Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 713 917 105
- Data zamieszczenia: 2020-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
ul. Krakowska 28
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 713 917 105
REGON: 93193464400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowa oznakowania poziomego dróg wojewódzkich z podziałem na 4 zadania, CPV 45.23.32.21-4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Odnowa oznakowania poziomego dróg wojewódzkich z podziałem na 4 zadania, CPV 45.23.32.21-4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 700,00 zł Zadanie nr 2 – 2.300,00 zł Zadanie nr 3 – 3.800,00 zł Zadanie nr 4 – 2.600,00 zł w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Ofertę stanowi wypełniony „FORMULARZ OFERTY” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) KOSZTORYS OFERTOWY – wg załącznika do SIWZ. II. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem ePUAP i miniPortalu zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. 9 SIWZ: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień pkt 13 SIWZ (WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM). III. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załącznika do SIWZ. Oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. 9 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie oznakowania poziomego na terenie Miasta i Gminy Środa Śląska. Część II: Odnowienie/wykonanie oznakowania poziomego dróg w Mieście i w Gminie Środa Śląska (Cienkowarstwowo)
Dodano: 2023-07-31 - Utrzymanie oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
Dodano: 2023-07-17 - Utrzymanie oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach: krajowej, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
Dodano: 2023-06-14 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2023 r.
Dodano: 2023-03-14 - Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej i grubowarstwowej oraz wybranych elementów BRD na terenie miasta Wrocławia.
Dodano: 2023-02-22 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra
Dodano: 2021-02-09 - zamówienie w trybie z wolnej ręki do umowy nr TXU/EIO/218/189/2020 z dnia 18.09.2020r. w przedmiocie „Utrzymanie i konserwacja elementów inżynierii ruchu - oznakowanie poziome na terenie miasta Wrocławia.”
Dodano: 2021-01-20 - Utrzymanie i konserwacja elementów inżynierii ruchu – oznakowanie poziome na terenie miasta Wrocławia
Dodano: 2020-08-07 - „Oznakowanie poziome dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Polkowice”
Dodano: 2020-07-17 - "ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG”
Dodano: 2020-07-10