Przetargi.pl
Odnowa oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez powiat kamiennogórski

Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
  • Data zamieszczenia: 2011-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
    ul. W. Broniewskiego 15 15
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
    REGON: 23082130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez powiat kamiennogórski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odnowa oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez powiat kamiennogórski. Zamówienie obejmuje wykonanie odnowy oznakowania poziomego oraz usunięcie istniejącego oznakowania metodą bezinwazyjną w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez powiat kamiennogórski: nr 328 Kaczorów - Marciszów, nr 367 Kowary - Kamienna Góra - Boguszów Gorce. Odnowa oznakowania poziomego polegać będzie na wykonaniu zgodnego z obowiązującymi normami: 1.mechanicznego oznakowania cienkowarstwowego farbami akrylowymi z elementami odblaskowymi, po istniejącym oznakowaniu lub po usunięciu istniejącego oznakowania, przy następujących warunkach: barwa oznakowania - biała; grubość nakładanej powłoki farby min 600 ?m mierzona jako grubość powłoki mokrej; temperatura powietrza w trakcie prac związanych z odnową oznakowania poziomego nie powinna przekraczać zakresu 10-30o C a wilgotność względna powietrza 80%; efekt odblaskowy - należy zastosować mikrogranulki szklane retrorefleksyjne silikonowane w ilości 0,2-0,3 kg/m2. 2. mechanicznego wykonania oznakowania grubowarstwowego chemoutwardzalnego strukturalnego, po istniejącym oznakowaniu lub po usunięciu istniejącego oznakowania, przy następujących warunkach: barwa oznakowania - biała i biało - czerwona; grubość nakładanej powłoki - 0,9 - 1,5 mm; temperatura powietrza w trakcie prac związanych z odnową oznakowania poziomego nie powinna przekraczać zakresu 5-40o C; odblaskowość początkowa do 500 mcg/lx/m2; odblaskowość końcowa od 100 mcg/lx/m2; 3. ręcznego i mechanicznego wykonania oznakowania grubowarstwowego chemoutwardzalnego strukturalnego, po istniejącym oznakowaniu lub po usunięciu istniejącego oznakowania, przy warunkach wymienionych w pkt 2. Szczegółową lokalizację odnowy oznakowania poziomego oraz ostateczne zakresy robót uzgodni z wybranym wykonawcą Kierownik Referatu Drogownictwa w Czadrowie. Wybrany Wykonawca będzie prowadził prace przy zachowaniu ciągłości ruchu pieszo - kołowego. W przypadku, gdy stare oznakowanie jest niewidoczne należy wykonać przedznakowanie, w celu dokładnego wykonania poziomego oznakowania. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie każdego dnia przed rozpoczęciem prac przekazać informację pisemną (fax) do Zamawiającego o miejscu i zakresie prac przewidzianych do realizacji w danym dniu. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca robót. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane prace i użyte farby wynoszącej conajmniej: 6 miesięcy dla oznakowania wykonanego w strefie skrzyżowań i dojazdów (na długości ~ 50 m) i przejść dla pieszych, 12 miesięcy dla pozostałego oznakowania, 24 miesiące dla oznakowania w technice grubowarstwowej. Okresy gwarancji liczone będą od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt: projekt organizacji ruchu zastępczego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729), wyniesie oznakowanie tymczasowe w terenie i dokona zabezpieczenia robót, oraz poniesie koszt utrzymania w należytym stanie technicznym oznakowania i wszelkich zabezpieczeń miejsca robót, wykona, w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, niezbędny zakres badań laboratoryjnych oznakowania. Rozliczenie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego opracowanego na podstawie dokonanych pomiarów powykonawczych powierzchni oznakowania poziomego poddanej odnowie i zastosowaniu oferowanych stawek jednostkowych. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez przedstawicieli: Wykonawcy i Zamawiającego oraz innych osób uczestniczących w odbiorze protokół odbioru robót. Odbioru robót dokonuje wyznaczony przedstawiciel Zamawiającego w obecności wyznaczonego przez Wykonawcę Kierownika Robót w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia ich odbioru. Zgłaszając do odbioru wykonane prace Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty: obmiar powykonawczy sumaryczny oraz w rozbiciu na poszczególne drogi, kosztorys powykonawczy, świadectwo dopuszczenia farby do stosowania w budownictwie drogowym. Prace przewidziane w ramach odnowy oznakowania poziomego zostały szczegółowo opisane w załącznikach stanowiących integralną część opisu przedmiotu zamówienia, tj.: Załącznik nr 1 - Przedmiar robót; Załącznik nr 2 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach