Przetargi.pl
Odtworzenie nawierzchni ulic Pocztowa, Miodowa, Łączna, Gołębia, Kręta, Krótka, Szkolna w Kluczach.

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
  • Data zamieszczenia: 2020-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
    REGON: 53776300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odtworzenie nawierzchni ulic Pocztowa, Miodowa, Łączna, Gołębia, Kręta, Krótka, Szkolna w Kluczach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odtworzenie nawierzchni ulic Pocztowa, Miodowa, Łączna, Gołębia, Kręta, Krótka, Szkolna w Kluczach w tym: Etap 1: Odtworzenie nawierzchni części ul. Miodowej, oraz ulic Łączna, Gołębia, Kręta, Krótka, Szkolna w Kluczach. Etap 2: Odtworzenie nawierzchni ulicy Miodowej w Kluczach. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu: Dla etapu 1 wykonanie: Robót pomiarowych, Rozbiórki nawierzchni dróg wraz z wywiezieniem i utylizacją materiału z rozbiórki. Odtworzeniu nawierzchni dróg poprzez wykonanie profilowania podłoża, wykonania podbudowy oraz nawierzchni bitumicznej. Odtworzenie nawierzchni bitumicznej o długościach: - ul. Szkolna - 47 m - ul. Krótka – odcinki o długości 37 m i 25 m, - ul. Łączna i Gołębia – odcinki o długości 13m, 26m, 23m, 43m, - ul. Miodowa odcinek o długości 47 m Szerokość odcinków dróg do odbudowy w zależności od miejsca od 3,0 m do 3,9 m. Dla etapu 2 wykonanie: Robót pomiarowych. Robót ziemnych wraz z wywiezieniem i utylizacją ziemi z rozbiórki. Odtworzeniu nawierzchni dróg poprzez wykonanie profilowania podłoża, wykonania podbudowy oraz nawierzchni bitumicznej. Utwardzenie pobocza. Odtworzenie nawierzchni bitumicznej o długości 223 m i o szerokości 5 m. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót, rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowiącymi jej integralną część stanowiącymi Załączniki do SIWZ: Przedmiar robót załącznik nr 5 do SIWZ ( 5.1 Etap 1 i 5.2 Etap 2) Rysunki załącznik nr 6 do SIWZ. Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie kosztorysowe, ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie kosztorysu powykonawczego potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. SZCZEGÓLNE WARUNKI PROWADZENIA ROBÓT: 1. Zamawiający wskazuje i zastrzega, że na terenie dróg objętych przedmiotem zamówienia równocześnie jest realizowane zadanie budowy kanalizacji przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Olkuszu Sp. z o.o., wobec czego wszelkie działania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia powinny być uzgadniane zarówno z Zamawiającym jak i Wykonawcą robót budowlanych realizujących zadanie dla Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Olkuszu, w celu nie zakłócania prowadzonych dotychczas prac. 2. Z uwagi na szczególny charakter przedmiotu zamówienia – drogi w trakcie prowadzonych robót związanych z budową sieci kanalizacyjnej i przebudową przyłączy - Wykonawca, w terminie do 3 dni po zawarciu umowy z Zamawiającym, zobowiązany będzie do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu prac, zapewniającego ciągłość prowadzonych już robót budowlanych związanych z budową kanalizacji i przebudową przyłączy. 3. Harmonogram ten będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego, po konsultacji z Wykonawcą robót budowlanych już prowadzonych na terenie objętym przedmiotową inwestycją, pod kątem zapewnienia ciągłości prac równolegle prowadzonych. 4. Zamawiający zastrzega dodatkowo, że w przypadku uzasadnionych uwag złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych już prowadzonych, co do przedłożonego szczegółowego Harmonogramu robót, wymagał będzie ich uwzględnienia przez Wykonawcę przedmiotowej inwestycji. 5. Zamawiający zastrzega dodatkowo, że uprawniony będzie do przerwania wykonywania prac w sytuacji, gdy będą one zakłócać lub utrudniać w sposób celowy równolegle prowadzone roboty budowlane. 6. Wykonawca zobowiązany jest też do zabezpieczenia prowadzonych prac stanowiących przedmiot zamówienia w sposób zapewniający bezpieczeństwo w stosunku do osób przebywających na placu budowy wykonujących inne roboty budowlane. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace w sposób nie powodujący zniszczeń i uszkodzeń w stosunku do prac już prowadzonych. W tym zakresie Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania odpowiednich zabezpieczeń w celu uniknięcia zniszczeń lub uszkodzeń na obiektach. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić te okoliczności w cenie oferty – bez możliwości domagania się od Zamawiającego po zawarciu umowy zwiększenia wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie z powodu tych okoliczności. 8. Z uwagi na szczególny charakter przedmiotu zamówienia – odcinki dróg w trakcie prowadzonych robót budowlanych, Wykonawca będzie musiał wykonywać prace w różnych godzinach (godziny popołudniowe, dni wolne od pracy) tak aby prowadzone już roboty budowlane mogły być równolegle prowadzone, a Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia tych okoliczności w cenie oferty – bez możliwości domagania się od Zamawiającego po zawarciu umowy zwiększenia wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie z powodu tych okoliczności. 9. Zamawiający wymaga, aby prowadzone prace były zabezpieczone i oznakowane. Teren prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp oraz tablicami informacyjnymi, znakami zakazu wjazdu, taśmami ostrzegawczymi itp. a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do dróg, na których ma być realizowana inwestycja, w celu dokonania szczegółowych oględzin terenowych, w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie „SIWZ”. Wyżej wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.gmina-klucze.pl – link BIP – Przetargi, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze pok. Nr 306.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert w wysokości: 9 000,00 zł ( dziewięć tysięcy złotych i 00/100 zł.), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275, z 2007 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. Nr 48 1240 4748 1111 0000 4868 2084 z dopiskiem „wadium”. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo-bankowych odpowiada Wykonawca. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w Urzędzie Gminy Klucze – Referat Księgowości Finansowo – Budżetowej za potwierdzeniem odbioru. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w niniejszej specyfikacji. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a. PZP b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 17.6.ppkt 1 PZP jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo. -pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres umocowania i okres obowiązywania, wskazujące że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - (jeżeli zostało udzielone). Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy, zatem jego zakres i okres obowiązywania powinny być wyraźnie i precyzyjnie określone w dokumencie pełnomocnictwa, -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę –pełnomocnika (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, b) Zobowiązanie innego podmiotu, na którym polega Wykonawca ( jeżeli zaistniał taka sytuacja). c) Kosztorys ofertowy jednostkowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach