Starosta Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 74 359 00 , fax. 0-29 74 225 10
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starosta Powiatu Wyszkowskiego
Aleja Róż 2 2
07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
tel. 0-29 74 359 00, fax. 0-29 74 225 10
REGON: 55066846200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowienie map glebowo - rolniczych wraz z weryfikacją użytków gruntowych na terenie gm. Brańszczyk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie map glebowo - rolniczych wraz z weryfikacją użytków gruntowych na terenie gm. Brańszczyk. W ramach w/w zadania przewidywane jest wykonanie następujących prac : - dokonanie analizy i ustalenie przyczyn niezgodności użytków gruntowych w części graficznej ewidencji gruntów z częścią opisową wykorzystując raporty niezgodności udostępnione przez zleceniodawcę - poprawienie błędów na mapie ewidencyjnej w zakresie użytków i klas gruntów - wprowadzenie zmian w części graficznej ewidencji gruntów i budynków w systemie Ewmapa , - przygotowanie wykazów zmian gruntowych oraz wprowadzenie zmian w części opisowej ewidencji gruntów wynikających z oczywistych pomyłek powstałych np. przy przetwarzaniu rejestru gruntów do postaci numerycznej lub innych. - porządkowanie oraz doprowadzenie do zgodności części graficznej (prowadzonej w programie Ewmapa) i opisowej (prowadzonej w programie EGB V) ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych i klas gruntów - skanowanie, wektoryzacja oraz zobiektowanie treści mapy glebowo-rolniczej - aktualizacja treści mapy glebowo - rolniczej wynikająca ze zmian użytków zawartych w danych ewidencyjnych - całość prac należy wykonać na podstawie istniejących dokumentów przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Szczegółowy opis (Warunki techniczne) zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 71.35.40.00-4 - usługi sporządzania map. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Oferenci, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiamy pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia. Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdz. VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,* 1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ,* 1.3 wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (załącznik Nr 3 do SIWZ). Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli udokumentuje referencjami od inwestora lub Zamawiającego, realizację minimum 1 zadania tego rodzaju, tj: odnowienia mapy glebowo - rolniczej lub mapy ewidencyjnej poprzez przekształcenie formy klasycznej do formy numerycznej wraz z weryfikacją użytków gruntowych, o wartości odpowiedniej do skali zadania. 1.4 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik Nr 4 do SIWZ), 1.5 zaświadczenia o uprawnieniach zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: rozgraniczania i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. 2. Wykonawca zamieszkały poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.1, niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum / spółkę cywilną warunki określone w rozdziale VI specyfikacji pkt. 1.3, 1.4, 1.5 muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum / spółki cywilnej. * dokumenty z tym znakiem winny być przedstawione przez każdego wykonawcę, w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na usługę dotyczącą wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów: 0041-Śródmieście oraz 0030-Dzierzków.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania wykazu porównawczego, określającego podstawy nabycia na rzecz Skarbu Państwa - oraz jakim obecnie działkom odpowiadają parcele nabyte decyzją wywłaszczeniową Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Kielcach.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie numerycznej mapy zasadniczej w formie wektorowo - obiektowej dla części gminy Nadarzyn, części gminy Brwinów i części gminy Raszyn
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie prac geodezyjnych i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w zakresie wykonania podziału działki ewidencyjnej nr 19 z obrębu 3-00-75 położonej w Warszawie w dzielnicy Rembertów oraz sporządzenia wykazu synchronizacyjnego dla Księgi Wieczystej WA6M/00030559/1
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie opracowania geodezyjnego projektu podziału nieruchomości pod realizację inwestycji drogowej do celów związanych z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-07 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania mapy do celów prawnych, rozliczającej cały dział pierwszy KW RA1R/00005733/6
Dodano: 2016-07-01 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania analizy i oceny zgodności danych ewidencyjnych dot. działki położonej w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja 21.
Dodano: 2016-07-01 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania wykazu synchronizacyjnego, rozliczającego KW Nr RA1R/00002412/9
Dodano: 2016-07-01 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania podziału działki położonej w Radomiu przy ul. Grottgera.
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania wykazu porównawczego, działek położonych w Radomiu przy ul. Al. Józefa Grzecznarowskiego
Dodano: 2016-06-28