Przetargi.pl
Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na 2 zadania.

Powiat Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, Tadeusza Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski
    Tadeusza Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934816
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na 2 zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 – Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach w podziale na dwa etapy:Etap I – Odnowienie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w MirosławicachEtap II – Odnowienie i wprowadzenie zmian w oznakowaniu poziomym na drogach powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w MirosławicachZadanie 2 – Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie w podziale na dwa etapy:Etap I – Wykonanie oznakowania poziomego drogi powiatowej – dawnej DW 368, na odcinku od skrzyżowania z DW 372 – Długołęka – Byków – Borowa – granica powiatu wrocławskiego, gmina DługołękaEtap II – Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie gmin: Siechnice, Żórawina, Czernica i Długołęka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na:1) Zadanie 1 – 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100)2) Zadanie 2 – 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100)11.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.11.2. Przedłużenie związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.11.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowychc) gwarancjach ubezpieczeniowychd) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 462).11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:24 1560 0013 2124 1805 1000 0006 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty).11.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.11.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt b, c wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.11.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:a) upływu terminu związania ofertą;b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.11.8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;b) którego oferta została odrzucona;c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.11.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 8, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.11.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.11.11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.11.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.11.13. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zgodnie z zapisami art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci taką ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej – co oznacza, że o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zadanie polegające na: wykonaniu lub odnowieniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego i/lub grubowarstwowego o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 10.000 m2 na każde Zadanie.Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony:- przez Wykonawcę samodzielnie, lub- przez podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, lub- samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie (w przypadku podmiotów występujących wspólnie).Jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić i podać zakres robót, zgodny z zakresem wymaganym przez Zamawiającego. Zgodnie z treścią art. 118 ust. 2 ustawy Pzp - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – na każde Zadanie oddzielnie, tj. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane uznane przez odpowiedni organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. 2023 r. poz. 334), mogącą się wykazać co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami drogowymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych.Kierownikiem budowy na obydwu zadaniach może być jedna i ta sama osoba.c) dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, dla każdego z Zadań oddzielnie, tj. minimum 1 samojezdną maszyną do wykonywania linii segregacyjnych, krawędziowych oznakowania cienkowarstwowego, minimum 1 stacjonarną maszyną do wykonywania przejść dla pieszych, pól martwych i innych drobnych elementów oznakowania cienkowarstwowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach