
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 871 037 , fax. 413 871 034
- Data zamieszczenia: 2019-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobków
pl. Wolności 12
28-305 Sobków, woj. świętokrzyskie
tel. 413 871 037, fax. 413 871 034
REGON: 29101073100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sobkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Oferta przetargowa na świadczenie usług związanych z realizacją zadania pod nazwą: "Poprawa gospodarki wodno- ściekowej na terenie Gminy Sobków poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Brzegi” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z realizacją zadania pod nazwą "Poprawa gospodarki wodno- ściekowej na terenie Gminy Sobków poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Brzegi” podzielone na dwa zadania: I „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Brzegi gm. Sobków” (kwalifikowalne) II. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Brzegi i Brzegi Małe gm. Sobków” (niekwalifikowalne) Skrócony opis przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (I etap) oraz pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, nadzór i rozliczenie robót przy realizacji zadania (II etap) pod nazwą: "Poprawa gospodarki wodno- ściekowej na terenie Gminy Sobków poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Brzegi”: a. Przygotowanie dokumentacji przetargowej do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy Inwestycji, udział w pracach komisji przetargowej dokonującej wyboru Wykonawcy, udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania wykonawców w trakcie trwania procedury, przygotowanie pism i protokołów dot. procedury przetargu a także udział w ewentualnych procedurach odwoławczych. oraz weryfikacja Opisu Przedmiotu Zamówienia na roboty budowlane, b. Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu w imieniu Zamawiającego obejmującej nadzór i zarządzanie tymi robotami w sensie fizycznym, ekonomicznym, finansowym, logistycznym i ich rozliczanie w trakcie trwania i po zakończeniu oraz zarządzanie ryzykiem budowlanym, c. Nadzór i zarządzanie wszelkimi robotami wymaganymi dla naprawy wad i uszkodzeń, jakie mogą być wskazane przez Zamawiającego lub w jego imieniu przed upływem Okresu Zgłaszania Wad jeśli to nastąpi w okresie obowiązywania umowy zawartej z Inżynierem. d. W ramach niniejszego zamówienia Inżynier kontraktu będzie zobowiązany do nadzorowania i zarządzania następującymi zadaniami: I zadanie – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Brzegi gm. Sobków” (kwalifikowalne) II zadanie - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Brzegi i Brzegi Małe gm. Sobków” (niekwalifikowalne) f. Szczegółowy zakres robót budowlanych opisano w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 9 SIWZ zawierającej projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót - załącznik nr 10 SIWZ. g. Szczegółowy zakres obowiązków, które Wykonawca będzie musiał wykonać, zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia i terminu składania ofert wskazanym w treści SIWZ w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 04.10.2019 r. do godz. 10:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 45 8493 0004 0080 0700 0013 0021 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy BPPID.271.4.2019 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału do sekretariatu Urzędu Gminy Sobków Plac Wolności 12, 28-305 Sobków, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie się stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt. 6.1
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 SIWZ: a. oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zawarte w druku Załącznik nr 4; b. oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zawarte w druku Załącznik nr 3 W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy Pzp, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub jej braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa i modernizacja pływalni miejskiej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Spółdzielczej 19
Dodano: 2024-05-07 - Nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Strzelce, Borzymów i Sufczyce w ramach projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Oleśnica
Dodano: 2023-03-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych dla potrzeb Powiatu Opatowskiego
Dodano: 2023-01-25 - Nadzór inwestorski nad zadaniami finansowanymi z Rządowego Programu Polski Ład
Dodano: 2022-12-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym poprzez termomodernizację budynków w gminie Małogoszcz”
Dodano: 2022-11-04 - „Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach realizacji inwestycji pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Koprzywnica””.
Dodano: 2022-09-29 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rozbudowa ul. Małowicza w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania „Budowa ul. Małowicza w Skarżysku-Kamiennej”
Dodano: 2022-08-04 - Nadzór inwestorski dla zadania :Adaptacja części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Działoszycach na potrzeby Miejsko Gminnego Centrum Kultury
Dodano: 2021-03-18 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa placu targowego przy ul. Ogrodowej
Dodano: 2021-03-17 - Zadanie 1 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 3 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 4 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 5 – Pełnienie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi z możliwością przekształcenia ich w interwencyjne badania ratownicze, związanymi z realizacją w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”.
Dodano: 2021-03-16